waarquote:Op maandag 23 december 2013 02:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet zoveel post ckr.

polenquote:Op maandag 23 december 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde nu op de grens van polen te slapen en te skiën.

Kan dit niet ontkennen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind cachir op fok soms echt een debiel

12.5 procent manquote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet best. Zeker niet als dat alcoholpercentage echt klopt... Ga slapen.

Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.quote:

Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinkenquote:

Ik luister Lady Gagaquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.

Is dat zo? Hoe sterk is wijn dan? Ik dacht rond de 12%quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.

Pijnlijk waar in veel situatiesquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinken

Ik moet volgend jaar ook maar eens gaan minderenquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinken

Geen sneeuwquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie waarom ben je daar nu niet dan?

Rond de 12 ja, maar veel ook meer.quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe sterk is wijn dan? Ik dacht rond de 12%
Jullie zijn wel op de romantische tour hoor. Mag ik de bloemen vangen?quote:

Dat wist ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond de 12 ja, maar veel ook meer.

Ja, en bloemen meisje zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond de 12 ja, maar veel ook meer.
[..]
Jullie zijn wel op de romantische tour hoor. Mag ik de bloemen vangen?

quote:

quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk waar in veel situaties

dm komt eraanquote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd nou eens op, of vertel wat er echt aan de hand is...

Ja is goed. Al een kleur voor je je jurkje in gedachten?quote:Op maandag 23 december 2013 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Droom komt in vervullen. Maar laten we wel stellen dat het een verloren weddenschap was o.i.d. scheelt weer uitleg.

Zwart, met witte linten graag.quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed. Al een kleur voor je je jurkje in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |