quote:Op maandag 23 december 2013 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel grappig dat jij hem ook links liet liggen toen ik dat ook een beetje deed maar toen hij mijn kant op begon te krabbelen je ineens weer all over him wasjelly much?
douch ze lrquote:Op maandag 23 december 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoewel dit ook een mate van kansloosheid heeft is het al beter dan "Ik wil dood" posts.
Succes met het luchten van jullie hart. Ik ga douchen.
mja, weetje, ik ben wel een beetje klaar met dit getouwtrek over hem. red je ermee.quote:
Spijt?quote:Op maandag 23 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn gevoel gaat zo omslaan ben ik bang
okquote:Op maandag 23 december 2013 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel grappig dat jij hem ook links liet liggen toen ik dat ook een beetje deed maar toen hij mijn kant op begon te krabbelen je ineens weer all over him wasjelly much?
het was net even intutten, maar ik heb weer positieve mood nuquote:Op maandag 23 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn gevoel gaat zo omslaan ben ik bang
okquote:Op maandag 23 december 2013 02:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
mja, weetje, ik ben wel een beetje klaar met dit getouwtrek over hem. red je ermee.
zul je zien dat jij volgende week ook ineens geen interesse meer hebt omdat je ''gewonnen'' hebt
nu expres langer krampachtig proberen vol te houden zodat je niet door de mand valt
'quote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Purplesparks2 het volgende:
hoi, ('hoe meer zielen hoe meer vreugd') even bij aangeven dat ik alleen hoi brabbel zit m'n ziel niet bij inbegrepen.
thanks. en halloquote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
ik begrijp geen kut bvan eje zin maar welkom jongen
True.quote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het begin is chill tot je je het realiseert
wel met bier oid hoop ik.quote:Op maandag 23 december 2013 02:57 schreef Elan het volgende:
Ik heb 11 paracetamol op vandaag met codeine kk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |