SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Friday December 20 (20:00 uur)
Peter Wright 4-2 Per Laursen
Raymond van Barneveld 4-3 Jamie Caven
Phil Taylor 3-4 Michael Smith
Saturday December 21 (20:00 uur)
Andy Hamilton 1-4 Richie Burnett
Robert Thornton 4-0 Beau Anderson
Kim Huybrechts 3-4 Ian White
Sunday December 22
Afternoon Session (13:30 uur)
Brendan Dolan 1-4 Gary Anderson
Kevin Painter 4-0 Paul Nicholson
Simon Whitlock 4-0 Jarkko Komula
Evening Session (20:00 uur)
Wes Newton 4-0 John Part
John Henderson 3-4 Mark Webster
Michael van Gerwen v Kevin McDine
Monday December 23 (20:00 uur)
James Wade v Andy Smith
Mervyn King v Ricky Evans
Adrian Lewis v Vincent van der Voort
Friday December 27
Justin Pipe v Devon Petersen
Third Round
Wes Newton v Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
A Lewis/van der Voort v King/Evans
Wade/A Smith v Pipe/Petersen
van Gerwen/McDine v Gary Anderson
Wright/MSmith v Newton/Thornton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/McDine/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/Voort/Evans/King v Pipe/Petersen/Wade/ASmith
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 23-12-2013 00:07:32 ]
Mooi, ik hoop wel dat ie de voorkant van een trein nog even raaktquote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
En komende jaar raakt mcDine niks meer
quote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop wel dat ie de voorkant van een trein nog even raakt
Naja, ik vind hem wel grappig en tegelijk triest. Hij mag dit bij Wade doen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop wel dat ie de voorkant van een trein nog even raakt
Die wordt helemaal lijpquote:Op maandag 23 december 2013 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naja, ik vind hem wel grappig en tegelijk triest. Hij mag dit bij Wade doen.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar Wade heeft dat lekkere wijf met die grote neus.
Jep klassiek gevalletjequote:Op maandag 23 december 2013 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Dine probeert nu toch maar even aardig te doen.
Cant beat m, join m?
We hebben het plots over LeBron in dit topic?quote:Op maandag 23 december 2013 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Dine probeert nu toch maar even aardig te doen.
Cant beat m, join m?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen 100+ gemiddeld!11!1111 Oh noes!1111
Heatquote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben het plots over LeBron in dit topic?
Voortaan gewoon opnemen en alles nog een keertje terugkijken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van mij mag er nu nog wel een wedstrijd komen.
die ken ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Paul George maakt ze kapot in mei.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael wordt sterker van het kerstdiner.
Zijn uitspraak niet, maar qua woordenschat is het prima. Hij redt zich wel.quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha die mvg kan geen woord engels hahahah
hij moet even een cursusje doen man, kan toch niet ditquote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zijn uitspraak niet, maar qua woordenschat is het prima. Hij redt zich wel.
Met darten mag dat. Dat ze er viesdik bijlopen hoort er ook gewoon bijquote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij moet even een cursusje doen man, kan toch niet dit
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Met darten mag dat. Dat ze er viesdik bijlopen hoort er ook gewoon bij
is duur man, je moet goed op de centen letten tegenwoordigquote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij moet even een cursusje doen man, kan toch niet dit
Godverquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
is duur man, je moet goed op de centen letten tegenwoordig
quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch apart altijd om dan de gezichten van de commentatoren te zien
Dat had ik in het begin ook, nu went het wel. Met Gaston was dat erg toen ik die voor het eerst zag, dat is vreemdquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank heeft 'm meegenomen naar de Chineesquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom heeft deze sidekick geen bier pak aan
ik schrik nog iedere keer weer als ik die kop van arno ziequote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook man, verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik schrik nog iedere keer weer als ik die kop van arno zie
Wie weet wat die onder elkaar lopen te appen als ze thuis zijn. Zal weinig positiefs over Marcel in staanquote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef QuistNix20 het volgende:
Stompé en Scholten moeten Maijer morgen weer zien. Zijn ze blij mee.
Leastern Conference?quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]4th sead in Leastern Conference. En ze hebben de meest getalenteerde coach in de league.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie weet wat die onder elkaar lopen te appen als ze thuis zijn. Zal weinig positiefs over Marcel in staan
TV / Sky sports ontvangen in NL (op TV) (topic 2011)quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef QuistNix20 het volgende:
Zou het mogelijk zijn in NL een abo te hebben op Sky Sports?
De rest staat lekker autistisch zijn eigen ding te doenquote:
Zouden ze een groepsapp hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie weet wat die onder elkaar lopen te appen als ze thuis zijn. Zal weinig positiefs over Marcel in staan
Thanks.quote:Op maandag 23 december 2013 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
TV / Sky sports ontvangen in NL (op TV) (topic 2011)
http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-holland (off. site)
Wat moet je dan als er zo'n idioot in een bierpak staat.quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De rest staat lekker autistisch zijn eigen ding te doen
hoezo zou je dat willenquote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef QuistNix20 het volgende:
Zou het mogelijk zijn in NL een abo te hebben op Sky Sports?
Deed de "BAM" of juichbeweging van Van Gerwen een beetje denigrerend na.quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef polderturk het volgende:
Wat was die provocatie van McDine precies? Ik had hem net gemist.
In the heat of the moment denk wel aardige gozer die McDinequote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Deed de "BAM" of juichbeweging van Van Gerwen een beetje denigrerend na.
Dat pak slopenquote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Wat moet je dan als er zo'n idioot in een bierpak staat.
Linker is kkgeilquote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De meiden houden van hem
[ afbeelding ]
Die mensen kennen Frank een beetje, en die weten: zo doet hij normaal ook.quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De rest staat lekker autistisch zijn eigen ding te doen
Thanks. Is daar al een gif van? Of een youtube vid?quote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Deed de "BAM" of juichbeweging van Van Gerwen een beetje denigrerend na.
klopt maar darten is geen sport, hahahahahhahahhahahquote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef RemcoW23 het volgende:
En tweede Kerstdag? In UK is dan wel altijd voetbal toch, dus zou sport op die dag niet zo raar moeten zijn
Maar waarom had die gast nou een bierpak aan?quote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef RemcoW23 het volgende:
RTL krijgt die lui wel altijd zo ver om iets voor de camera te doen. Laatst ook met Koert zijn verjaardag.
Maar misschien zijn ze allang blij met een beetje internationale bekendheid wat betreft de sport. Dan mag alles
Misschien als de wedstrijd online staat. Hij doet het op het moment dat het 1-1 in sets wordt en hij van het podium af loopt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Thanks. Is daar al een gif van? Of een youtube vid?
Weet het eigenlijk nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waarom had die gast nou een bierpak aan?
Ik heb helaas elke dag wat te doenquote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb jij niets te doen met kerst dan?
Kunnen ze het in ieder geval op de Kerstmaaltijden gooien als anderen ze een beetje dik vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Gerwen en van Barneveld gaan lekker gourmetten thuis en daar gaat flink wat in kan ik je melden.
Daar worden hele platen naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Gerwen en van Barneveld gaan lekker gourmetten thuis en daar gaat flink wat in kan ik je melden.
Wat vond je er van?quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou Boskamp daar ook bij zitten?quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar worden hele platen naar binnen gewerkt.
Zie het momenteel niet gebeuren. Maar als Harms wint zou dat wel geweldig zijnquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn 2 wereldkampioenen uit Nederland dit jaar
eurosportquote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef QuistNix20 het volgende:
De BBC is ook niet meer zo fanatiek met het uitzenden van het BDO WK. Ook alleen nog maar korten uitzendingen en veel in samenvatting.
Of misschien op BBC 3 of 4 maar die heb ik niet.
Waarom niet? Hij is de wereldkampioen op dit moment en 2maal halve finalist op Lakesidequote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie het momenteel niet gebeuren. Maar als Harms wint zou dat wel geweldig zijn
In nl leeft t echt nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef QuistNix20 het volgende:
De BBC is ook niet meer zo fanatiek met het uitzenden van het BDO WK. Ook alleen nog maar korte uitzendingen en veel in samenvatting.
Of misschien op BBC 3 of 4 maar die heb ik niet.
Jan Dekker.quote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie het momenteel niet gebeuren. Maar als Harms wint zou dat wel geweldig zijn
bunting, wilson zijn voor mij de favorieten.quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is de wereldkampioen op dit moment en 2maal halve finalist op Lakeside
Die schuift ook aan.quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zou Boskamp daar ook bij zitten?
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?quote:
Dat is Bunting al jaren, dat is ook zijn probleem want hij maakt het telkens niet waar.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting, wilson zijn voor mij de favorieten.
dan krijg je ook commentaar op dat baggerniveau al kan ik me niet voorstellen dat het nog slechter kan na vanavondquote:
neequote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef QuistNix20 het volgende:
Is het dartscommentaar op Eurosport wel een beetje ok?
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oidquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dan krijg je ook commentaar op dat baggerniveau al kan ik me niet voorstellen dat het nog slechter kan na vanavond
Frank Kramer is een god, blaag.quote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oid
eurosport zendt het altijd uitquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?
Zelfingenomen mannetje inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet hem zeg.
wat heb ik een hekel aan die gozer
Neh niveau is gewoon te laag. Iedereen hier kent alleen maar de PDCquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?
kramer is nog wel nice . Maar bij darts vraag ik me soms af of ze de spelregels kennenquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oid
'Lille maakt de 2-1' en dan 10 seconden later de beelden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank Kramer is een god, blaag.
Ze moeten een losers bracket invoerenquote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
daar is de bracket
Stephen Bunting v Jim Woodmeyer of Garry Thompson
Jim Williams v Jeroen Geerdink of David Prins
Remco van Eijden v Rick Hofstra
Jeffrey de Graaf v Martin Atkins
Darryl Fitton v Tony Eccles
Wesley Harms v Paul Jennings
Robbie Green v Richie George
Gary Robson v Ron Meulenkamp
---------------------------------------
James Wilson v Shamitsu Hiriaki of Christian Kist
Scott Mitchel v Karel Sedlacek or Paul Hogan
Scott Waites v Alan Norris
Glen Durrant v New Zealand Qualifier of Winmau Master of Sam Head
Geert de Vos v Madars Razma of John Michael
Jan Dekker v Benito van der Pas
Ross Montgomery v Harly Kemp of Michael Meaney
Tony O’Shea v David Cameron of Martin Adams
Vanavond wel aardig wat denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag: 387k (achter VI 926k en KV 460k)
Dinsdag: 446k
Woensdag: 333k
Donderdag: 339k
Vrijdag: 487k (achter VI 541k)
Zaterdag: 377k
Niks mis mee
Niet onaardig, en nu moet je rennen voor je leven jongen, ja, nu is het off-side.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Lille maakt de 2-1' en dan 10 seconden later de beelden.
David Cameron!?quote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
daar is de bracket
Stephen Bunting v Jim Woodmeyer of Garry Thompson
Jim Williams v Jeroen Geerdink of David Prins
Remco van Eijden v Rick Hofstra
Jeffrey de Graaf v Martin Atkins
Darryl Fitton v Tony Eccles
Wesley Harms v Paul Jennings
Robbie Green v Richie George
Gary Robson v Ron Meulenkamp
---------------------------------------
James Wilson v Shamitsu Hiriaki of Christian Kist
Scott Mitchel v Karel Sedlacek or Paul Hogan
Scott Waites v Alan Norris
Glen Durrant v New Zealand Qualifier of Winmau Master of Sam Head
Geert de Vos v Madars Razma of John Michael
Jan Dekker v Benito van der Pas
Ross Montgomery v Harly Kemp of Michael Meaney
Tony O’Shea v David Cameron of Martin Adams
quote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet onaardig, en nu moet je rennen voor je leven jongen, ja, nu is het off-side.
Toen zei hij een keer bij een 4-1 stand, als het nu nog gelijk wordt neem ik alle kijkers morgen mee naar de Efteling.quote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
De man die alles over Afrikaans voetbal weet
quote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah leuk schoolbasketbal om 23.00
quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, 25e pas. En het is toch kut zonder Kobe.
doet ie niet mee danquote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, 25e pas. En het is toch kut zonder Kobe.
Hij begint ook elke wedstrijd over spelers met een traptechniek als Beckham of Figo. Die hoefden hun man niet voorbij, maar gaven met een boog een perfect voorzet.quote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]Zijn interviewvertalingen zijn ook niet onaardig.
Dit is het dartstopic voor gebral bezoek andere topics thanksquote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij begint ook elke wedstrijd over spelers met een traptechniek als Beckham of Figo. Die hoefden hun man niet voorbij, maar gaven met een boog een perfect voorzet.
Elke wedstrijd van het WK onder de weet ik veel wat herkent hij wel een nieuwe David of Luis.
ja dacht dat ie net terug wasquote:Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net terug van achilles tear, nu een scheurtje ergens in z'n knie. Zes weken out.
Hoop dat je dit beter vindt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is het dartstopic voor gebral bezoek andere topics thanks
Dankje broederquote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je dit beter vindt.
[ afbeelding ]
En hoe zien ze er uit zonder plamuur?quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je dit beter vindt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En hoe zien ze er uit zonder plamuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
[..]Erg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wade's vriendin is stiekem ook zo
quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
Heat - Lakers eerste Kerstdag.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En hoe zien ze er uit zonder plamuur?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Muziekje erbij:quote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom dan nemen we er nog 1 voor het slapengaan
Tetereteeeeequote:
Nu komen ze allemaal bij elkaar in Stadskanaal.quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kwamen de mensen nog bijelkaar
Die gaan er elke dag een gezellige dag van makenquote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu komen ze allemaal bij elkaar in Stadskanaal.
Dan hou je die sfeer.
Af en toe wat fietsen uit de buurt jatten en op zolder parkeren. Geert is de man.quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan er elke dag een gezellige dag van maken
Zo doen ze dat daar . net zoals de Leeuw vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Af en toe wat fietsen uit de buurt jatten en op zolder parkeren. Geert is de man.
Nekquote:Op maandag 23 december 2013 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo doen ze dat daar . net zoals de Leeuw vandaag
Bij Twente is het altijd rumoer.quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker Nek het nekkie omgedraaid
Hash coke en pillenquote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Twente is het altijd rumoer.
twitter:andros_townsend twitterde op zondag 22-12-2013 om 23:12:40Ohhhhh Michael van gerwen!!!!! reageer retweet
vanaf 6 februari iedere donderdag premier league darts, 7 tot 9 maart uk open finalsquote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef QuistNix20 het volgende:
Komt er snel na dit WK weer een ander PDC-toernooi op RTL7?
Premier League weer 14 weken lang (elke donderdag live mits er geen voetbal is)quote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef QuistNix20 het volgende:
Komt er snel na dit WK weer een ander PDC-toernooi op RTL7?
En altijd live te volgen via de rtl 7 stream.quote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Premier League weer 14 weken lang (elke donderdag live mits er geen voetbal is)
Dat is omgewisseld met de UK openquote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef hafcfan het volgende:
Koppeltoernooi met landen heb je ook nog voor de PL dacht ik.
xbmc instaleren en daarop de plugin sportsdevil ,dan kun je de skysport kanalen wel bekijken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:28 schreef QuistNix20 het volgende:
Eigenlijk zou Sky Sports gewoon streaming-abo's moeten aanbieden en dan aan iedereen wereldwijd.
Die blokken zequote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef QuistNix20 het volgende:
Weten jullie of die stream op RTL7 ook vanuit het buitenland te zien is, of blocken ze die voor IP-adressen die niet uit NL komen?
Wat is dat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer met Jacques
Stream van RTL7 werkt niet vanuit Engeland.quote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef QuistreNix20 het volgende:
Weten jullie of die stream op RTL7 ook vanuit het buitenland te zien is, of blocken ze die voor IP-adressen die niet uit NL komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |