bunting, wilson zijn voor mij de favorieten.quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is de wereldkampioen op dit moment en 2maal halve finalist op Lakeside
Die schuift ook aan.quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zou Boskamp daar ook bij zitten?
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?quote:
Dat is Bunting al jaren, dat is ook zijn probleem want hij maakt het telkens niet waar.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting, wilson zijn voor mij de favorieten.
dan krijg je ook commentaar op dat baggerniveau al kan ik me niet voorstellen dat het nog slechter kan na vanavondquote:
neequote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef QuistNix20 het volgende:
Is het dartscommentaar op Eurosport wel een beetje ok?
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oidquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dan krijg je ook commentaar op dat baggerniveau al kan ik me niet voorstellen dat het nog slechter kan na vanavond
Frank Kramer is een god, blaag.quote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oid
eurosport zendt het altijd uitquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?
Zelfingenomen mannetje inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet hem zeg.
wat heb ik een hekel aan die gozer
Neh niveau is gewoon te laag. Iedereen hier kent alleen maar de PDCquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien als dat darten een beetje door blijft lopen qua kijkcijfers dat ze 't toch nog meepakken?
kramer is nog wel nice . Maar bij darts vraag ik me soms af of ze de spelregels kennenquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij eurosport zit alleen maar bagger niveau, ook bij het voetbal. die ene frank kramer oid
'Lille maakt de 2-1' en dan 10 seconden later de beelden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank Kramer is een god, blaag.
Ze moeten een losers bracket invoerenquote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
daar is de bracket
Stephen Bunting v Jim Woodmeyer of Garry Thompson
Jim Williams v Jeroen Geerdink of David Prins
Remco van Eijden v Rick Hofstra
Jeffrey de Graaf v Martin Atkins
Darryl Fitton v Tony Eccles
Wesley Harms v Paul Jennings
Robbie Green v Richie George
Gary Robson v Ron Meulenkamp
---------------------------------------
James Wilson v Shamitsu Hiriaki of Christian Kist
Scott Mitchel v Karel Sedlacek or Paul Hogan
Scott Waites v Alan Norris
Glen Durrant v New Zealand Qualifier of Winmau Master of Sam Head
Geert de Vos v Madars Razma of John Michael
Jan Dekker v Benito van der Pas
Ross Montgomery v Harly Kemp of Michael Meaney
Tony O’Shea v David Cameron of Martin Adams
Vanavond wel aardig wat denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag: 387k (achter VI 926k en KV 460k)
Dinsdag: 446k
Woensdag: 333k
Donderdag: 339k
Vrijdag: 487k (achter VI 541k)
Zaterdag: 377k
Niks mis mee
Niet onaardig, en nu moet je rennen voor je leven jongen, ja, nu is het off-side.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Lille maakt de 2-1' en dan 10 seconden later de beelden.
David Cameron!?quote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
daar is de bracket
Stephen Bunting v Jim Woodmeyer of Garry Thompson
Jim Williams v Jeroen Geerdink of David Prins
Remco van Eijden v Rick Hofstra
Jeffrey de Graaf v Martin Atkins
Darryl Fitton v Tony Eccles
Wesley Harms v Paul Jennings
Robbie Green v Richie George
Gary Robson v Ron Meulenkamp
---------------------------------------
James Wilson v Shamitsu Hiriaki of Christian Kist
Scott Mitchel v Karel Sedlacek or Paul Hogan