Idd.quote:Op zondag 22 december 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Arrogant kut bekkie van hem maar mentaal zo zwak als iets
quote:Op zondag 22 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
McDine gaat zo naar de supermarkt.
Voor het diner.
xd
MvG is wmb wel de favoriet.quote:Op zondag 22 december 2013 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Noemt ie MvG gelijk de torenhoge favoriet voor de titel![]()
Inderdaad..quote:Op zondag 22 december 2013 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd.
Als die kinderen die vroeger door hem op school gepest werden dat toen maar wisten.
Voor mij Lewis.quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MvG is wmb wel de favoriet.
Op taylor na
oh, wacht.
Bedoel je niet de McDonalds voor een happy meal xDquote:Op zondag 22 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
McDine gaat zo naar de supermarkt.
Voor het diner.
xd
Moet ie toch wel beter gaan gooien op zijn dubbelsquote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op taylor na
oh, wacht.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op taylor na
oh, wacht.
Daartoe moet hij tot worden gedwongen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet ie toch wel beter gaan gooien op zijn dubbels
Toch zie ik hem in deze partij ook wel weer met gemak hoge finishes gooien als het moet.quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet ie toch wel beter gaan gooien op zijn dubbels
Mee eens wel. Jij hebt er een goede kijk opquote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lewis en MvG favorieten ruim boven de rest natuurlijk, maar van die 2 is er echt geen "torenhoge favoriet"
Klopt, en als hij dan gewoon in vorm is raakt hij letterlijk alles wat ie wilquote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daartoe moet hij tot worden gedwongen.
Das wel overdreven dan zien we alleen maar negendartersquote:Op zondag 22 december 2013 23:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Klopt, en als hij dan gewoon in vorm is raakt hij letterlijk alles wat ie wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
THERE'S ONLY OOOOONNNNE MIGHTY MOUSE
Haha, ik bedoel meer dat als hij een leg MOET pakken, en hij staat op 132 en z'n tegenstander op 32, dat hij in staat is om juist dan toe te slaanquote:Op zondag 22 december 2013 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das wel overdreven dan zien we alleen maar negendarters
Dat moet toch lekker zijn als je zo goed kan darten dat je zo`n kwal keihard af kan rekenen als ie tof gaat doen. En het van tevoren al weten ookquote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MVG weet het al, hoe mooi is dat
Dus datquote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat moet toch lekker zijn als je zo goed kan darten dat je zo`n kwal keihard af kan rekenen als ie tof gaat doen. En het van tevoren al weten ook
Ook spelers als Anderson in vorm kunnen dat niveau halen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lewis en MvG favorieten ruim boven de rest natuurlijk, maar van die 2 is er echt geen "torenhoge favoriet"
quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
McDine is weer helemaal terug
quote:
Je bent net zo wispelturig als die commentatorenquote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeker, maar de kans dat ze dat ook daadwerkelijk doen is toch wel lager dan de kans dat Lewis of MvG dat doen. Hij standaard ligt veel hoger.quote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook spelers als Anderson in vorm kunnen dat niveau halen.
Ik lijk op mijn hond, die is kwispelturig xDquote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent net zo wispelturig als die commentatoren
Precies. De eigen legs houden en het staat gewoon 3-3.quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dine pakt een lekkie en voelt zich baas.quote:
Best joke in the worldquote:Op zondag 22 december 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lijk op mijn hond, die is kwispelturig xD
xdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |