SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
Ok. Laat maar weten. Ben eigenlijk erg benieuwdquote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil ze ff achter elkaar kunnen horen. Want dan hoor ik één nummer, ben weer afgeleid en 3 uur later bedenk ik me dat ik bezig was muziekkies luisteren.
Nee. Adem in, adem uit.quote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Jacqdingus het boodschappenlijstje op haar arm staan?
Zo ben ikquote:
Op de vraag "Dus het wordt een soort The Voice of het Glazen Huis?" zeiden ze allebei "Ja".quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef CrashO het volgende:
Heeft Jaq eigenlijk al wat gezegd afgelopen uur?
Of laura..
ik werk in de zorg..al zouden sommige patienten het waarschijnlijk wel waarderenquote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een kantoorbaan. Loop wel rond, maar niet continue.
Nee joh, op hele charmante wollige sloffen, heb vakantie hoor.quote:
Nee, ik heb een leven gekregen door mijn studiequote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al zo druk met je studie
Help me maar ff een paar keer herinneren. Als ik iets doe met en computer werk ik nogal ongecoördineerd.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok. Laat maar weten. Ben eigenlijk erg benieuwd
quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de vraag "Dus het wordt een soort The Voice of het Glazen Huis?" zeiden ze allebei "Ja".
hahaha, lekker down to earthquote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, op hele charmante wollige sloffen, heb vakantie hoor.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, ik heb een leven gekregen door mijn studie
Maar goed dat Minty er niet is.quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, op hele charmante wollige sloffen, heb vakantie hoor.
Nee dan is dat zeker niet handig.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik werk in de zorg..al zouden sommige patienten het waarschijnlijk wel waarderen
Ohhhh, zuster.. wat doet u nu?quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan is dat zeker niet handig.ah joh, gun die mannen het een keertje
Ik heb dan pas lol als ze ompleurt.quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
ze moeten iets te dromen houdenquote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zelf verzonnen.quote:
Loop ik zo erg achter?!quote:
quote:
Niet persoonlijk bedoeld overigens.quote:
101tv op tv. Gaat prima hierquote:Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef De_Nater het volgende:
Verdomd, ik ga mijn FM moeten fixen... Te veel achterlopen met de stream...
Vrouwen die hakken aantrekken en er niet op kunnen lopen is ook wel ergquote:
je houdt niet van vrouwen? of niet van vrouwen op hakken? terwijl ze dan juist op hun vrouwelijkst zijn...mits ze op hakken kunnen lopenquote:
Juist ! Pas dan ben ik fan van hakken.quote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen die hakken aantrekken en er niet op kunnen lopen is ook wel erg![]()
Van die meisjes op die wiebelhakjes
geen privé pics ajbquote:
En als ze dan op de rand van een stoeptegel stappen dat ze bijna vallenquote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen die hakken aantrekken en er niet op kunnen lopen is ook wel erg![]()
Van die meisjes op die wiebelhakjes
Niet van vrouwen op hakken.quote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
je houdt niet van vrouwen? of niet van vrouwen op hakken? terwijl ze dan juist op hun vrouwelijkst zijn...mits ze op hakken kunnen lopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over the water, jij je zin.
Dat gebeurt mij nog zonder hakkenquote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En als ze dan op de rand van een stoeptegel stappen dat ze bijna vallen
Of dat ze elkaar lopen vast te houden om niet om te vallen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En als ze dan op de rand van een stoeptegel stappen dat ze bijna vallen
quote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
What's that coming over the hill?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over the water, jij je zin.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Bredere schoenen aantrekken of de gemeente vragen de stoepen eens fatsoenlijk te betegelen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nog zonder hakken
What's that coming over the hill?die is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over the water, jij je zin.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik presteer het ook om op mijn platte schoenen door mijn enkel heen te zwikken.quote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nog zonder hakken
Neh, kluns eerste klas. Ik struikel gewoon over mijn eigen voetenquote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bredere schoenen aantrekken of de gemeente vragen de stoepen eens fatsoenlijk te betegelen.
What's that coming over the hill?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over the water, jij je zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Dit is Pino na de jaarswisseling. SR en Top2000 afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Neh, kluns eerste klas. Ik struikel gewoon over mijn eigen voeten
35kquote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef De_Nater het volgende:
Wat is het verschil met vorig jaar met deze tussenstand?
365 dagenquote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef De_Nater het volgende:
Dit heb ik dus ook vaak.. Te lui om me voeten op te beuren en als 1 tegel 0.5cm hoger ligt struikel ik dus bijnaquote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Neh, kluns eerste klas. Ik struikel gewoon over mijn eigen voeten
Nee, dat is deze:quote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is Pino na de jaarswisseling. SR en Top2000 afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
0.8 procentquote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef De_Nater het volgende:
Wel even iemand vinden om te duwen, ik zou anders m'n vingers in het wiel krijgen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Slaap...quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Hoe zijn deze 2 slaapgasten tot nu toe?
quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Omdat ze denken dat - + - = +quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zijn ze dan samen slaapgast?
Twee kutten met perenquote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Ze zijn beide bagger, maar het zijn beide vrouwen, maakt wat goed.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We hebben een "ja" gehad in 3 uur.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Wel even iemand vinden om te duwen, ik zou anders m'n vingers in het wiel krijgen.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat - + - = +
Maar dat gaat hier niet op
Ze zijn zelfs samen nog niet boeiend genoegquote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Krezip is kut.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Ik was altijd best Krezipfan maar Jakkelien vond ik echt verschrikkelijk. Annelies van Krezip
Er zit meer leven in Nelson Mandela.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Vermoedelijk kregen ze de opdracht een dode dweil na te doen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Ik zat bij Sjakkelien op school. Maar toen wist ik nog niet dat ze Sjakkelien was.quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Ik was altijd best Krezipfan maar Jakkelien vond ik echt verschrikkelijk. Annelies van Krezip
Deze grap is luguber.quote:
Wat dacht je dat ze toen was?quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat bij Sjakkelien op school. Maar toen wist ik nog niet dat ze Sjakkelien was.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat - + - = +
Maar dat gaat hier niet op
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze zijn beide bagger, maar het zijn beide vrouwen, maakt wat goed.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs samen nog niet boeiend genoeg
duidelijk dus en unaniem wat vrij zeldzaam is op fokquote:
't Is dat of je vingers/enkels/knieën/heupen/alles stuk.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet heel charmant uit
Tot morgenochtend.quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Nou, sterkte jullie met deze twee dozen. Ik ga er weer vandoor.
Nu al?!quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Wat een verbroederingquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
duidelijk dus en unaniem wat vrij zeldzaam is op fok
Een brugwup met een eigen bandje die het geschopt had toch speciaal artikel in het Brabants Dagblad.quote:
Was ze toen ook al dood ?quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat bij Sjakkelien op school. Maar toen wist ik nog niet dat ze Sjakkelien was.
Trusten Luunquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Net als ik.. alleen ik moet m'n bed dan nog in..quote:
't Ging om bijna omvallen toch? Doe ik dat wel. Gewoon om mezelf lachen als ik struikel, dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
't Is dat of je vingers/enkels/knieën/heupen/alles stuk.
Met je zwemmenquote:
I see what you did there.quote:Op zondag 22 december 2013 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nu loop je Laura en Jacq zwart te maken
Zelfspot is goedquote:Op zondag 22 december 2013 22:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
't Ging om bijna omvallen toch? Doe ik dat wel. Gewoon om mezelf lachen als ik struikel, dan komt het helemaal goed
en toch moest ik lachenquote:
verschrikkelijk saaie trutjesquote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Zo erg is het nog niet toch?quote:Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
arme Phil Collins kan zijn eigen liedjes niet meer horen
Genesis
quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Het is beter dan dat gebliep. Het zit wat mij betreft onderin de middenmoot.quote:
Omdat k het stiekem wel grappig vond.quote:
Zelfs op de sms balk zijn ze aan het klagen zie ik net.quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
Het is echt zwaar om iets positiefs te zeggen over vanavond...
gebliep?quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is beter dan dat gebliep. Het zit wat mij betreft onderin de middenmoot.
En het is geen rapquote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is beter dan dat gebliep. Het zit wat mij betreft onderin de middenmoot.
Da's wel een goede reden danquote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat k het stiekem wel grappig vond.
Kane treedt niet op.quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
De hoofden die rollen en de badeend was leuk. Ik dacht eigenlijk dat ik op een verdomd goed tijdstip binnenkwam met twee goede liedjes achter elkaar.quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
Haar zusje toch?quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
vrij doof is hij wel schijnt. Zeker als je al die rommel hoort die hij voor Disney maakte. Kan niet anders dan dat hij zichzelf al niet meer hoort.quote:
Jij bent weer terugquote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
Hij is baasquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Sirolf het volgende:
Ben wel benieuwd naar de laatste 'nachtkracht', André Kuipers.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs op de sms balk zijn ze aan het klagen zie ik net.
ik ook, mooie ventquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Sirolf het volgende:
Zou hij astronautenvoedsel meenemen?quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]oh ik weet iets positiefs: Morgenavond met André wordt vast leuker
Lijkt me niet echt een gangmakerquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Sirolf het volgende:
Wel steeds veel volkquote:
of aliens, die het ook weleens mee willen makenquote:
Dat geluid dat ze tegenwoordig 'muziek' plegen te noemen. Paar keer op het toetsenbord van een computer rammen en hoppa, weer een wereldhit.quote:
Mwah, slechter dan deze kutjes kan het niet zijnquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een gangmaker
quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef glittertje39 het volgende:
Ja maar...ze zijn bezig op een piano neer te zetten een drumstel en en en en ...er wordt strakjes echt een mega mega vet concert gegeven door de dames...
GEDULD mensen...dat hebben ze in afrika ook.....
Ja maar...ze zijn bezig op een piano neer te zetten een drumstel en en en en ...er wordt strakjes echt een mega mega vet concert gegeven door de dames...
Of een ruimteluier.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
of aliens, die het ook weleens mee willen maken
quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat geluid dat ze tegenwoordig 'muziek' plegen te noemen. Paar keer op het toetsenbord van een computer rammen en hoppa, weer een wereldhit.
Het hoeft niet altijd maar springen enzo te zijn hè, het kunnen ook gewoon hele interessante verhalen zijn door de nacht heen... en die zal hij best wel hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een gangmaker
Zuurpruimquote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat geluid dat ze tegenwoordig 'muziek' plegen te noemen. Paar keer op het toetsenbord van een computer rammen en hoppa, weer een wereldhit.
Nee diarree...wel opletten bij de filmpjes van de berg.quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef glittertje39 het volgende:
De wetenschap der muziek, het schijnt dat Pharrel echt bij een lab heeft aangeklopt om achter de formule van de hit te komen... Vandaar dat hij dit jaar zo aanwezig is.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
:/quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
En mensen tongen door de brievenbus klepquote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Kuipers gaat twerken tegen het raam.
Als die vent saaier is dan deze 2 kuttekoppen vreet ik m'n steunkousen op. En die zijn een halve meter lang elk en gemaakt van elastiek.quote:
Serious?quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De wetenschap der muziek, het schijnt dat Pharrel echt bij een lab heeft aangeklopt om achter de formule van de hit te komen... Vandaar dat hij dit jaar zo aanwezig is.
Ja dat denk ik, en dat vind ik wel interessant. Het is in elk geval een prater dus meer dan 2 woorden per uur moet lukken.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd maar springen enzo te zijn hè, het kunnen ook gewoon hele interessante verhalen zijn door de nacht heen... en die zal hij best wel hebben.
Mooi plaatjequote:
ja maar moet je je voorstellen hoeveel geduld ze wel niet hebben met die diarree en GEEN fatsoenlijk toilet.....quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee diarree...wel opletten bij de filmpjes van de berg.
Nee luiheidquote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
Wat is er trouwens met dat haar van Jacqueline aan de hand? Is dat hip?
Vinger in stopcontact gehadquote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
Veel keus hebben ze niet..quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar moet je je voorstellen hoeveel geduld ze wel niet hebben met die diarree en GEEN fatsoenlijk toilet.....
Uit ervaring kan ik zeggen dat diarree er zo uit isquote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar moet je je voorstellen hoeveel geduld ze wel niet hebben met die diarree en GEEN fatsoenlijk toilet.....
Kan zijn dat ik twee berichten door elkaar haal, maar ik kijk het even naquote:
Die trekken hun keutel meteen in.quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef glittertje39 het volgende:
In elk geval hebben zij eerder een toilet dan dat deze 2 gasten gaan spetteren.quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik dacht dat ie gewoon geluk dat daft punk, despicable me en robin aankloptenquote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De wetenschap der muziek, het schijnt dat Pharrel echt bij een lab heeft aangeklopt om achter de formule van de hit te komen... Vandaar dat hij dit jaar zo aanwezig is.
Ja. Soms. Heel, heel soms. Maar volgens mij was het dan ook nooit de bedoeling om dat uit te brengen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zuurpruim
De meeste mainstream 'blieb' nummers vind ik ook niets aan, maar zit echt wel goede muziek tussen
Dat heeft ze al jaren zo, ik denk dat ze ooit per ongeluk een fles chloor voor haar conditioner heeft aangezien en dat is nooit meer goed gekomen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
En als je geluk hebt voordat jij het eruit wilde.quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat diarree er zo uit is
Nee, dat is dood.quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval hebben zij eerder een toilet dan dat deze 2 gasten gaan spetteren.
Nou, ze hebben een hele andere denkwijze.. ze zijn niet zo hygiënischquote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tuurlijk welgewoon te lui om te graven
dat zullen dan Russische wetenschappers geweest zijn die hij vantevoren betaald heeft met wodka.quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
En als je geluk hebt voordat jij het eruit wilde.
Luister eens naar Bonoboquote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Soms. Heel, heel soms. Maar volgens mij was het dan ook nooit de bedoeling om dat uit te brengen.
Wat een gelukquote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
En als je geluk hebt voordat jij het eruit wilde.
Schaamteloosquote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heeft ze al jaren zo, ik denk dat ze ooit per ongeluk een fles chloor voor haar conditioner heeft aangezien en dat is nooit meer goed gekomen.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Cee het volgende:
HushMet dat nummer heb ik ooit 1000 gulden gewonnen bij Rob Stenders.
quote:
1000 gulden?quote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Cee het volgende:
gulden...dan ben je wel al op leeftijdquote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
gulden...dan ben je wel al op leeftijd
Wie ?quote:
Houden zo !quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen punk muziek voorbij horen komen
Pharell heeft het alleen nog niet gevonden?quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef De_Nater het volgende:
Mweh, ik haalde twee berichten door elkaar, maar ik weet wel dat er ergens een lab is die de geheimen van hits onderzoekt.
gaat bij op het lijstjequote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bonobo, zoek maar op spotify/youtube. Album Black Sands vind ik heerlijk
Heb je het horloge nog?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef Cee het volgende:
1000 gulden met 't Vara Oorspel. En 'n Vara-horloge, laten we dat niet vergeten!
maar wel jong van geestquote:
Hij heeft het niet nodig gehad, hij is in de twee grootste hits van dit jaar aanwezig!quote:Op zondag 22 december 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Pharell heeft het alleen nog niet gevonden?
Je bent zo jong als je je voelt.quote:
Nou, zolang je je vingers maar kunt bewegen zodat je een post kan maken is genoegquote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is het belangrijkste zolang de geest jong blijft en het lijf soepel
precies...en indien niet het laatste, af en toe even een stoeprand knuffelen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is het belangrijkste zolang de geest jong blijft en het lijf soepel
Ik en m'n broer:quote:
't Voelt allemaal hetzelfde hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef De_Nater het volgende:
Damn, dit is het laatste jaar dat ik SR luister als tiener, volgend jaar het rijkdom der twintigers binnenstappen...
Dit is het laatste jaar dat ik.....quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef De_Nater het volgende:
Damn, dit is het laatste jaar dat ik SR luister als tiener, volgend jaar het rijkdom der twintigers binnenstappen...
Ik ga nu even depressief in een hoekje zitten...quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef De_Nater het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, zolang je je vingers maar kunt bewegen zodat je een post kan maken is genoeg
quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leeftijden raden, maar ik schat je op minstens 50 in
Volgend jaar ben ik 30quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef De_Nater het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, ik blijf er mee te koop lopen, al 8 jaar.
Tof johquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:36 schreef Cee het volgende:
Ik ben op MTV geweest, 10 jaar geleden, in 't publiek van 'Most Wanted'.
De 5 uur show, toen ik net deed of ik een debiele Take That fan was die buiten in de kou stond te wachten....oké, ik deed niet alsof.
5 keer op 3fm: 'n keer won ik 32 gulden en een verzorgd weekend in 'n hotel. Ik heb ook 'n keer gebeld met 'n vraag voor een gast in de studio. Een keer een walkman gewonnen bij een spelletje. Won een paar jaar geleden 1000 gulden bij Vara's Oorspel (Stenders zei dat ik maar 'n nieuwe telefoon kon kopen want de verbinding liep alles behalve soepel). En ik nam 'n keer op toen ze m'n zusje nodig hadden op de radio.
Recentelijk niet veel daarentegen.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even depressief in een hoekje zitten...
quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leeftijden raden, maar ik schat je op minstens 50 in
quote:
quote:
moest je dan niet een gulden wisselgeld geven, omdat er dan geen kansspelbelasting betaald hoefde te worden. Staat me iets van bijquote:
twitter:ChefSpecial twitterde op zondag 22-12-2013 om 22:49:07We zijn onderweg naar het glazen huis @3FM ! Beter blijf je wakker
reageer retweet
Jaaquote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ChefSpecial twitterde op zondag 22-12-2013 om 22:49:07We zijn onderweg naar het glazen huis @3FM ! Beter blijf je wakker
reageer retweet
We figuredquote:
JAAAA WILL AND THE FIGHTERSquote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
'k Vond het niet eens zo heel slecht ...quote:
Ohneequote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JAAAA WILL AND THE FIGHTERS
nee tochquote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
Terechte klachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |