SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Sjakkelien kent het fragment nog niet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
Crouton op een berg...je verwacht het niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ik ben blij ik vanavond toch op tijd moet gaan slapen.
Die zat de afgelopen week onder die berg?quote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sjakkelien kent het fragment nog niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze was opgegaan in het interieur...
In de shitquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zat de afgelopen week onder die berg?
[/quote]quote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ik ben blij ik vanavond toch op tijd moet gaan slapen.
Als je iets beters weet is de volgende TT voor jouquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef D. het volgende:
Het 'waar...' TT tijdperk is weer aangebroken?
Jawel, maar ik heb een lekkage...of tenminste, als ik douche (in de badkamer) dan kan ik vervolgens de hele keuken dweilen. Dus komt er morgen een monteur, tussen 8 en 12 ;')quote:
nouja, iets zonder 'waar..' dusquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je iets beters weet is de volgende TT voor jou
inb4 Kermitgoatsequote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Wijd open was nu ook wel toepasselijk geweest
Ja echt he. Wordt bijna nep.quote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
Altijd dat zielige kijken en bijna huilen van iedereen in dat huis als Corton zijn reportage draait...
Douchen doe ik ook meestal in de badkamerquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een lekkage...of tenminste, als ik douche (in de badkamer) dan kan ik vervolgens de hele keuken dweilen. Dus komt er morgen een monteur, tussen 8 en 12 ;')
ow ja dat is altijd fijn en dan komt ie om 13 uurquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een lekkage...of tenminste, als ik douche (in de badkamer) dan kan ik vervolgens de hele keuken dweilen. Dus komt er morgen een monteur, tussen 8 en 12 ;')
Ik maak ook meestal Waar... TT's wat is daar mis meequote:
dan komt ie om 2 uurquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
"Spontaan" wat schrijven waarmee ze de eerste MH van volgend jaar wordenquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Sjak en Laura gaan straks met z'n tweeën een deuntje spelen dat ze samen hebben geoefend en waar de heren op kunnen wauw-wauwen en dan vinden ze dat wel weer genoeg zelfpromotie voor vanavond.
Ja waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ow ja dat is altijd fijn en dan komt ie om 13 uur
Moeilijk om daar de vinger op te leggenquote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak ook meestal Waar... TT's wat is daar mis mee
Ach, ik zit in elk geval vanaf half 8 voor de tvquote:
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 22 december 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Verzinnen ze altijd opdrachten voor de slaapgasten? Of is dat een noodgreep als al snel blijkt dat er geen land mee te bezeilen is?
Het eerste, Dennis en Geraldine hadden dat ook (Geraldine zelfs 22)quote:Op zondag 22 december 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Verzinnen ze altijd opdrachten voor de slaapgasten? Of is dat een noodgreep als al snel blijkt dat er geen land mee te bezeilen is?
'knallen' huhtwitter:giel3fm twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:56:01Deze nachtkrachten @iamjacqueline & @LauraJansen gaan ons de nacht doorknallen... #SR13 http://t.co/OZA4tlfUqY reageer retweet
Updeet -> geen muziek.quote:
volgens mij slapen ze alquote:Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een treurigheid die slaapgasten.
Mooi die ... aan het eindequote:Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
'knallen' huhtwitter:giel3fm twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:56:01Deze nachtkrachten @iamjacqueline & @LauraJansen gaan ons de nacht doorknallen... #SR13 http://t.co/OZA4tlfUqY reageer retweet
Ik ga je echt geen koffie meer geven hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Ik val in slaap van die gasten..kak echt in
Kont omhoog voor een mooi uitzicht ?quote:
Die moet ik bij jou ook zelf zettenquote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen koffie meer geven hoor.
Het is niet dat ze daar een keuken hebben neequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet dat ze daar een keuken hebben nee
Misschien moet iemand maar een tank koffie door de brievenbus naar binnen gieten daar.quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die moet ik bij jou ook zelf zetten
Frits doet het ook zoquote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Frits doet het ook zovoor als de koffie niet meer helpt
Formidabelquote:
jaquote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef 2cv het volgende:
Hej, was die gast van Formidable in het Glazen Huis ?
Jajaaaquote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef 2cv het volgende:
Hej, was die gast van Formidable in het Glazen Huis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |