SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja, ga toch niet met mijn eigen laptop lopen slepenquote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eigen laptop.. je hebt de laptop van je ouders ingepikt en zit vervolgens met dopjes in
dr is toch een relatie onstaan door 't 3fm forum ?! toch?? ?quote:
Genoeg ja, wie bedoel je dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
dr is toch een relatie onstaan door de 3fm forum ?! toch?? ?
Uhm, ja... Zoiets geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
dr is toch een relatie onstaan door de 3fm forum ?! toch?? ?![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
dr is toch een relatie onstaan door 't 3fm forum ?! toch?? ?![]()
ja dat weet ik niet, maar zoiets had ik mee gekregen weet alleen niet meer wie..quote:
Pompeblêdquote:
Lûnâquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor zet jij hem maar weer op de U, dwarse vogel.
En ze zitten ook in Enschede (zie achtergrond)quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hé!??
Michiel in het Glazen Huis??????
Heeft Coen het daglicht gezien en is gaan switchen?!
Daar zijn ze te zuur voor. En dan gaat de make-up scheefquote:
of helemaal niet meerquote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Beter gaan ze dit nummer eens helemaal draaien.
Gebroeders Anker, advocatentweeling.quote:
Heb je een groter plaatjequote:
Schuldenmiljonairquote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebroeders Anker, advocatentweeling.
Moet je die dan niet Anjer noemen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebroeders Anker, advocatentweeling.
Jezusquote:
Wordt een leuke nacht... notquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Slaapgasten die niet meedoen aan veilingtv
Je had gelijk wat betreft hun make up, die lipstick had dat niet overleefdquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Wim en Hansquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef houdjemond het volgende:
Hoop dat ze geen Kees of Karel oid heten
quote:
Wim en Hans.quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef houdjemond het volgende:
Hoop dat ze geen Kees of Karel oid heten
That Don't Impress Me Much van Shania Twain ook zoietsquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
The way I Are. Topgrammatica blijft dat.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik deed zojuist dit, hardop: "... mmuhhuhuh hUHUHUH HUHHH"
Inderdaad, hoeveel bieden om die wijven om te ruilen voor de gebroeders Anker?quote:
Ik leg 10e inquote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeveel bieden om die wijven om te ruilen voor de gebroeders Anker?
Die gebroeders lijken me irritant. Liever Jacqueline en Laura die toch geen woord zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeveel bieden om die wijven om te ruilen voor de gebroeders Anker?
Idd, gooi jezelf wegquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Meh, ik heb liever nog irritante mensen dan mensen die niks zeggen. Je zit verdomme in het Glazen Huis, niet in de kerkquote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Die gebroeders lijken me irritant. Liever Jacqueline en Laura die toch geen woord zeggen
Anders wordt hun huid lelijk?quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb zomaar t idee dat die twee trollen vannacht gewoon gaan slapen
dkvquote:
Laura's lengte en Coen's lengtequote:
Hoe lang zijn ze al binnen, net toch? Misschien moeten ze nog wennen. Niet dat ik hoopvol ben of zo.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb zomaar t idee dat die twee trollen vannacht gewoon gaan slapen
driehonderd?quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heerenveen is wel verder van Alkmaar af dan 30 km hoor.
Maar niet vanaf het glazen huis.quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heerenveen is wel verder van Alkmaar af dan 30 km hoor.
ruim een uur volgens mijquote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze al binnen, net toch? Misschien moeten ze nog wennen. Niet dat ik hoopvol ben of zo.
Overdrijven is ook een vak.quote:
Ik sta er mee op! En ik ga er mee naar bed! AZ! AZ! AZ!quote:
Ik ben voor PSV en een beetje Cambuurquote:
Yep, maar ik school in Lwd. daar zitten de Cambuur supporters dus wordt het standaard dkv genoemd.quote:
Ik zou voor FC Eindhoven zijn danquote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV en een beetje Cambuur
tkv.quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook geen 30km. 32,6 om precies te zijn
Stoere boiisquote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, maar ik school in Lwd. daar zitten de Cambuur supporters dus wordt het standaard dkv genoemd.
Uh, oké.quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, maar ik school in Lwd. daar zitten de Cambuur supporters dus wordt het standaard dkv genoemd.
Eindjequote:
Dat waren geen beste jarenquote:
Heb je het meegemaakt?quote:
Mwoa de Duitsers hebben er ook weinig goeds aan over gehoudenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef forzaudinese het volgende:
Voor degene die het gemist hebben of het graag nog eens terug willen zien !
Snelwegen en de Volkswagen keverquote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwoa de Duitsers hebben er ook weinig goeds aan over gehouden
Niet de stad trouwens. Hoogstwaarschijnlijk komt de stamvader van mijn familie daar nog vandaan.quote:
Ik zag wie je bedoeldequote:
't Kwartje valt hier ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
Marga de wandelende brievenbus...hmmm
Deed me denken aan catwomanquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag wie je bedoeldeJe zou bijna denken dat er plastische chirurgie aan te pas is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Gooi dat ding in spoilers..quote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deed me denken aan catwoman
[ afbeelding ]
Ja mij ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spoilers pleasequote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gatverquote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oogaids.quote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het goede doel mag allesquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
wel een beetje ambushen zo camera in het gezicht duwen en dan geld vragen
quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
Marga de wandelende brievenbus...hmmm
moet je daar maar niet rondlopenquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
wel een beetje ambushen zo camera in het gezicht duwen en dan geld vragen
Met zo'n camera erbij is dat best serieusquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die dat best tricky vindt? Zo'n wandelende brievenbus? Dat kan iedereen verzinnen natuurlijk.
Als er een camera en 3fm DJ bij staat zal het wel goed zijn tochquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die dat best tricky vindt? Zo'n wandelende brievenbus? Dat kan iedereen verzinnen natuurlijk.
Baas was dat.quote:
Die zullen vast niet de hele tijd meelopen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als er een camera en 3fm DJ bij staat zal het wel goed zijn toch
Ja tuurlijk, ik geloof best dat zij ook echt van het Rode Kruis is maar als iemand anders op hetzelfde idee komt en er ook tussen gaat lopen...quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met zo'n camera erbij is dat best serieus
Huh, wat? Dat heb ik gemist?quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De FOK!ker die die brief had ingestuurd is nog altijd onbekend.
Wel waar op zich... Als ik daar morgen met een 3fm petje op en een collectebus met een mooie sticker rond ga lopen gooien ze hem ook vol waarschijnlijkquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef alors het volgende:
Ja dat wel.. maar je bent wel even bezig om zoiets te maken. Dus echt spontaan zal het niet gaanquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik geloof best dat zij ook echt van het Rode Kruis is maar als iemand anders op hetzelfde idee komt en er ook tussen gaat lopen...
ONZ / Fok! in de Donald Duckquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Huh, wat? Dat heb ik gemist?
Vertel.
Mwah, het is bij vlagen af en toe wat beter hequote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef 2cv het volgende:
Ligt het aan mij of is de muziek wat minder kut dan vannacht ?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef DeLuna het volgende:
Coen is gek een wandelende pyjama geworden
Giel.quote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef 2cv het volgende:
Er zal echt wel toezicht zijnquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wel waar op zich... Als ik daar morgen met een 3fm petje op en een collectebus met een mooie sticker rond ga lopen gooien ze hem ook vol waarschijnlijk
Oh,quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ONZ / Fok! in de Donald Duck
quote:
Ik vind dit vreselijk, ik wil orginele uit-je-dak-platen niet deze rustige zooi of de anthems van dit jaarquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef 2cv het volgende:
Ik zegt me schrap ...quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah, het is bij vlagen af en toe wat beter he
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit vreselijk, ik wil orginele uit-je-dak-platen niet deze rustige zooi of de anthems van dit jaar
De DJ bepaalt wat er gedraaid wordt ?quote:
Sterktequote:Op zondag 22 december 2013 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net even 90 cent gedoneerd
Nu die balk in de gaten houden voor mijn sms.
Nou, ik vind dit niet mooi, maar beter dan dat gebliep en gekras van vannacht.quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit vreselijk, ik wil orginele uit-je-dak-platen niet deze rustige zooi of de anthems van dit jaar
Met SR hebben ze daar wel enige keuze in ja.quote:
Kay Ankerquote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze krijgen wel een lijst met songs en hoeveel het heeft opgebracht enzo.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
is er dit jaar geen themalied ofzo heb er niks over gehoord nog?
twitter:
Nog geluisterd?quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef 2cv het volgende:
* 2cv pakt jerrycan azijn.
Echt, wáár is de muziek ?
jepquote:Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Vraag ik nu heel iets doms?![]()
![]()
![]()
Dat doe ik nu.quote:
TSUNAMI is anthem.quote:Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Welkom terugquote:
Serieus Verzoektwitter:radiofreak twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:47:12Serieus Verzoek haalt 73.000 euro op voor Serious Request #sr13 http://t.co/ou6Gvh6kBP reageer retweet
* Uccie doet koffie over in een tuitbeker en plakt beeldscherm af met plastic foliequote:
Dat is best veelquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Serieus Verzoek _Otwitter:radiofreak twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:47:12Serieus Verzoek haalt 73.000 euro op voor Serious Request #sr13 http://t.co/ou6Gvh6kBP reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef glittertje39 het volgende:
Waar is Laura? Heeft ze al diarree of slaapt ze al?
Ze is zaai.quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef glittertje39 het volgende:
Waar is Laura? Heeft ze al diarree of slaapt ze al?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie doet koffie over in een tuitbeker en plakt beeldscherm af met plastic folie
Bedankt
Racoon met shoes of lighteningquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anthem ja
maar eerder had je ook zo'n saai themelied, ala bluf met wijd open
Racoon dit jaarquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anthem ja
Ooowh, thema. Racoon.quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anthem ja
Ik pak net mijn reserve toetsenbord uitquote:
Ik zou even goed luisteren naar het volgende liedje.quote:Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Nice wel.quote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Serieus Verzoektwitter:radiofreak twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:47:12Serieus Verzoek haalt 73.000 euro op voor Serious Request #sr13 http://t.co/ou6Gvh6kBP reageer retweet
Ik zou hem inpakkenquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik pak net mijn reserve toetsenbord uit
Godver.quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Wijd open was nu ook wel toepasselijk geweest
mijn eetlust, wat doe je?quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Wijd open was nu ook wel toepasselijk geweest
Nee joh, gewoon in de wasdrogerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |