SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Friday December 20 (20:00 uur)
Peter Wright 4-2 Per Laursen
Raymond van Barneveld 4-3 Jamie Caven
Phil Taylor 3-4 Michael Smith
Saturday December 21 (20:00 uur)
Andy Hamilton 1-4 Richie Burnett
Robert Thornton 4-0 Beau Anderson
Kim Huybrechts 3-4 Ian White
Sunday December 22
Afternoon Session (13:30 uur)
Brendan Dolan 1-4 Gary Anderson
Kevin Painter 4-0 Paul Nicholson
Simon Whitlock 4-0 Jarkko Komula
Evening Session (20:00 uur)
Wes Newton v John Part
John Henderson v Mark Webster
Michael van Gerwen v Kevin McDine
Monday December 23 (20:00 uur)
James Wade v Andy Smith
Mervyn King v Ricky Evans
Adrian Lewis v Vincent van der Voort
Friday December 27
Justin Pipe v Devon Petersen
Third Round
Newton/Part v Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Henderson/M Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
A Lewis/van der Voort v King/Evans
Wade/A Smith v Pipe/Petersen
van Gerwen/McDine v Gary Anderson
Wright/MSmith v Newton/Part/Thornton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/McDine/Ganderson v Barneveld/Webster/Henderson
Lewis/Voort/Evans/King v Pipe/Petersen/Wade/ASmith
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
AFCA!
Zou er nog een meisje achter de siliconen en andere zooi zitten?quote:
"pijltjes gooien"quote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
Bij VI wordt dit toch heel anders besproken.
Inderdaad, ze hadden beter painter of anderson savonds kunnen doen, qua naam.quote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef HulkHeld het volgende:
Vanavond nou niet echt een top programma..
quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef danos het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter painter of anderson savonds kunnen doen, qua naam.
"met van die pinkringen"quote:
Evening Session (20:00 uur)quote:
twitter:FrankVischsch twitterde op zondag 22-12-2013 om 19:34:48Gauw nog ff naar de Chinees en dan thuis #rtl7darts met @JJNieuwlaat @costompe @rscholtendart @MarcelMaijer @MvG180 http://t.co/oqZMwTqQDH reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede partij komt een favoriet van mij weer.
[ afbeelding ]
Afgetrainde kopquote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barney is dik favoriet danquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie wint krijgen we een vette wedstrijd tussen Barney en hem.
Dan moet eerst het podium verstevigd worden.quote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie wint krijgen we een vette wedstrijd tussen Barney en hem.
Koert maakt niet de fout zoals Maijer om mee te lullen als dartkenner.quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer stelde vanmiddag dat Dolan de favoriet was tegen Anderson omdat hij 'hoger geplaatst' was.
Henderson gooide in de eerste ronde gewoon sterk hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Webster ownt die dikzak makkelijk. tenminste in zijn goeie ouwe dagen.
Hij praat ook als de gemiddelde PSV'erquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
MvG zal blij op het podium staan, want PSV heeft gewonnen.
Komt goedquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Webster ownt die dikzak makkelijk. tenminste in zijn goeie ouwe dagen.
2 sets daarna niks meerquote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henderson gooide in de eerste ronde gewoon sterk hoor.
Dolan was echt slecht, hoe die op plaats 15 van de OOM is gekomen...quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer stelde vanmiddag dat Dolan de favoriet was tegen Anderson omdat hij 'hoger geplaatst' was.
Terror Jaap tegen Hendersonquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Net Terrorjaap als die 'slank' was geweest
Aha, bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22:30 als ik een beetje realistisch ben.
Wist ik veel dat die vieze gluiperd van een White die laatste set tegen alle verwachtingen in pakte.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij faalt wel tot nu toe ook met je Huybrechts
Hoe kan het nou vies (of geluk) zijnquote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die vieze gluiperd van een White die laatste set tegen alle verwachtingen in pakte.
Man wat was dat een vieze set
Ik had ook gehoopt op Huybrechts , Maar white moest weer winnenquote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die vieze gluiperd van een White die laatste set tegen alle verwachtingen in pakte.
White was gewoon beter.quote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim is een debiel met zijn rare gedragquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt op Huybrechts , Maar white moest weer winnen
Die misser van Kim op dubbel 16 na twee keer T18 was domme pech, anders had nog 1 leg nodig voor de zegequote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kan het nou vies (of geluk) zijn
Er is geen geluk bij darten, dus hij was gewoon beter.quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 1e, 2e, 3e en de 7e set wel ja![]()
.
Eerste ronde ook al. Die kan ver gaan komen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets over Painter? Die gooide ook erg strak.
Ik.quote:
Albert heeft ook 2, 2, 1 en vanmiddag had Niels hetzelfde als ik en dus alles goed.quote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef Nober het volgende:
Wes Newton 1-4 John Part
John Henderson 1-4 Mark Webster
Michael van Gerwen 4-0 Kevin McDine
Ik had ook zelfde als Niels. Newton is veel beter of je hem mag of niet.quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik.
Wie wil er dat Newton doorgaat?![]()
[..]
Albert heeft ook 2, 2, 1 en vanmiddag had Niels hetzelfde als ik en dus alles goed.
Amenquote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik.
Wie wil er dat Newton doorgaat?![]()
[..]
Albert heeft ook 2, 2, 1 en vanmiddag had Niels hetzelfde als ik en dus alles goed.
Ok, dan zet ik de TV nu maar uit..quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Djnormandy het volgende:
Part
Webster
Van Gerwen
Die winnen gewoon.
Haha dat zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon naar Jacques luisteren op de tv altijd leuk.
Enigste reden waarom ik kijkquote:
Grazy nights van kissquote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef Keano het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Wes Newton heet?
Hazel en Kellyquote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Nober het volgende:
Die blonde doet steeds Hazel na, als Hazel zwaait gaat zij het ook doen en hetzelfde met de handkus.
Ik denk het niet, maar ik hoop het.quote:
Daar kom je met 10 liter benzine niet omheenquote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Keano het volgende:
Part begint zo langzamerhand ook een enorme omvang te krijgen
Bron?quote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kelly is heel lelijk geworden. Drugs enzo
Was ook te verwachten alleen pot 2 kan leuk worden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Keano het volgende:
Dit wordt een anti-climax pot. 4-0/4-1 idd
Was te verwachten. Part is langzaam aan het afzakken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Keano het volgende:
Dit wordt een anti-climax pot. 4-0/4-1 idd
Wright echt wel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Dit zijn nou echt de meest debiele kijkersvragen ooit
"Wie ziet u als verrassing in de halve finale, dus iemand die niet in de top-8 staat?"
En dan gaan ze al die namen noemen![]()
Er zijn er maar 14 die dat kunnen zijn waarvan mensen als Wright of Van Barneveld niet eens een verrassing zijn
Ik ga uit van Thornton-Whitlock en Van Gerwen-Pipe.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Dit zijn nou echt de meest debiele kijkersvragen ooit
"Wie ziet u als verrassing in de halve finale, dus iemand die niet in de top-8 staat?"
En dan gaan ze al die namen noemen![]()
Er zijn er maar 14 die dat kunnen zijn waarvan mensen als Wright of Van Barneveld niet eens een verrassing zijn
Nee joh, dan heb je toch niet zoiets van "huh wtf!?!?!? Wright in de halve finale!?quote:
Van te voren wel, want hij moest langs Phil. Nu zou t wel normaal zijn. maar die namen wat jij noemt dat zou gewoon een wereld verrassing zijn en dat zou echt nooit kunnen . Alleen Kirk shepperd.quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb je toch niet zoiets van "huh wtf!?!?!? Wright in de halve finale!?![]()
"
Dat zou ik bij een Andy Smith of Vincent van der Voort wel hebben
Hoe kan iemand zo lelijk zijn geworden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Die profielfoto!
[ afbeelding ]
Ook mooi.
[ afbeelding ]
Ze is niet mooi geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo lelijk zijn geworden.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo lelijk zijn geworden.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Als je 2 sets van Michels verliest verdien je deze afstraffing wel
We krijgen er meteen een terug, "De Schommel" Henderson!quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Zonde, we zijn een character kwijt
quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
We krijgen er meteen een terug, "De Schommel" Henderson!
Die zou wel verliezen want Stijn is voor hem.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Hendergodquote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeeziek wordenquote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Als tegenstander kun je dat toch niet serieus nemenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als tegenstander kun je dat toch niet serieus nemen. Ik zou constant in de lach schieten.
quote:
quote:
Ik dacht dat ze moesten betalen om daar te zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef IbanMayo het volgende:
Krijgen Co en Roland daarvoor betaald dan?
neequote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Webster begint zijn oude vorm weer te hervinden.
Of Andy Smith aka Pieman.quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Doe maar niet Barney vreet ze toch allemaal op ...
Heel veel 140quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie zo gooit krijgt Barneveld het nog wel lastig met 'm
Wat mij betreft wel jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Lewis in de kwartfinale eruit gaat tegen Pipe?
Je bent vast niet de enige.quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand kan Pipe's snelheid aan en is wmb grote kanshebber maar niemand noemt hem.quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop ECHT dat Pipe in de PL mag gaan spelen. Als je ziet hoe vroeg mannen als Hamilton en Huijbrechts er al uit liggen....quote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand kan Pipe's snelheid aan en is wmb grote kanshebber maar niemand noemt hem.
Die Hamilton moeten ze sws verbannen vanwege ranzigheid.quote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT dat Pipe in de PL mag gaan spelen. Als je ziet hoe vroeg mannen als Hamilton en Huijbrechts er al uit liggen....
MvG - Lewis is toch een veel mooier potje?quote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij betreft is de onderste shift
Van Gerwen - Anderson
Van Barneveld - Webster
Lewis - King
Wade - Pipe
Van Gerwen - Van Barneveld
Lewis - Pipe
Van Gerwen - Pipe
Van Gerwen
Ja maar ik zie Lewis niet winnen van Pipequote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
MvG - Lewis is toch een veel mooier potje?
En dan de finale van Gerwen - Wrightquote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij betreft is de onderste shift
Van Gerwen - Anderson
Van Barneveld - Webster
Lewis - King
Wade - Pipe
Van Gerwen - Van Barneveld
Lewis - Pipe
Van Gerwen - Pipe
Van Gerwen
Wat is er dan mee?quote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die Hamilton moeten ze sws verbannen vanwege ranzigheid.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef SanAnt het volgende:
[..]
En dan de finale van Gerwen - Wright
Wright wereld kampioen
Jawel hoor, Lewis gaat elke leg dik voor staan waardoor Pipe hoge finishes zal moeten raken. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Lewis.quote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Lewis niet winnen van Pipe
Die 1 weet ie ook wel te vindenquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Henderson schiet veel te vaak de 5 in joh
Dan ga ik ECHT huilenquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef SanAnt het volgende:
[..]
En dan de finale van Gerwen - Wright
Wright wereld kampioen
Soms heb je dat ja dat mensen je zo enorm irriteren, al is het maar iets heel kleinsquote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik stoor me vreselijk aan dat gelebber aan z'n vingers
Wanneer is de laatste keer dat Pipe het tot een finale haalde?quote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Lewis niet winnen van Pipe
Bij de BDO heb je Montgomery waar ik me dood erger aan die kutpukkel op zijn armquote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms heb je dat ja dat mensen je zo enorm irriteren, al is het maar iets heel kleins
Op TV is die er nooit geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Pipe het tot een finale haalde?
Painter kan er ook wat van, maar die kijkt er ook smerig bij. Bij Painter vind ik het minder irritant.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms heb je dat ja dat mensen je zo enorm irriteren, al is het maar iets heel kleins
Ik stoor me aan Geraldinequote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BDO heb je Montgomery waar ik me dood erger aan die kutpukkel op zijn arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |