SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
wachtwat?quote:Op zondag 22 december 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan voorgaande jaren.. Hier doen ze tenminste mee..
Mindfuck.quote:Op zondag 22 december 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind het publiek ook leuker meedoen dan in Enschede en vooral Leiden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niets topt Groningen though. Of zit dat alleen in mijn hoofd?quote:Op zondag 22 december 2013 16:12 schreef heloef het volgende:
Publiek is sowieso beter dan in Leiden.
Nope, toen werd ik verliefd op Serious Request.quote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef MrJones het volgende:
[..]
Niets topt Groningen though. Of zit dat alleen in mijn hoofd?
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef MrJones het volgende:
[..]
RTquote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben toen in Leiden geweest, daar was het echt trekken aan een dood paard.
Ja idd, mensen die enorme verschillen opmerken verzinnen dat echt zelf.quote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef Strani het volgende:
Wat doet het publiek dan zo anders in vergelijking met andere jaren? Ze staan er, ze zwaaien wat, ze springen wat. Net als altijd eigenlijk.
Delfzijlquote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen!
QFT.quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ik definitief op timurquote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, toen werd ik verliefd op Serious Request.
Noorwegen schijnt Groningen om die uitspraak voor de rechter te willen slepen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt, toen was ik erbij.quote:Op zondag 22 december 2013 16:13 schreef MrJones het volgende:
[..]
Precies. Zoveel kan je verder niet doen als publiek. Zeker niet achter de eerste drie rijen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, mensen die enorme verschillen opmerken verzinnen dat echt zelf.
In 2009 ja?quote:
Ik ook, was wel heel gezellig toen in de stad. Maarja Groningen is sowieso een bazenstad.quote:
vanwege phil?quote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
In 2009 ja?
Ik was toen op Annemieke, ging snel weer over ook.
Mwa. Ik ga er naar school en dat is het.quote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, was wel heel gezellig toen in de stad. Maarja Groningen is sowieso een bazenstad.
Niet helemaal waar. De nachten waren andere edities leuker vond ik. Leeuwarden mist een groot studentenpubliek.quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, mensen die enorme verschillen opmerken verzinnen dat echt zelf.
Ik niet want toen studeerde ik nog niet in Groningenquote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, was wel heel gezellig toen in de stad. Maarja Groningen is sowieso een bazenstad.
Die lul vroeg haar een paar dagen daarna ten huwelijk, al mijn dromen kapot.quote:
Annemieke is altijd zo overdreven blij; het kan gewoon bijna niet dat ze dat thuis ook volhoudt. Dat arme kind van haar zal wel dagelijks de huid volgescholden krijgenquote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
In 2009 ja?
Ik was toen op Annemieke, ging snel weer over ook.
kans gemist dusquote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die lul vroeg haar een paar dagen daarna ten huwelijk, al mijn dromen kapot.
Dus minder dronken mensen dit jaar denk ik? Moah, dat vind ik niet per sé een bezwaar.quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef MrJones het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. De nachten waren andere edities leuker vond ik. Leeuwarden mist een groot studentenpubliek.
Sieneke is beterquote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Abba vind ik wel leuk, want ik ben een enorme songfestival hooligan natuurlijk.
Jawel, voor een overleden leraar eergisteren volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen Thank You For The Music gedraaid zeker?
volgens mij niet neequote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen Thank You For The Music gedraaid zeker?
aangevraagd ja, maar ook gedraaid?quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, voor een overleden leraar eergisteren volgens mij.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:15:34Formidable! @Stromae nu in het Glazen Huis #Sr13 #3FM @giel3fm @paul3fm @coen3fm http://t.co/SnhTv4x85l reageer retweet
Ja volgens mij meteen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
aangevraagd ja, maar ook gedraaid?
Neequote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, voor een overleden leraar eergisteren volgens mij.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Abba vind ik wel leuk, want ik ben een enorme songfestival hooligan natuurlijk.
Wat een schijtstreek.quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedoneerd trouwens.
Wilbert gijzelt hem.quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Stromae nog helemaal niet gezien.
Als je maar wel braaf wat aan de kerkcollecte vanochtend hebt gegeven.quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedoneerd trouwens.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef heloef het volgende:
JA OKEE SORRY IK VERGIS MIJ OOK WEL EENS
For our action. Veiling.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef marcodej het volgende:
Hij verstaat gewoon Nederlands hoor heren.
tja die walloniers... geen land mee te bezeilenquote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef waxmask het volgende:
Die gast is Belg die verdomd Nederlands te spreken, wat nou grote artiest met zijn 1 nummerttje...![]()
Ah, de zuurste user is er weerquote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef waxmask het volgende:
Die gast is Belg die verdomd Nederlands te spreken, wat nou grote artiest met zijn 1 nummerttje...![]()
3 nummers. Beetje blijven opletten he. En het is een Walloon.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef waxmask het volgende:
Het is een Waal. Dan weet je het wel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op hem, FYI.
Ik heb ook armen, net als hij.
Te lam dus... 1 hit wonder... 3 hits niet hier...quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3 nummers. Beetje blijven opletten he. En het is een Walloon.
Smooth.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op hem, FYI.
Ik heb ook armen, net als hij.
Waar heb je het over.quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Te lam dus... 1 hit wonder... 3 hits niet hier...
quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3 nummers. Beetje blijven opletten he. En het is een Walloon.
Brusselquote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is een Waal. Dan weet je het wel.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef OllieWilliams het volgende:
vind die stromae een beetje een flapdrol om eerlijk te zijn
Origineel van Glee was ook heel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het Nederlandse origineel beter
Hij heet Paul van Haver, dan verwacht je wel wat anders.quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Cee het volgende:
Ik stelde me bij hem altijd zo'n 2x2m grote neger van 40 voor.
Ik maak gewoon een statement.quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zie de ble aan het eind. Met je Van Dik Hout
Leuke quotequote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Origineel van Glee was ook heel goed.
Die is wel foohoohooormidabel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het Nederlandse origineel beter
Kappen dan. Heb je met je veren in de olie gelegen ofzo?quote:
Daar gaat de hele actie toch om?quote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waarom aanbid iedereen een magere neger?
Niet de nieuwe, gewoon iemand die chansons (insert Ekdom) op een moderne wijze brengt.quote:
Dat na honderd keer het dronken trucje er zijn nog steeds mensen zijn die... enfin.quote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waarom aanbid iedereen een stonede magere neger?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het lijkt wel alsof hij een TIA krijgt als ik de beelden zie.
Moah dit liedje vind ik ook erg goed. De andere hits van hem heb ik minder mee.quote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waarom aanbid iedereen een stonede magere neger?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Lange Frans beter.
Sorry schatje.quote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kappen dan. Heb je met je veren in de olie gelegen ofzo?
Dan heb jij de remix van de manager van Nick en Simon nog niet gehoord.quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Lange Frans beter.
Ik ben de afgelopen 35 jaar nog geen leuke Paul tegen gekomen, allemaal klootzakken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef DeLuna het volgende:
Hij heet eigenlijk Paul van Haver.
PAULLLL
Een Belgisch Rwandees nog wel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef heloef het volgende:
Een neger die Paul van Haver, ik voelde mij weer even weer een stukje zwarter hoor jongens.
Voor de rest wel een baas natuurlijk.
Gefeliciteerd meisje.quote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 35 jaar nog geen leuke Paul tegen gekomen, allemaal klootzakken.
Wisselgeld voor MH jaquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal fappen en soppen
gisteren stonden er wel wat leuke exemplarenquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog geen lekker wijf gezien deze editie. Leeuwarden is net Enschede.
3 bazen op 1 foto.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef MrJones het volgende:
[..]
Het hele plein is volgestromaed. HAHA.
Boodschappen doen op zondag.quote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef arachide. het volgende:
ik wil boodschappen doen, maar papaoutai is mijn favorietje van 2013moet. zien. moet. horen
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef MrJones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef MrJones het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed gekeken mijn vriend.quote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog geen lekker wijf gezien deze editie. Leeuwarden is net Enschede.
We vieren vanavond al kerst omdat we ongeduldig zijn met cadeautjes openmakenquote:
Wat een naar jaar heb je dan achter de rugquote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef arachide. het volgende:
ik wil boodschappen doen, maar papaoutai is mijn favorietje van 2013moet. zien. moet. horen
Ja het zijn beide negersquote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik moet echt aan Mauro denken bij de gast
Het plaatje was net nog niet verkleind bij mij, ik zag alleen Paul, Stromae en Giel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wat doet Giel er bij?
Cadeautjes met kerst.quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
We vieren vanavond al kerst omdat we ongeduldig zijn met cadeautjes openmaken, maar er is geen lekker eten in huis.
Misschien mag 'ie wel met Henk mee naar Cambuur.quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik moet echt aan Mauro denken bij de gast
kerst vieren op de 22ste?quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
We vieren vanavond al kerst omdat we ongeduldig zijn met cadeautjes openmaken, maar er is geen lekker eten in huis.
Als je sinterklaas niet gevierd hebt is dat toch niet zo gek?quote:
Altijd hetzelfde met die blanken. Hihaho iedere neger is hetzelfde xdquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag moet je rusten en vroom zijn.
Voor alle blanken behalve Theo Reitsma. Die kan oprecht negers niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die blanken. Hihaho iedere neger is hetzelfde xd
Hap nou niet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je sinterklaas niet gevierd hebt is dat toch niet zo gek?
Jawel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vandaag Zeefuik nog toegezongen met Rickazio?quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allebei armen.
Racist ben je toch he. Teveel met Rickazio in contact gekomen.
want je moet altijd één van de twee vieren?quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom niet? Met kerst zijn we alleen maar bezig met reizen tussen families en werken.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die blanken. Hihaho iedere neger is hetzelfde xd
Kusjensssxoxoxquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef DeLuna het volgende:
Nou jongens ik ben er weer even vandoor. De groeten en tot vanavond.
Nee hoor maar boeiend wat je viert en wanneer.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
want je moet altijd één van de twee vieren?
De andere dagen van de week ookquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is posten op FOK! op de zondag ook een zonde.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef DeLuna het volgende:
Nee, Michael de Leeuw. Blond haar, blauwe ogen, het ideaalplaatje van Rick.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag Zeefuik nog toegezongen met Rickazio?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef DeLuna het volgende:
Ligt eraan wat je post.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is posten op FOK! op de zondag ook een zonde.
Nou, er is ook een religieus gedeelte.quote:
Denken dat PSV gaat verliezen van dat armoedige Adoquote:Op zondag 22 december 2013 16:31 schreef OllieWilliams het volgende:
ff streampje van psv erbij, kijken hoe ze onderuit gaan dalijk
Het is half vijf, dan is er geen kerk.quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je niet in de kerk zitten eigenlijk?
Hehe, wacht maarquote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat PSV gaat verliezen van dat armoedige Ado
hattrickje bovendien.quote:Op zondag 22 december 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Michael de Leeuw. Blond haar, blauwe ogen, het ideaalplaatje van Rick.
Vast wel ergens.quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is half vijf, dan is er geen kerk.
Over een half uur begint bij ons de kerk alweerquote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is half vijf, dan is er geen kerk.
Nee, dat is altijd zondig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus naar de supermarkt gaan op zondag is soms zondig, hangt er van af wat je koopt?
Hey hey...omdat ze niets presteren betekent het nog niet dat ze armoedig zijn....oh wacht...quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat PSV gaat verliezen van dat armoedige Ado
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maakt bij het grootste deel echt geen reet uit.
Sowieso tv kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
SR kijken is volgens die redenering ook zondig op zondag
Dat krijgen vrienden van 3FM meestalquote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat krijgt Stromae veren in zijn reet zeg.
Dat is ook de bedoeling he.quote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef Cee het volgende:
Die kop, hij maakt er wel toneelstukjes van.
Dat is zijn echte eigenlijke hoofd D:quote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De stonede garnaal gaat weer aan de slag
De 4-2 was echt het beste doelpunt van het seizoen, kijk Studio Sport straks maar.quote:
Wacht maar tot 'ie gaat dansen. De spast.quote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De stonede garnaal gaat weer aan de slag
laat maar, hopeloosquote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is zijn echte eigenlijke hoofd D:
Nee okee, sommigen hadden het niet helemaal door namelijk.quote:
Als je een azijngroothandel wil beginnen ook.quote:Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef waxmask het volgende:
Nou als je handelt in kutvocht dan is FOK! nu wel de plek om te farmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |