Barneveld is vrij interessant voor zo'n terminal omdat er veel grote bedrijven in de directe omgeving zitten en de plaats goed bereikbaar isquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef Fiorano het volgende:
Bij Barneveld is men aan het onderzoeken of een Railterminal interessant is
[ afbeelding ]
Bron: Barneveldse Krant
een goede fotograaf is het niet want het sluitsein is geel op de fotoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar kennelijk doet hij er alles aan om daar verandering in te brengen.
Volgens mij is het een ongeluk. Fietser op een overweg in Raalte zelf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef RichardHammond het volgende:
De overstap kunnen halen, maar een springer tussen Raalte en Nijverdal.
En die is nu naar Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Blitzen, Rudolph en Donner?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ongeluk. Fietser op een overweg in Raalte zelf.
Kwam er net langs met de auto en zag opvallend veel jeugd staan. Dacht iets van een fiets te zien liggen, maar weet niet zeker of die fiets bij het ongeluk hoorde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ongeluk. Fietser op een overweg in Raalte zelf.
Die zal wel naar Zwolle zijn gegaan. Meestal worden ze teruggereden naar het dichtstbijzijnde grote knooppunt. Ligt er natuurlijk ook aan hoe de situatie ter plaatse is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kwam er net langs met de auto en zag opvallend veel jeugd staan. Dacht iets van een fiets te zien liggen, maar weet niet zeker of die fiets bij het ongeluk hoorde.
De verstoring is alweer verholpen zie ik op Twitter.
Waar zou die trein eigenlijk heen zijn gegaan, want de trein was binnen het uur weg?
We zaten in twee keer dezelfde trein.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef RichardHammond het volgende:
Gaat wel lekker zeg. Eerst achter een stoptrein hangen tussen Amersfoort en Zwolle. De overstap kunnen halen, maar een springer tussen Raalte en Nijverdal.
Dr_Flash wil voor 3 miljard euro aan bier en lekkere wijven kopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef J.B. het volgende:
NMBS wil voor 3 miljard euro aan dubbeldekstreinen kopen
Blijft weinig heel van die wagentjes. Vorige week nog met de trein een eerder aangereden busje gepasseerd, ook die zat goed in de prak; een kant van het busje was compleet weggevaagd. Als ooit het moment komt dat ik een dergelijke aanrijding meemaak hoop ik dat er niemand meer in zit...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat mensen hier heelhuids uit komen.
[ afbeelding ]
Heb je heul geen 3 miljard voor nodig hoor...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash wil voor 3 miljard euro aan bier en lekkere wijven kopen
Mja, tegen een trein zijn er weinig auto's die het kunnen winnen. En dan maakt het type trein ook weinig uit. Bij Buitenpost is wel eens een auto van achter aangereden door een Spurtje. De buffers zaten ongeveer tegen de voorruit...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook weleens "betere" auto's tussen 2 vrachtwagens vermorzeld zien worden. Ander woord is er gewoon niet voor
Een YPR (pantservoertuig) heeft het ergens in Drenthe ook weleens van een VIRM verloren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mja, tegen een trein zijn er weinig auto's die het kunnen winnen. En dan maakt het type trein ook weinig uit. Bij Buitenpost is wel eens een auto van achter aangereden door een Spurtje. De buffers hadden ongeveer de plek ingenomen van de hoofdsteunen van de voorstoelen...
Die kwam ik inderdaad ook tegen vandaag. "Talk about luck!"quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb je heul geen 3 miljard voor nodig hoor...
[ afbeelding ]
ja hehe wie gelooft dat nou man. Als ik 180 miljoen win moet ik ook de wijven van me af meppen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kwam ik inderdaad ook tegen vandaag. "Talk about luck!"
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een YPR (pantservoertuig) heeft het ergens in Drenthe ook weleens van een VIRM verloren.
Echt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe wie gelooft dat nou man. Als ik 180 miljoen win moet ik ook de wijven van me af meppen hoor.
Je plaatje doet het niet. Maar van hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:42 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen heren en dames!
ja heheh. die's Leip jongequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Waar zou dit toch zijn?
[ afbeelding ]
Großer Bahnhof wer weiß, im Rahmen welchen Ereignisses dieses Bild entstanden ist?
Ik ben al jaren bezig met dat uittesten. Het schiet alleen niet op. Ach, één lekker wijf vind ik ook wel genoeg voor nu.quote:
Je bedoelt 18 januari?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nog mee met de PTA TT NYR ziggy?
Was het feit dat ik al een papieren kaartje heb gekocht en daar een foto van postte niet voldoende bevestiging?quote:
Kut IMGUR.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet. Maar van hetzelfde.
Arme Hanneke. Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoorquote:
Nou, daar komt weer een forse lading M6'jes aan dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef J.B. het volgende:
NMBS wil voor 3 miljard euro aan dubbeldekstreinen kopen
De NMBS heeft een overheidsopdracht gelanceerd voor de levering van nieuwe dubbeldektreinen. (...)
Die moeten (...) koppelbaar zijn met het bestaande materieel.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoor
Dat kan best maar niet in de spullen van Bramquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Hanneke. Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoor
Nee, een warm land, bergachtig en er wonen veel mensen. Smalspoor?quote:
er staat niet echt een vraag open?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, een warm land, bergachtig en er wonen veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |