ja hehe wie gelooft dat nou man. Als ik 180 miljoen win moet ik ook de wijven van me af meppen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kwam ik inderdaad ook tegen vandaag. "Talk about luck!"
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een YPR (pantservoertuig) heeft het ergens in Drenthe ook weleens van een VIRM verloren.
Echt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe wie gelooft dat nou man. Als ik 180 miljoen win moet ik ook de wijven van me af meppen hoor.
Je plaatje doet het niet. Maar van hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:42 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen heren en dames!
ja heheh. die's Leip jongequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Waar zou dit toch zijn?
[ afbeelding ]
Großer Bahnhof wer weiß, im Rahmen welchen Ereignisses dieses Bild entstanden ist?
Ik ben al jaren bezig met dat uittesten. Het schiet alleen niet op. Ach, één lekker wijf vind ik ook wel genoeg voor nu.quote:
Je bedoelt 18 januari?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nog mee met de PTA TT NYR ziggy?
Was het feit dat ik al een papieren kaartje heb gekocht en daar een foto van postte niet voldoende bevestiging?quote:
Kut IMGUR.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet. Maar van hetzelfde.
Arme Hanneke. Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoorquote:
Nou, daar komt weer een forse lading M6'jes aan dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef J.B. het volgende:
NMBS wil voor 3 miljard euro aan dubbeldekstreinen kopen
De NMBS heeft een overheidsopdracht gelanceerd voor de levering van nieuwe dubbeldektreinen. (...)
Die moeten (...) koppelbaar zijn met het bestaande materieel.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoor
Dat kan best maar niet in de spullen van Bramquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Hanneke. Er zijn heus wel IETS vrouwelijkere legopoppetjes te vinden hoor
Nee, een warm land, bergachtig en er wonen veel mensen. Smalspoor?quote:
er staat niet echt een vraag open?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, een warm land, bergachtig en er wonen veel mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |