Castillion.quote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom
Siggy
Hoesen had hem gemaakt
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?quote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je dat niet zo maar aanpraten joh, ik weet zeker dat je helemaal niet zo turks bent als hij zegt
Hij kon 'm ook afleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens was het wel een lastige positie waar hij moest schieten.
Dat was een compliment hoor :Squote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?
Die positie creerde hij zelf door zn aanname.quote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens was het wel een lastige positie waar hij moest schieten.
Eerder dit jaar nog, in de Arena toen het 1-1 werdquote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Suitchuin scoorde toch paar jaar geleden tegen Ajax ?
Als turk geen Burberry nektasje hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |