Nog drie keer ingooien en het is al rust..quote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ugh
Trouwens die ingooien, wtf, hebben ze polio of zo? Duurt godver 5 minuten.
Je bent zelf een turk.quote:Op zondag 22 december 2013 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Turkse commentator begon te stotteren van de geweldige actie van Schöne
Oké.quote:Op zondag 22 december 2013 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ahaquote:Op zondag 22 december 2013 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat je dat niet zo maar aanpraten joh, ik weet zeker dat je helemaal niet zo turks bent als hij zegtquote:
Schögodquote:Op zondag 22 december 2013 12:41 schreef HulkHeld het volgende:
Schöne tikt zich uit een kleine ruimte en is hier gelijk een god
zijn gewoon een middenmotor, stuk meer supporters dan adoquote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zit eens een keer vol daar in Limburg...
Castillion.quote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom
Siggy
Hoesen had hem gemaakt
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?quote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je dat niet zo maar aanpraten joh, ik weet zeker dat je helemaal niet zo turks bent als hij zegt
Hij kon 'm ook afleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens was het wel een lastige positie waar hij moest schieten.
Dat was een compliment hoor :Squote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?
Die positie creerde hij zelf door zn aanname.quote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens was het wel een lastige positie waar hij moest schieten.
Eerder dit jaar nog, in de Arena toen het 1-1 werdquote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Suitchuin scoorde toch paar jaar geleden tegen Ajax ?
Als turk geen Burberry nektasje hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik goed Nederlands kan, niet een kaalgeschoren kop heb en zo'n mongolen tasje om m'n nek heb ben ik gelijk geen Turk?
Jong Ajax pinchhitter.quote:Op zondag 22 december 2013 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar zit die nu? slechtste spits die ik in 9 jaar eredivisie voetbal bij Heracles heb gezien.
Denken doe jij sowieso niet zoveel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij spreekt nog niet zo goed Nederlands denk ik
Gay.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef kurk_droog het volgende:
HEE sommige kijken streams hoor met 7 seconden vertraging op jullie!
Dan moeten die maar in het stream topic gaan postenquote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef kurk_droog het volgende:
HEE sommige kijken streams hoor met 7 seconden vertraging op jullie!
Gelukkig hebben ze die keeper.quote:Op zondag 22 december 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort vrije trappen kan Roda slecht verdedigen.
Logisch, lekker laten uitrazen op d wei en dan tikken wij er wel omheen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Roda is wel fel en agressief, maar Ajax is beter
Scherpe analyse.quote:Op zondag 22 december 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax is altijd beterquote:Op zondag 22 december 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |