SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Josh Homme: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Dale Nixon die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan hoerenneuken deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
omdat dit 2013 is die techniek is nog niet tot onze beschikkingquote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
waarom kan beeld en geluid niet gelijk lopen?
Jordy van Loonquote:Op zondag 22 december 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik de nacht zou samenvatten in wat gehuppel van Geraldinine, heb ik verder nog wat gemist?
Nee hij vroeg of hij wat gemist hadquote:
uhm...kaneel, tong, gehuppel, gehuppel, vals gezang, gehuppel, gehuppel...dat was het wel zo ongeveerquote:Op zondag 22 december 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik de nacht zou samenvatten in wat gehuppel van Geraldinine, heb ik verder nog wat gemist?
ik heb veel gehuppel gemist.quote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
uhm...kaneel, tong, gehuppel, gehuppel, vals gezang, gehuppel, gehuppel...dat was het wel zo ongeveer
Die kanelenstofwolk had ik nog gezienquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
uhm...kaneel, tong, gehuppel, gehuppel, vals gezang, gehuppel, gehuppel...dat was het wel zo ongeveer
Er komt nog meer dan genoeg gehuppel aan hoorquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb veel gehuppel gemist.
iets met slapen enzo
Slapen is zo overgewaardeerd..ok ik haakte ook om half 2 afquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb veel gehuppel gemist.
iets met slapen enzo
quote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
kanelenstofwolk had ik nog gezien Alsof ze een urn had ingeslikt
samenvatting van het gehuppel was ook wel leuk. paar stukjes maar terugkijken.quote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Er komt nog meer dan genoeg gehuppel aan hoor
Heb jij het tongen met die ER-muts nog gezien?quote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kanelenstofwolk had ik nog gezienAlsof ze een urn had ingeslikt
Preciesquote:
ik vond slapen best prettig. heb het toch wel dik 8 uur volgehoudenquote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slapen is zo overgewaardeerd..ok ik haakte ook om half 2 af
Nope, maar Geraldine heeft naar mijn idee al half bekend Nederland getongd, dus ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 december 2013 11:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb jij het tongen met die ER-muts nog gezien?
Eerst je beeldscherm, vervolgens je slaaptijd...ik zie dat je blij bent dat ik hier ben komen postenquote:Op zondag 22 december 2013 11:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Precies
O ja.. Die radiosoftware werkt en de muziek die op die computer staat ook. Ging pas om 3u slapen... Je wordt bedankt
Ik was vergeten mijn wekker uit te zetten, dus om half 7 tetterde Giel door mijn kamer...geen idee wat, heb hem met een bloedgang weer uitgekeild.quote:Op zondag 22 december 2013 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond slapen best prettig. heb het toch wel dik 8 uur volgehouden
quote:Op zondag 22 december 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst je beeldscherm, vervolgens je slaaptijd...ik zie dat je blij bent dat ik hier ben komen posten
Ik ga luisteren dan hoorquote:Op zondag 22 december 2013 11:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Precies
O ja.. Die radiosoftware werkt en de muziek die op die computer staat ook. Ging pas om 3u slapen... Je wordt bedankt
En ook nog een bejaarde.quote:Op zondag 22 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, maar Geraldine heeft naar mijn idee al half bekend Nederland getongd, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
quote:
Moggûh meissiequote:
quote:
Wat??quote:
Tof, altijd leuk nieuwe erbijquote:Op zondag 22 december 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]wordt sowieso begin volgend jaar
Mogguh ander meissiequote:
Godverquote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef JaneDoe het volgende:
daar boven op de berg (2x)
hebben ze geen plee (2x)
daarom vallen de drollen (2x)
van boven naar benee (2x)
en van je...\
![]()
Zeker als ze humor hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Tof, altijd leuk nieuwe erbij
[..]
Mogguh ander meissie
quote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef JaneDoe het volgende:
hebben ze geen plee (2x)
en van je...\
![]()
Gelijk crematie en vervolgens weer inslikken en uithoesten als de kaneel. Man is onsterfelijkquote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat??gelijk aan de hartbewaking afgevoerd?!
Hard nodig wel jaquote:
Oh wordt het weer zo'n dag...je bent me nu al een thee schuldigquote:Op zondag 22 december 2013 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gelijk crematie en vervolgens weer inslikken en uithoesten als de kaneel. Man is onsterfelijk
quote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef JaneDoe het volgende:
hebben ze geen plee (2x)
en van je...\
![]()
Ja... Corton moet wel veelvuldig in beeld komen met zijn zielige filmpjes als de betalingen een beetje achterblijven op het te verwachten saldi. Aan armoe moet wel verdiend worden en het liefst veel.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wordt het weer zo'n dag...je bent me nu al een thee schuldig
Ik drink alle theequote:Op zondag 22 december 2013 11:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik heb er hier nog een staan. Houd je van groene thee?
quote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat??gelijk aan de hartbewaking afgevoerd?!
Die thee van die High Tea, weet jij de namen nog?quote:
Oh ik dacht dat ze vannacht met een bejaarde had getongd in het glazen huisquote:Op zondag 22 december 2013 11:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor hij leeft nog, nou ja toen nog wel, we zijn nu alweer een aantal jaar verder. Je weet het nooit.
Nee, beter duwen ze die kinderen door die brievenbus.quote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef glittertje39 het volgende:
ben ik de enige die enige afkeer begint te krijgen van al die ouders die hun kinderen voor die brievenbus duwen en daar dan foto's van maken?
iets met een cortisanequote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die thee van die High Tea, weet jij de namen nog?
Zou het werken?quote:Op zondag 22 december 2013 11:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja... Corton moet wel veelvuldig in beeld komen met zijn zielige filmpjes als de betalingen een beetje achterblijven op het te verwachten saldi. Aan armoe moet wel verdiend worden en het liefst veel.
Oh ja, even checken, vond ze wel heel erg lekkerquote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
iets met een cortisanemaar die staan denk ik wel op de website van HNY
Het is wel een beetje geforceerd ja.quote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef glittertje39 het volgende:
ben ik de enige die enige afkeer begint te krijgen van al die ouders die hun kinderen voor die brievenbus duwen en daar dan foto's van maken?
:wat brengt je zo van de kaart?quote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze vannacht met een bejaarde had getongd in het glazen huis
Gebrek aan slaap denk ikquote:Op zondag 22 december 2013 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
:wat brengt je zo van de kaart?
Ik drink van alle thee de helft van het kopje leeg...beter?quote:Op zondag 22 december 2013 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk delen hoor, da's de kerstgedachte
Het begin is erquote:Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink van alle thee de helft van het kopje leeg...beter?
quote:Op zondag 22 december 2013 11:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor hij leeft nog, nou ja toen nog wel, we zijn nu alweer een aantal jaar verder. Je weet het nooit.
Hoe zou dat komenquote:
Maandag wil ik de graveyard met André Kuipers wel uitzitten...maar of dat gaat lukkenquote:Op zondag 22 december 2013 11:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen
Maar om 6.30 wakker worden van Giel helpt ook niet voor je gemoedstoestand
Succesquote:Op zondag 22 december 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maandag wil ik de graveyard met André Kuipers wel uitzitten...maar of dat gaat lukken
Graveyard? Wordt hij begraven?quote:Op zondag 22 december 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maandag wil ik de graveyard met André Kuipers wel uitzitten...maar of dat gaat lukken
Stiekem hoop ik dat die man gewoon leuker is dan dat hij op het eerste oog lijkt.quote:
Als je je er weinig van voorstelt kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 22 december 2013 11:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat die man gewoon leuker is dan dat hij op het eerste oog lijkt.
quote:
Meehossen op TSUNAMIquote:Op zondag 22 december 2013 11:38 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd naar Kuipers trouwens
Zie 'm nog niet zo snel meehuppelen tijdens veiling-tv
Of het is nog erger dan je dachtquote:Op zondag 22 december 2013 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je er weinig van voorstelt kan het alleen maar meevallen
quote:Op zondag 22 december 2013 11:38 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd naar Kuipers trouwens
Zie 'm nog niet zo snel meehuppelen tijdens veiling-tv
Awww zo liefffquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 22 december 2013 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt me een sympathieke man, dus dat voordeel heeft ie al t.o. de meeste andere gasten
Da's natuurlijk ook zoquote:Op zondag 22 december 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]hij heeft nog best jonge kinderen, dus misschien staat hij elke dag wel zo te springen.
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt me een sympathieke man, dus dat voordeel heeft ie al t.o. de meeste andere gasten
Daarom en hij is het niveau van die dj's dus ook wel gewend.quote:Op zondag 22 december 2013 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook zo
Als je volwassenen soms met kinderen ziet zie je soms ineens een hele andere kant
André is een heldquote:Op zondag 22 december 2013 11:41 schreef glittertje39 het volgende:
ik denk dat Andre nog weleens positief kan uitvallen, die man doet de meest rare wetenschappelijke onderzoekjes dus hij zal vast ook wel iets bedenken in het huis
Badumtisshhhquote:Op zondag 22 december 2013 11:42 schreef glittertje39 het volgende:
Jet geeft hem van Jetje op de gitaar![]()
![]()
Bij de EO, bij de EO, bij de EO....quote:
waarom het licht uit?quote:Op zondag 22 december 2013 11:44 schreef Paul het volgende:
HET LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICHT GAAT UIT VANNACHT
Die choreografie, die techniek, die timingquote:
Nu al het moment van SR2013quote:
Darkroom?quote:Op zondag 22 december 2013 11:44 schreef Paul het volgende:
HET LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICHT GAAT UIT VANNACHT
quote:Op zondag 22 december 2013 11:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg...wist niet dat Paul van darkrooms hield
Je mag er van mij zo heen hoor.quote:
Nee je moet Boyzone aanvragenquote:
No matter what, gewoon Boyzone aanvragenquote:
Onno Hoes op bezoek?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
No matter what, gewoon Boyzone aanvragen
darkroom..niet hotel lobby, wel op blijven lettenquote:
Doe dan maar dat bazenkind Skrillex aanvroeg idd.quote:
Zou Geraldine daar ook een tongzoen mee doen?quote:Op zondag 22 december 2013 11:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
darkroom..niet hotel lobby, wel op blijven letten
Met Onno dus, niet die lobbyquote:Op zondag 22 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou Geraldine daar ook een tongzoen mee doen?
Met een hotel lobby...die heeft toch helemaal geen toch?quote:Op zondag 22 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou Geraldine daar ook een tongzoen mee doen?
Precies. Goede zanger is dat ook.quote:Op zondag 22 december 2013 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dan maar dat bazenkind Skrillex aanvroeg idd.
quote:Op zondag 22 december 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een hotel lobby...die heeft toch helemaal geen toch?
toch niet snel genoeg....tja als ze er voor betaald wordt vast wel.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een hotel lobby...die heeft toch helemaal geen toch?
quote:
quote:
Prachtige stem ja.quote:
Eerder zelfde type humorquote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Uccie het volgende:
[..]na 3 dagen al voorspelbaar...ik begin in te burgeren.
Niet opgenomen????quote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik was in de vriezer op het werk brood pakken, hoor ik mijn nummer wat ik had aangevraagd (Ben Howard). Zie ik nu dat 3FM mij twee keer probeerde te bellen.
Grote vriezerquote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik was in de vriezer op het werk brood pakken, hoor ik mijn nummer wat ik had aangevraagd (Ben Howard). Zie ik nu dat 3FM mij twee keer probeerde te bellen.
We hadden je kunnen horenquote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ah je bent erquote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:57 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Kristel en Paul uit elkaar gaan. Als je die meeting van ze ziet van vanochtend komt dat nooit meer goed.
Superleuk. Serieus. No Joke.quote:Op zondag 22 december 2013 11:57 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Kristel en Paul uit elkaar gaan. Als je die meeting van ze ziet van vanochtend komt dat nooit meer goed.
Lach maar, ze waren zo afstandelijk. Bewaar deze quote maar alvast,die zijn binnen een paar maandjes uit elkaar.quote:
ongeboren zoontjes zijn over het algemeen nog geen 1.80mquote:
Gast, Paul verwacht niet dat ze er is en dan kan het best een groot schrikmoment zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, ze waren zo afstandelijk. Bewaar deze quote maar alvast,die zijn binnen een paar maandjes uit elkaar.
Ja en dat ding op haar hoofd is ook vreemdquote:
Moet eigenlijk lachenquote:Op zondag 22 december 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ongeboren zoontjes zijn over het algemeen nog geen 1.80m
quote:Op zondag 22 december 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dat ding op haar hoofd is ook vreemd
Zet je die morgen ook op tijdens je examen morgen?quote:
Ik nam de creatieve vrijheid om er "die muts van een annemiek" van te maken.quote:Op zondag 22 december 2013 12:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]hoe weet jij dat
Blij dat ik net mijn thee op heb
Ik hou niet zo van dingen op mijn hoofd, haar enzo, dus ik doe het echt alleen als het heel koud is.quote:Op zondag 22 december 2013 12:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zet je die morgen ook op tijdens je examen morgen?
Michiel verdient beterquote:Op zondag 22 december 2013 12:01 schreef Evertjan het volgende:
Roos en Michiel zouden echt een leuk setje zijn samen
Ik ga zo meteen ontsnappenquote:Op zondag 22 december 2013 12:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
12 UUR OPGESLOTEN GEZETEN OMG!!!
Alle FoK!-ers zitten minstens 12 uur per dag opgesloten
Hij maakte er altijd zo'n show vanquote:
op de zolderkamer of bedoel je met mannen met witte jassen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
12 UUR OPGESLOTEN GEZETEN OMG!!!
Alle FoK!-ers zitten minstens 12 uur per dag opgesloten
Uh ja...quote:Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef FritsFlits het volgende:
Drukker dan gisteren om deze week op het plein
Jeetje Frits je kunt beter nog een paar uur slapen....quote:Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef FritsFlits het volgende:
Je gaat toch niet klussen met drilboren, cirkelzagen of ander gevaarlijk gereedschap....quote:Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Bij zwemles hebbeb ze ook SR erop staan.
xDquote:Op zondag 22 december 2013 12:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Drukker dan vorige week om deze tijd op het plein
Hihahoquote:Op zondag 22 december 2013 12:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Drukker dan vorige week om deze tijd op het plein
schurenquote:Op zondag 22 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
Uccie, ik ga alleen schuren vandaag
Dit kost je lidmaatschap Top2000-topicquote:
Jessequote:Op zondag 22 december 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
Je kan bieden op Jesse Klaver, dan komt ie voor je koken
quote:Op zondag 22 december 2013 12:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit kost je lidmaatschap Top2000-topic
Ik moest toch lachenquote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Hé, hier zouden ze een danceversie van moeten maken.
ik tweet armin wel ffquote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Hé, hier zouden ze een danceversie van moeten maken.
Ik ga ook naar Haarlem, is niet zo ver hier vandaanquote:Op zondag 22 december 2013 12:19 schreef Stuart het volgende:
Volgend jaar ga ik ook maar eens kijken
Same, als ik bij mijn ouders ben (Hoofddorp)quote:Op zondag 22 december 2013 12:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Haarlem, is niet zo ver hier vandaan
Ik denk het ook welquote:Op zondag 22 december 2013 12:19 schreef Stuart het volgende:
Volgend jaar ga ik ook maar eens kijken
He wat? Ik heb wel wel een domeinnaam.. Twee zelfsquote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij je eigen server/hostname ofzo trouwens?
Waar woon jijquote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het ook welvoor mij wel te doen.
Den Haag, dus is eigenlijk best dichtbijquote:
Ja, dat is prima te doen danquote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag, dus is eigenlijk best dichtbij
Is prima te doenquote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag, dus is eigenlijk best dichtbij
In de stats van m'n site staat overal "xxxxx.dynamic.ziggo.nl" enzo, maar bij jou is het frits-flits.xs4all.quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
He wat? Ik heb wel wel een domeinnaam.. Twee zelfs
Ik rijd voor mijn werk wel verderquote:
Oh, haha.. Ja, dat kan. Maar dat is niet de domeinnaam die ik bedoeldequote:Op zondag 22 december 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de stats van m'n site staat overal "xxxxx.dynamic.ziggo.nl" enzo, maar bij jou is het frits-flits.xs4all.
Krijg je van mij koffie of theequote:
Doe maar luxe met je zwembadquote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om kind uit zwembad te plukken.. Ben er weer vandoor!
das een korte zwemlesquote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om kind uit zwembad te plukken.. Ben er weer vandoor!
quote:Op zondag 22 december 2013 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je van mij koffie of thee![]()
En een slabbertje voor eventuele ongelukjes
quote:Op zondag 22 december 2013 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Half uurtje Jane ... Ze zeggen dat dat beter is... Tja..
Ja ¤2.500 was mijn grens, aangezien er nog een ticket bij moest.quote:
#anthemquote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef heloef het volgende:
Ik hoor bij Roda-Ajax Der Alte Dessaur. Moet meteen aan Michiel denken.
Paulus is op dreefquote:
Hehe dat dacht ik al.quote:Op zondag 22 december 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind 'diggen' zo'n mooie uitspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |