SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Josh Homme: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Dale Nixon die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan hoerenneuken deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ow, kinderarbeid, ik ben tegenquote:Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een jongetje van 8 die wordt toegezongen...
Het was geen schijterd.quote:Op zondag 22 december 2013 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, kinderarbeid, ik ben tegen
Of had ie diaree?
quote:Op zondag 22 december 2013 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, kinderarbeid, ik ben tegen
Of had ie diaree?
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 09:55 schreef D. het volgende:
Zouden dat buurtbewoners zijn daar op het plein, of zijn er mensen die hun wekker gezet hebben?
quote:Op zondag 22 december 2013 09:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Iemand uit Expeditie Robinson ofzoiets
Ik moest even Googlenquote:Op zondag 22 december 2013 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Anna Alicia... en iemand die voor de brievenbus stond.
quote:Op zondag 22 december 2013 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij Expeditie Robinson niet gevolgd??
quote:Op zondag 22 december 2013 10:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
PAUL ANNEMIEKE IS +1 NIET STOM DOEN
Paul staat bekend om de onzin die eruit komt, maar hier heeft ie gelijk hoorquote:Op zondag 22 december 2013 10:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
PAUL ANNEMIEKE IS +1 NIET STOM DOEN
Nee Annemiekie isquote:Op zondag 22 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Paul staat bekend om de onzin die eruit komt, maar hier heeft ie gelijk hoor
Vrouwen op 3FM
De tofste zit in de nacht, van 4 tot 6. Ingrid Perez. Die anderen zijn te onkundig of van die hyperactieve huppelkutjes.quote:Op zondag 22 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Paul staat bekend om de onzin die eruit komt, maar hier heeft ie gelijk hoor
Vrouwen op 3FM
Ah, ja, dan begrijp ik hetquote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik vergelijk d'r met Roos, dus ja
was reclame deuntjequote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef Paul het volgende:
Katy Perry!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!! Katy Perry
!!!!!!!!
De enige leuke vrouwen op 3FM zijn de nieuws- en filelezeressenquote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de vrouwen op 3FM ook niet leuk....
True...quote:Op zondag 22 december 2013 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
De enige leuke vrouwen op 3FM zijn de nieuws- en filelezeressen
Nee, ik ben van na WOIIquote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
eindelijk een leeftijd genoot gevonden
quote:Op zondag 22 december 2013 10:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]maar goed dan schelen we nog maar een paar jaartjes
Ik ben sowieso geen 'fan' van iemand. Ik vind 'fan' zo'n beladen woordquote:Op zondag 22 december 2013 10:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergelijken metTimur
, dan wordt je nooit meer fan van iemand
Ik ben fan van Paul van FOK!quote:Op zondag 22 december 2013 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen 'fan' van iemand. Ik vind 'fan' zo'n beladen woord
Zo'n 8,5 uurquote:Op zondag 22 december 2013 10:12 schreef MarijeH het volgende:
Ben vannacht rond half 2 gaan slapen. Heb ik nog iets gemist tussen half 2 en 10 uur?
Timur zou er 5 minuten voor nodig hebben gehadquote:Op zondag 22 december 2013 10:15 schreef heloef het volgende:
Zonder gemeen te willen doen. Maar dit kwartier van Paul was beter dan de hele graveyard van Coen.
Timur zou dichtklappen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Timur zou er 5 minuten voor nodig hebben gehad
Paul is gewoon beter solo, Coen heeft hele jaar een sidekick dan is het ook veel gevraagd om dan ineens in je eentje leuke radio te maken.quote:
Coenquote:Op zondag 22 december 2013 10:15 schreef heloef het volgende:
Zonder gemeen te willen doen. Maar dit kwartier van Paul was beter dan de hele graveyard van Coen.
Nu niet meer, in 2011 had hij het in het begin wel heel lastig.quote:
Giel heeft solo ook zijn routine, zeker in de ochtend, de halve uitzending is al gepland, rest muziek en dan beetje het raam en de gast(en).quote:Op zondag 22 december 2013 10:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Paul is gewoon beter solo, Coen heeft hele jaar een sidekick dan is het ook veel gevraagd om dan ineens in je eentje leuke radio te maken.
quote:Op zondag 22 december 2013 10:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Timur zou er 5 minuten voor nodig hebben gehad
Oké bedankt voor het meldenquote:Op zondag 22 december 2013 10:19 schreef D. het volgende:
Ik wilde vragen of CHVRCHES al geweest was, maar zie dat ie vrijdag 2 keer geweest is
heb mn gewonne Stones dvd nog niet binnenquote:
Iedereen?quote:Op zondag 22 december 2013 10:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik doe lief. Maar dat gehaat op iedereen.
Precies, radio is routine in mijn eigen ochtendshow staat ook alles al van te voren vast.quote:Op zondag 22 december 2013 10:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel heeft solo ook zijn routine, zeker in de ochtend, de halve uitzending is al gepland, rest muziek en dan beetje het raam en de gast(en).
Mr. Houdoequote:Op zondag 22 december 2013 10:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Paul
Giel
Coen
3FM
Serious Request![]()
Nu jullie
quote:Op zondag 22 december 2013 10:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Paul![]()
![]()
Giel![]()
Coen![]()
3FM![]()
Serious Request![]()
Nu jullie
quote:Op zondag 22 december 2013 10:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Paul
Giel
Coen
3FM
Serious Request![]()
Nu jullie
HOHO LIEF DOENquote:Op zondag 22 december 2013 10:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een carrière switch
dat is keilief!! een goed advies man..je moet af en toe een nieuw pad durven kiezen in je levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 10:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Elke post met een negatieve toon meld ik vanaf nu bij de moderators
Klef gedoequote:Op zondag 22 december 2013 10:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Paul
Giel
Coen
3FM
Serious Request![]()
Nu jullie
Jaaaaquote:Op zondag 22 december 2013 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
LoLaBen je weer ontdooid na gisteren?
Nu weten we het al, dus stiekem kan niet meerquote:Op zondag 22 december 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik wil stiekem nog een keer heen.
Het is licht verslavend hè, apies kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik wil stiekem nog een keer heen.
Daarom is Apenheul zo populairquote:Op zondag 22 december 2013 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is licht verslavend hè, apies kijken.
ik vind haar eigenlijk wel mooi zingenquote:Op zondag 22 december 2013 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo'n Krystl fan eigenlijk..
ik kan toch nietquote:Op zondag 22 december 2013 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weten we het al, dus stiekem kan niet meer
Is het niet voor jou ook nog best een eindje rijden?quote:Op zondag 22 december 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan toch niet
Vandaag een hok vol visite
ik kan er niet zo goed tegen...quote:Op zondag 22 december 2013 10:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk wel mooi zingen
Ik vind 'r best leuk. Geen groot fan of zo, maar prima muziek en stem.quote:Op zondag 22 december 2013 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo'n Krystl fan eigenlijk..
quote:Op zondag 22 december 2013 10:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Elke post met een negatieve toon meld ik vanaf nu bij de moderatorsGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is saaiquote:Op zondag 22 december 2013 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen...In die zin, ik kan m'n aandacht er niet bij houden.
Die vindt dat allang prima, want geen concurrentiequote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef D. het volgende:
Kan Krystl Paul niet overhalen die marmot van zijn hoof te halen?
quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef porsche1 het volgende:
Jezus, wat is die Paul een gore flikker als zijn vriendin erbij is, met dat smerige geslijm van hem.
Mietje, wil niet weten wat ie allemaal doet als ie op zijn slaapkamertje ligt.
Valt ie echt op vrouwen?quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan Domieniemienie met z'n mokkeltje.
Zij is volgens mij de reden dat hij dat haar heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef D. het volgende:
Ik geloof niet dat dat anders wel een probleem zou zijnquote:Op zondag 22 december 2013 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vindt dat allang prima, want geen concurrentie
hier klinkt jaloezie in door.....MAAR..aangezien we gisteren ZureZaterdag hadden....zal ik niks zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef porsche1 het volgende:
Jezus, wat is die Paul een gore flikker als zijn vriendin erbij is, met dat smerige geslijm van hem.
Ze had die marmot nooit moeten toelaten!quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 10:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hier klinkt jaloezie in door.....MAAR..aangezien we gisteren ZureZaterdag hadden....zal ik niks zeggen
Slapen?quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 10:35 schreef Uccie het volgende:
Ze had die marmot nooit moeten toelaten!
Hoezo jaloezie?quote:Op zondag 22 december 2013 10:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hier klinkt jaloezie in door.....MAAR..aangezien we gisteren ZureZaterdag hadden....zal ik niks zeggen
quote:Op zondag 22 december 2013 10:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoezo jaloezie?
Sowieso kansloos als iemand hele dagen schatje zegt.
En wat het nog meer kansloos is, dat dit op tv is.
Gast, gedraag je. Dat is wat ik dan denk.
Gore geslijm van hem.
tja, je kunt hem er voor haten, maar hij heeft wel krystlquote:Op zondag 22 december 2013 10:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoezo jaloezie?
Sowieso kansloos als iemand hele dagen schatje zegt.
En wat het nog meer kansloos is, dat dit op tv is.
Gast, gedraag je. Dat is wat ik dan denk.
Gore geslijm van hem.
Neequote:Op zondag 22 december 2013 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ga jij dit jaar nog in een callcenter?
Ja, want daar gaat het nu natuurlijk om.quote:Op zondag 22 december 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, je kunt hem er voor haten, maar hij heeft wel krystl
11 van?quote:Op zondag 22 december 2013 10:40 schreef Cee het volgende:
Joaaahhhhhhh, Country House!!![]()
Volume op 11.
Ja, ik las van geen reiskostenvergoeding... Ik heb nog getwijfeld, maar lukte ook niet met werk en thuis.quote:Op zondag 22 december 2013 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Het is van Utrecht naar Amsterdam gegaan (dus verder weg) en geen reiskostenvergoeding meer.
Volgend jaar kijken we wel weer
Ceequote:Op zondag 22 december 2013 10:40 schreef Cee het volgende:
Joaaahhhhhhh, Country House!!![]()
Volume op 11.
door harde windstoten en regen iets van een uurtje en 20 minuutjesquote:Op zondag 22 december 2013 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet voor jou ook nog best een eindje rijden?
Maar kennelijk de moeite waard dusquote:Op zondag 22 december 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
door harde windstoten en regen iets van een uurtje en 20 minuutjes
Normaal een uurtje
iets met PowNed en Gele Kaartquote:
Volgens mij niet. Ik heb hem in ieder geval nog niet gehoord. Al moet ik ook zeggen dat ik nog niet heel veel heb gekeken/geluisterd. Helemaal in vergelijking met vorig jaar.quote:
Gele kaart? Vorig jaar deed hij wel wat toen werkte hij ook al bij PowNed.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij mag niks doen voor SR van die sneuneuzen van Powned.
PowNedquote:
vandaar de gele kaartquote:Op zondag 22 december 2013 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gele kaart? Vorig jaar deed hij wel wat toen werkte hij ook al bij PowNed.
Ja en daar is hij op aangesproken. En heeft hij die gele kasrt voor gekregen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gele kaart? Vorig jaar deed hij wel wat toen werkte hij ook al bij PowNed.
Ow ik vind het echt vreselijk, maar dat geldt eigenlijk voor elke baard en/of snor.quote:
hij heeft idd spillebeentjes gekregenquote:Op zondag 22 december 2013 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]Timur moet een hamburger of 2 eten.
En hij heeft de muts van Mr. Houdoe nog op.
Ik ben er gisteravond vanaf een uur of 6/half 7 tot 11 gebleven.quote:Op zondag 22 december 2013 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kennelijk de moeite waard dus
Ik was toevallig in Eindhoven toen ze daar waren, dus ben 5 minuten wezen kijken, en dat vond ik wel weer genoeg
Ook veel te weinigquote:Op zondag 22 december 2013 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Stomme PowNed... maar ja, aan de andere kant... ze zorgen er wel voor dat hij nog elke week op de radio is.![]()
Lijkt me dat ie zonder PowNed ook nog wel ergens aan de bak komtquote:Op zondag 22 december 2013 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Stomme PowNed... maar ja, aan de andere kant... ze zorgen er wel voor dat hij nog elke week op de radio is.![]()
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 10:48 schreef JaneDoe het volgende:
die ouders van hem die toen voor t huis stonden
"dag lieverd, hallooooo!"
Rot jij eens een stuk opquote:Op zondag 22 december 2013 10:44 schreef porsche1 het volgende:
En maar doorgaan over dat wijf.
Wat een gore flikker is dit zeg.
Had eerst wel sympathie voor hem, maar dat is totaal weg nu. Vervelend mannetje.
quote:
Maar niet meer op 3FM vrees ik.quote:Op zondag 22 december 2013 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie zonder PowNed ook nog wel ergens aan de bak komt
powned heeft gewoon nog niet meer zendtijdquote:
"dag timoerrrr"quote:Op zondag 22 december 2013 10:49 schreef Cee het volgende:
[..]
JaMoeder bij vader op de nek, en dat accent van z'n vader.
quote:Op zondag 22 december 2013 10:51 schreef D. het volgende:
Nou, dan spem ik deze ook nog maar ff
Stenders, toen ie nog wel voor SR werkte
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 10:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Stendersgodquote:Op zondag 22 december 2013 10:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 10:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stendersgod(ok, ik zie teveel van die VBL posts)
Da's dan weer positief, want verder moet PowNed zo min mogelijk aandacht in de media krijgenquote:Op zondag 22 december 2013 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
powned heeft gewoon nog niet meer zendtijd
dus volgens deze theorie zou dinand constant moeten zingen?quote:Op zondag 22 december 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Kane gewoon een leuke band en ik irriteer me niet aan die stem van Dinand (behalve als hij gewoon praat, dan is het echt kut).
Godverdomme.quote:Op zondag 22 december 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Kane gewoon een leuke band en ik irriteer me niet aan die stem van Dinand (behalve als hij gewoon praat, dan is het echt kut).
Ja of gewoon niet ergens praten waar ik het kan horen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus volgens deze theorie zou dinand constant moeten zingen?
ik ben het niet met alles van powned eens, maar op zich vind ik het goed dat de omroep er isquote:Op zondag 22 december 2013 10:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan weer positief, want verder moet PowNed zo min mogelijk aandacht in de media krijgen
Is het jouw buurman toevallig en leest ie mee?quote:Op zondag 22 december 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
De VARA wilde hem naar Radio2 verkassen en toen kwam PowNed op pad die hem wel de zendtijd op 3 gunde. PowNed nam toen de shift's van LLINK over.quote:
The horrorquote:Op zondag 22 december 2013 10:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus volgens deze theorie zou dinand constant moeten zingen?
ik ook?quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het is volgens mij iets van HagenezenSC heeft het ook.
Dan begint ie gewoon zijn eigen omroep, krijgt vast genoeg ledenquote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De VARA wilde hem naar Radio2 verkassen en toen kwam PowNed op pad die hem wel de zendtijd op 3 gunde. PowNed nam toen de shift's van LLINK over.
I wish..dat ik naast hem woonde dan, hij woont vast niet op een flatjequote:Op zondag 22 december 2013 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is het jouw buurman toevallig en leest ie mee?
Niet op 3FM denk ik. Wel bij een andere zender.quote:Op zondag 22 december 2013 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie zonder PowNed ook nog wel ergens aan de bak komt
quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister al vanaf het begin, en hij voegt nog steeds iets toequote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet op 3FM denk ik. Wel bij een andere zender.
Hij past in principe ook helemaal niet meer bij de doelgroep, hij debuteerde al 1985(!!!!) bij 3FM.
Wait whut??quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nope, alleen de samenvatting.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Blester het volgende:
Ergens een linkje naar die hele SR 13 wedstrijd?
Ik doel op user SilentChaosquote:Op zondag 22 december 2013 10:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wait whut??
Ik kom nooit in de Den Haag SC
Op welke zender werd het uitgezonden?quote:
101TV en livestream op "cam 2"quote:Op zondag 22 december 2013 10:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Op welke zender werd het uitgezonden?
101tv.quote:Op zondag 22 december 2013 10:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Op welke zender werd het uitgezonden?
True..quote:Op zondag 22 december 2013 10:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan weer positief, want verder moet PowNed zo min mogelijk aandacht in de media krijgen
quote:
Alleen jammer dat die alleen via internet te beluisteren is. Ik vergeet het vaak.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan begint ie gewoon zijn eigen omroep, krijgt vast genoeg leden
Stenders kan nog wel tot zijn 60ste mee. Bij Radio 2 zou je hem ernstig tekort doen. Zijn 22-1 tijd op 3FM mag hij dan ook volledig vrij invullen, en dat gaat prima.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet op 3FM denk ik. Wel bij een andere zender.
Hij past in principe ook helemaal niet meer bij de doelgroep, hij debuteerde al 1985(!!!!) bij 3FM.
Heeft ze nog steeds dat zuurkoolhaar?quote:Op zondag 22 december 2013 11:00 schreef JaneDoe het volgende:
vrouwelijk schoon en jacqueline govaert in één zin..
Ik denk ook dat hij zelf liever dit doet dan elke dag hetzelfde kunstje. En er is geen omroep die hem elke dag gaat laten freewheelen.quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Stenders kan nog wel tot zijn 60ste mee. Bij Radio 2 zou je hem ernstig tekort doen. Zijn 22-1 tijd op 3FM mag hij dan ook volledig vrij invullen, en dat gaat prima.
Op basis van z'n shows op kx kan ie prima een avondprogramma op 2 doen, daar kan ie die ouwe onbekende meuk prachtig draaien.quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Stenders kan nog wel tot zijn 60ste mee. Bij Radio 2 zou je hem ernstig tekort doen. Zijn 22-1 tijd op 3FM mag hij dan ook volledig vrij invullen, en dat gaat prima.
Hij vindt de huidige muziek van 3FM nog leuk ook en zo lang dat het geval is kan hij prima bij 3FM werken.quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat bepalen de omroepen niet meer. Dat doet de zendercoördinator tegenwoordig.quote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij zelf liever dit doet dan elke dag hetzelfde kunstje. En er is geen omroep die hem elke dag gaat laten freewheelen.
Nee dit is dat andere filmpjequote:Op zondag 22 december 2013 11:03 schreef JaneDoe het volgende:
ik gok dat corton weer boven op een berg staat in deze reportage
goede benaming idd, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds dat zuurkoolhaar?
de zendercoördinator dan...same differencequote:Op zondag 22 december 2013 11:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat bepalen de omroepen niet meer. Dat doet de zendercoördinator tegenwoordig.
Rob past prima bij 3FM om 2 keer op vrijdag het weekend in te luiden. Eerst tussen de bitterballen en een "verplichte" playlist (14-16 is toch echt wat meer typisch 3FM met van die 3FM bandjes maar ook de Roar's) en dan 's avonds 22-1 lekker freewheelen.quote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij zelf liever dit doet dan elke dag hetzelfde kunstje. En er is geen omroep die hem elke dag gaat laten freewheelen.
quote:
Radio 2 is vergeleken met KX behoorlijk mainstream, bovendien kan hij nergens meer zijn zogenaamde "Zimma Frame's-uitspanningen" kwijt bij Radio 2.quote:Op zondag 22 december 2013 11:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op basis van z'n shows op kx kan ie prima een avondprogramma op 2 doen, daar kan ie die ouwe onbekende meuk prachtig draaien.
Om nog maar te zwijgen over z'n oostblok prostituettesquote:Op zondag 22 december 2013 11:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Radio 2 is vergeleken met KX behoorlijk mainstream, bovendien kan hij nergens meer zijn zogenaamde "Zimma Frame's-uitspanningen" kwijt bij Radio 2.
Dat bedoel ik overigens niet negatief. Je kan het alleen niet op 3FM kwijt.quote:
als het toch in het water terecht komt...doe het dan meteen daar zou je denkenquote:Op zondag 22 december 2013 11:05 schreef heloef het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze gewoon niet ergens anders schijten.
Ja, daar heeft hij ook nog wel een handje vol van iddquote:Op zondag 22 december 2013 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over z'n oostblok prostituettes
Oh hij past er primaquote:Op zondag 22 december 2013 11:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Rob past prima bij 3FM om 2 keer op vrijdag het weekend in te luiden. Eerst tussen de bitterballen en een "verplichte" playlist (14-16 is toch echt wat meer typisch 3FM met van die 3FM bandjes maar ook de Roar's) en dan 's avonds 22-1 lekker freewheelen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om te gaan aankleden. Zo met Lennon naar zwemles...
Laterquote:
Da's zo jammerquote:Op zondag 22 december 2013 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik overigens niet negatief. Je kan het alleen niet op 3FM kwijt.
Nee, want platenmaatschappijen.quote:Op zondag 22 december 2013 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo jammer
3FM zou best wat meer aan muzikale ontwikkeling kunnen doen
Ik wil Can't hold us...maar niemand andersquote:
F*ck themquote:Op zondag 22 december 2013 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, want platenmaatschappijen.
Hij is nog niet aangevraagd misschienquote:Op zondag 22 december 2013 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze tsunami al een keer helemaal gedraaid eigenlijk?![]()
Da's te oudquote:Op zondag 22 december 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil Can't hold us...maar niemand anders
quote:Op zondag 22 december 2013 11:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hij is nog niet aangevraagd misschien
Saturday 21-12-2013 15:53quote:Op zondag 22 december 2013 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze tsunami al een keer helemaal gedraaid eigenlijk?![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
Shit, iets te lang doorgeslapenHad ik ook maar niet zo laat moeten gaan slapen
quote:Op zondag 22 december 2013 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
Shit, iets te lang doorgeslapenHad ik ook maar niet zo laat moeten gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |