je bedoelt dat je voor 12en al uit bed bent? is alles goed sof?quote:
Nevermind, snap nog steesd niet wat je bedoeldquote:Op zondag 22 december 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ook beter bij mijn tweede deel kunnen beginnen en eindigen. Daarvoor was het nog deels mijn mening gebaseerd op waarnemingen, dieper op de stof ingaan wordt enkel gissen voor mij.
Al is het wel mooi dat het werkte voor jou uiteraard
[..]
Ik ook.
Klinkt interessant, even downloadenquote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef supersof het volgende:
[..]
over twee mannen die stage lopen bij google
Je bent een echte heer.quote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk liever niet op het internet, mijn quote dus ook aangepast.
Zal er wel aanliggen dat ik al een week niet kan slapen door mijn achterlijke ritme.quote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nevermind, snap nog steesd niet wat je bedoeld.
Ik moet maar even een topic vinden waar ik kan zuigen en stoken ja.quote:
Ik ben soms best flauwquote:Op zondag 22 december 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja godverdomme wats deezzzzz
[..]
SER / [SR @ 3FM #4434] Schnitzelquote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal er wel aanliggen dat ik al een week niet kan slapen door mijn achterlijke ritme.
[..]
Ik moet maar even een topic vinden waar ik kan zuigen en stoken ja.
watquote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal er wel aanliggen dat ik al een week niet kan slapen door mijn achterlijke ritme.
[..]
Ik moet maar even een topic vinden waar ik kan zuigen en stoken ja.
zuigen is een ander woord voor irriterenquote:
ik ben altijd voor twaalf uur wakker, maar kom mijn bed niet uitquote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bedoelt dat je voor 12en al uit bed bent? is alles goed sof?
ik sta altijd versteld wat ik allemaal kan doen wanneer ik die ene keer om 10 uur wakker ben, kan zoveel meer dan wanneer ik normaal om 1 uur uit bed benquote:Op zondag 22 december 2013 02:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben altijd voor twaalf uur wakker, maar kom mijn bed niet uit
mijn wekker gaat om 7.22 volgens mijquote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik sta altijd versteld wat ik allemaal kan doen wanneer ik die ene keer om 10 uur wakker ben, kan zoveel meer dan wanneer ik normaal om 1 uur uit bed benmaar toch vertik ik het om vroeg wakker te worden
waarom die exacte tijd?quote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 7.22 volgens mij
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |