Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals de edit al stelde. Mensen zijn kuddedieren. In groepen of achter één grote man durven ze ineens heel veel te roepen en hoeven ze zelf ook niet mee na te denken.
Wat is er nou lekkerder dan iemand blind achterna kunnen lopen.
Dat kan ik helaas niet. En dat komt omdat ik denk dat de wereld veel beter zou worden als men elkaar zou accepteren.quote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je gewoon geen discussies voeren. Verhoogt alleen je bloeddruk en je bereikt er niets mee. Zen.
Daarom ben ik ook niet per se anti geloof. Een feit is dat veel mensen sturing nodig hebben. Laat ze dan alsjeblieft in de kerk terecht komen bij een dominee/priester welke de normen en waarde goed bezigt. Dat dit ook al snel misgaat door een kortzichtigheid van het geloof is dan weer een keerzijde.quote:
Ik weet dat dat de wereld beter zou maken maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 02:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet. En dat komt omdat ik denk dat de wereld veel beter zou worden als men elkaar zou accepteren.
Dus dan doorbreek je het niet zelf hoeven nadenken en leg je hun daden voor hen neer.quote:
Dacht dat je de grap wel zou snappen nadat ik enkel 'dit' zei op 'Wat is er nou lekkerder dan iemand blind achterna kunnen lopen.'quote:Op zondag 22 december 2013 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet per se anti geloof. Een feit is dat veel mensen sturing nodig hebben. Laat ze dan alsjeblieft in de kerk terecht komen bij een dominee/priester welke de normen en waarde goed bezigt. Dat dit ook al snel misgaat door een kortzichtigheid van het geloof is dan weer een keerzijde.
Ik snap je eerste zin nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan doorbreek je het niet zelf hoeven nadenken en leg je hun daden voor hen neer.
Maar van dit onderwerp blijf ik verder af want ik wil mij absoluut niet als expert op dit gebied neerzetten want daar mis ik gewoon de kennis voor.
jaquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef supersof het volgende:
zal ik nog een stukje toblerone pakken?
De biblebelt is ook al walgelijk intolerant en tegen het radicale aan. Dat is dan ook al verkeerd.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht dat je de grap wel zou snappen nadat ik enkel 'dit' zei op 'Wat is er nou lekkerder dan iemand blind achterna kunnen lopen.'
Mwa, ben zelf niet echt al te vrolijk tegenover religie. Maar ja, ben in de biblebelt opgevoed, gaat hier wat extremer aan toe dan in andere dorpen lijkt mij.
Ja. Misschien wel 2.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef supersof het volgende:
zal ik nog een stukje toblerone pakken?
kut is dat hequote:
nogalquote:
ik ben een film aan het kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nogal
misschien maar richting bed gaan
om tot 4 uur op te zijn met telefoon
free will is an illusionquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb de controle over mijn leven verloren
the internshipquote:
Ik had ook beter bij mijn tweede deel kunnen beginnen en eindigen. Daarvoor was het nog deels mijn mening gebaseerd op waarnemingen, dieper op de stof ingaan wordt enkel gissen voor mij.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb de controle over mijn leven verloren
Ken ik niet, gaat die over?quote:
over twee mannen die stage lopen bij googlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |