Dat zei ik niet, ik zei dat ik geen g-spot in m'n anus heb zittenquote:
Is dat een candy crush ripoff?quote:
Gewoon allemaal soortgelijke kakverslavende kakfacebook kakspelletjes.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat een candy crush ripoff?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Ik heb nog nooit wat gekocht daarquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenquote:
fuck, da's wel triest manquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenlkker gezellig. Toen zn batterij leeg was haalde die zon mobiele oplader uit zn tas en plugte die in de sigaretaansteker en ging weer verder
Wat zingen die gasten verwijfd.quote:
Die ene heeft sowieso een wijven stem.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat zingen die gasten verwijfd.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die ene heeft sowieso een wijven stem.
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse hadquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
Die neger heeft ook echt als enige een zonnebril op omdat knalblauwe lenzen negers niet staanquote:
wtfquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
leuk leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Trouwens bijna op mezelf wonenspannond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |