Ik zou maandag toch eens naar de dokter gaan...je droogt nog uit, moeten we straks voor jou in een glazen huis.quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]neeeeeeee, ga ik weer. Goed dat ik niets binnen had
Nu heb ik het gedaanquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja tot je weer een keer kijkt toevallig en je je lam schrikt. Kan je maar beter even iedere dag checken, is beter voor je hart
Giro 555 voor schoon drinkwater voor Fritsquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou maandag toch eens naar de dokter gaan...je droogt nog uit, moeten we straks voor jou in een glazen huis.
Ik denk dat je hem dan bedoelt jaquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch die ene die een beetje als een muppet praat? Of is dat Wijnand?
Elstak?quote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef heloef het volgende:
Was wel mooi geweest als Paul dan opeens de studio in kwam lopen.
Nou ik hoefde vandaag niets te doen. Dus dan gaat het hard...en ik kan snel typen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Op zich 12 miljoen vorig jaar was wel goed, maar dat is nog geen euro per Nederlander..
Dus de komende jaren kan het eindbedrag nog wel flink stijgen toch?
/hersenspinsel
Je kan er van uitgaan dat er een jaar komt waar het bedrag lager is dan het jaar daarvoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Op zich 12 miljoen vorig jaar was wel goed, maar dat is nog geen euro per Nederlander..
Dus de komende jaren kan het eindbedrag nog wel flink stijgen toch?
/hersenspinsel
Nee die ene met die blanke afro.quote:
Yup dat is 'm... nou doe me dan toch maar Domienquote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan bedoelt ja
[ afbeelding ]
Oh ok, dat zag ik niet.quote:
Ongetwijfeld. Maar ik denk dit jaar nog niet. Volgend jaar misschien.quote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
Je kan er van uitgaan dat er een jaar komt waar het bedrag lager is dan het jaar daarvoor
zeer belangrijkquote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Uccie het volgende:
Nou ik hoefde vandaag niets te doen. Dus dan gaat het hard...en ik kan snel typen.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
Giel
Die wordt met de jaren beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |