Ik zal de laatste zijn die een hoge postcount zal veroordelen, maar ik doelde meer op dat iedereen er kennelijk zo mee bezig isquote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je de hele dag + nacht aanwezig bent gaat het snel.
Kijk nog eensquote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn aantal bedoeldeJij iets minder idd
Ik stem voor. Barend is ook lekker, maar die is als dj dan weer niet zo.quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar een eyecandy-bezetting: Herman en Sander Hoogendoorn in het huis...
Als je er niet naar kijkt merk je daar niets vanquote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee de dagcijfers zijn gewoon erg confronterend.
En ik ben nog ergens anderhalf uur in slaap gevallenquote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij de eerste keer dat ik boven Karina in de lijst sta
quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
Herman klinkt opeens als een gillende bakvis.
Dat is toch die ene die een beetje als een muppet praat? Of is dat Wijnand?quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stem voor. Barend is ook lekker, maar die is als dj dan weer niet zo.
Ja tot je weer een keer kijkt toevallig en je je lam schrikt. Kan je maar beter even iedere dag checken, is beter voor je hartquote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er niet naar kijkt merk je daar niets van
Ja, dat kan nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ben nog ergens anderhalf uur in slaap gevallen
Ik zou maandag toch eens naar de dokter gaan...je droogt nog uit, moeten we straks voor jou in een glazen huis.quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]neeeeeeee, ga ik weer. Goed dat ik niets binnen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |