SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Bahiaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een namen toen bij Feyenoord.Lucius, Hofs, Bahia, Hofland.
Purrel Frankel nog bij de Graafschap.
Boem boem Theo!quote:
Weet je wat pas gênant is? Afspreken om op een bepaalde tijd het clublied te gaan zingen en dat dan niet doen omdat je dik achterstaat tegen Twentequote:
umadboiquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je wat pas gênant is? Afspreken om op een bepaalde tijd het clublied te gaan zingen en dat dan niet doen omdat je dik achterstaat tegen Twente
Wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je wat pas gênant is? Afspreken om op een bepaalde tijd het clublied te gaan zingen en dat dan niet doen omdat je dik achterstaat tegen Twente
Waar blijft dat liedje nou?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik snapte dat niet helemaal. Zonde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die sterretjes hadden van mij ook niet gehoeven.
quote:
Eerder dieptriest.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik snapte dat niet helemaal. Zonde.
http://www.omroepbrabant.(...)PSV+-+FC+Twente.aspxquote:
Weet je wat pas gênant is?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)PSV+-+FC+Twente.aspx
Maar na 19 minuten stonden de 2-0 achter ofzo
Dankje!quote:
Dat was zo mooiquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi zo'n gebaar naar Koeman maar waarom die sterretjes? Dat verpest het totaal toch, beetje kleuterklasniveau. Doe dan gewoon fakkels.quote:
Je vindt het moe?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het echt moe zo'n gebaar naar Koeman maar waarom die sterretjes? Dat verpest het totaal toch, beetje kleuterklasniveau. Doe dan gewoon fakkels.
Oeps had iets te snel gegoogled en gestuurd, geluid blijkbaar weggevallenquote:
Vind het wel leuk bedacht eigenlijk, maar het zou beter geweest zijn zonder sterretjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi zo'n gebaar naar Koeman maar waarom die sterretjes? Dat verpest het totaal toch, beetje kleuterklasniveau. Doe dan gewoon fakkels.
Ja ik dacht al, 'Is me computer stuk?'quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oeps had iets te snel gegoogled en gestuurd, geluid blijkbaar weggevallen
Kut voor m'n manager. Maar ach, ik heb ook 5 spelers van AZ.quote:
Als je er behoefte aan hebt wil ik best even net doen alsof dit me interesseert.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb overgeschakeld naar Vitesse
Fail.quote:
Terecht. Een kaart was hier op zijn plaatst geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Pascalus het volgende:
Clasie speelt de bal
Guzubuyuk fluit
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Pascalus het volgende:
Clasie speelt de bal
Guzubuyuk fluit
Voor een schwalbe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terecht. Een kaart was hier op zijn plaatst geweest.
Hah! ik heb geen Piazon, Pelle of Finbogasson. Evander Sno zet jullie miljoenen aankopen te kijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kut voor m'n manager. Maar ach, ik heb ook 5 spelers van AZ.
Het zal mij m'n reet roestenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! ik heb geen Piazon, Pelle of Finbogasson. Evander Sno zet jullie miljoenen aankopen te kijk.
Jep. Erg jammer. Het tikkie takkie vanuit achter naar voren is al tijden niet meer te zien. Zonde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is al een aantal wedstrijden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |