Veel plezier bij 538.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
nog steeds niet?
Zit veel goeds tussen hoor, maar dit is ff een zapmomentje
Wat een feest zou dat zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
Bij voorkeur heloef als het kan. Samen geilen op gerrie.
Nee maar ik bedoel echt live. Dit zijn lettertjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh wij zijn niet gezellig genoeg voor je?
Ja, verdomme hè. Net alsof we in een supportersvak staan, wapperend met onze clubsjaaltjes en er roept iemand dat ie het jammer vindt dat er niemand hier is die fan is van zijn team.quote:
538 en plezier in een zin. Nog nooit eerder gezien.quote:
Maar deze letter zijn echt live. Wat is nu zit te typen is niet van te voren opgenomen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel echt live. Dit zijn lettertjes
Je bedoelt Serieuzzz live?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, verdomme hè. Net alsof we in een supportersvak staan, wapperend met onze clubsjaaltjes en er roept iemand dat ie het jammer vindt dat er niemand hier is die fan is van zijn team.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, verdomme hè. Net alsof we in een supportersvak staan, wapperend met onze clubsjaaltjes en er roept iemand dat ie het jammer vindt dat er niemand hier is die fan is van zijn team.
Jingleballsquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
538 en plezier in een zin. Nog nooit eerder gezien.
Dit wil ik op een tegeltje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is nu zit te typen is niet van te voren opgenomen.
inclusief typefoutquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar deze letter zijn echt live. Wat is nu zit te typen is niet van te voren opgenomen.
Kssstquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Karelnoord het volgende:
Dit topic was vorig jaar leuker imo.
Heb je de screenshot van Memphis Maniacs?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt Serieuzzz live?
Dit jaar heeft iedereen azijn op ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Karelnoord het volgende:
Nog zo'n iemand die ons niet goed vindquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef Karelnoord het volgende:
Onze lettertjes zijn niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Coldplay zich voelt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog zo'n iemand die ons niet goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |