Is toch alleen maar een complimentquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
geeftniet hoor, was maar een grapje
Ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Inderdaad beste kerstnummer van de laatste weet ik veel hoeveel jaar. Daar ben ik nog niet over uit.
Zal ik langs komenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
Ik mis nu wel echt iemand om gezellig mee sr te kijken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
nog steeds niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is de muziek nog steeds niet goed?
Oh wij zijn niet gezellig genoeg voor je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
We kijken toch mee?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
Veel plezier bij 538.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
nog steeds niet?
Zit veel goeds tussen hoor, maar dit is ff een zapmomentje
Wat een feest zou dat zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
Bij voorkeur heloef als het kan. Samen geilen op gerrie.
Nee maar ik bedoel echt live. Dit zijn lettertjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh wij zijn niet gezellig genoeg voor je?
Ja, verdomme hè. Net alsof we in een supportersvak staan, wapperend met onze clubsjaaltjes en er roept iemand dat ie het jammer vindt dat er niemand hier is die fan is van zijn team.quote:
538 en plezier in een zin. Nog nooit eerder gezien.quote:
Maar deze letter zijn echt live. Wat is nu zit te typen is niet van te voren opgenomen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel echt live. Dit zijn lettertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |