quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
No matter what, want key to my life stond er niet bij en ik dacht, dan gaan ze hem zeker niet draaien.
Nee ik heb in de toelichting het teken gevraagd...alleen heb ik mijn nummer er ook bij doorgegevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je 'm al aangevraagd?Of wacht je op Het Teken?
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tis koud aan den tenen maar verder prima te doen
Ja die bedoelde ik...hoe kom ik nou ineens bij Key to my lifequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb in de toelichting het teken gevraagd...alleen heb ik mijn nummer er ook bij doorgegeven
Ben benieuwdquote:
ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Formidable wordt net als Eat Sleep Rave Repeat te weinig gedraaid als je kijkt hoe vaak hij is aangevraagd. Ze mogen wel iets meer draaien wat veel is aangevraagd.
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomen
zo te zien duurt het ong 15 minuten voor et op tv komtquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomen
Ik hoor die naam tegenwoordig steeds vaker. Ik snap niet waarom je kind zo noemt maar goed.quote:
Nog nooit gehoord, en na vandaag vast ook niet meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor die naam tegenwoordig steeds vaker. Ik snap niet waarom je kind zo noemt maar goed.
geeftniet hoor, was maar een grapjequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In die tweet stond #retweet maar dat kan hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |