Wut?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
De Koran mag je toch niet vertalen ofzo? Krijg je hem dan in het Arabisch?
Dan moet je ook de Koning James koran lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen aan dit soort mythes komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
De koran is echt saai!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gratis Koran? Nice! Die moordpartijen in de bijbel werden al een beetje langdradig.
Discussie niet verder gelezen. Wat ben jij een mooi mens, hulde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Gratis Koran voor iedere Nederlander
Als ze mij een gratis Koran zouden aanbieden dan zou ik hem zeker wel aannemen en ws ook wel stukjes van willen lezen.
Op de FP zijn er erg veel zolderkamerbewoners die heel trots vertellen dat ze het gaan verbranden en als pleepapier gaan gebruiken. Het PVV gehalte op de FP is dan ook stukken hoger dan het forum en dat is in dit stukje ook weer duidelijk te lezen.
Ik zal er vast net zo eens mee zijn als de bijbel, maar het zijn toch erg invloedrijke boeken. Dat er bloeddorstige moslimterroristen zijn is duidelijk, maar ik denk dat het overgrote deel het gewoon houdt bij een kopje muntthee en niemand daar echt mee lastigvalt. Een gegeven dat bij sommige mensen moeilijk te bevatten is.
Denk ook niet dat er grote aantallen mensen zijn die zich ineens zullen bekeren omdat ze een gratis koran hebben gekregen. Prima initiatief en een beetje extra kennis zal geen kwaad doen.
De 10 geboden verbieden moorden - ofwel onwettig een mens doden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef Kees22 het volgende:
In de bijbel verbiedt god enerzijds in de 10 geboden het doden van mensen, maar anderzijds beveelt hij het uitroeien van volken: en vergeet de vrouwen en kinderen niet!
Het is pas echt nieuws als je alle Scientology-cursussen gratis krijgt, dat is pas écht een knieperige sekte.quote:Op zondag 29 december 2013 05:16 schreef 2cv het volgende:
De bijbel kan je al jaren gratis krijgen. Nu kan je de koran ook gratis krijgen en het is nieuws ?
De Koran kun je ook al jaren gratis krijgen. Maar dan moet je er wel zelf moeite voor doen.quote:Op zondag 29 december 2013 05:16 schreef 2cv het volgende:
De bijbel kan je al jaren gratis krijgen. Nu kan je de koran ook gratis krijgen en het is nieuws ?
Jawel, daar heb je een punt.quote:Op zondag 29 december 2013 05:09 schreef Donnis het volgende:
Religie is zo achterhaald, zie geen enkele reden om zoiets te gaan lezen.
Ik zou wel eens willen zien of dit verschil ook in de oorspronkelijke tekst staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De 10 geboden verbieden moorden - ofwel onwettig een mens doden.
Waarbij de Wet in deze context natuurlijk de Wil Gods is.
Vervolgens krijg je inderdaad een paar duizend voorbeelden van wanneer God het fijn vindt als je andere mensen afslacht. Maar dat is dus geen moorden; dat is gewoon God een hard plassertje geven.
Geen tegenspraak hier
Islam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 9 was toen ze seks hadden.
In Nederland was het ooit twaalf, maar helaas is dat verhoogd naar 16 of 18 of zo, in elk geval naar bejaard dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naast Jemen kunnen ook Europa, Midden-Amerika en Zuid-Amerika er wat van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |