Dan kom je bedrogen uit, want dat staat er niet in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Of wacht... ik zou het boek niet eens aannemen.
Dan is er dus al helemaal geen reden om dat bralboek aan te nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan kom je bedrogen uit, want dat staat er niet in.
Hetzelfde als nu waarschijnlijk. Niets, of hooguit wat gezanik van een paar dogmatische zeikerds.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Eens kijken wat er gebeurd als we aan iedereen 'The God Delusion' gaan aanbieden...
Niets, waardeloos boek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Eens kijken wat er gebeurd als we aan iedereen 'The God Delusion' gaan aanbieden...
Je kan een boekenkast vullen met alle gratis religieuze/filosofie boeken dus die kan er dan wel bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Ja, net zoals de Koran en de Bijbel dus.quote:
Wil jij alleen maar boeken lezen waarin kinderen verkracht worden of zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om dat bralboek aan te nemen.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar boeken lezen waarin kinderen verkracht worden of zo?
De Bijbel en Koran vormen de basis voor de leefwijze van miljarden, zelfs die van atheïstjes die geen flauw benul hebben, in tegenstelling tot dat vodje van Dawkins.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, net zoals de Koran en de Bijbel dus.
De Bhagavad Gita lijkt me ergens nog wel interessant, omdat het een niet abrahamitische religie betreft.
Atheïsten weten over het algemeen meer van religie dan de gelovigen zelf. Dus dat slaat alvast nergens op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef waht het volgende:
[..]
De Bijbel en Koran vormen de basis voor de leefwijze van miljarden, zelfs die van atheïstjes die geen flauw benul hebben, in tegenstelling tot dat vodje van Dawkins.
Spoiler alert! Veel mensen hebben dit niet door.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef waht het volgende:
[..]
De Bijbel en Koran vormen de basis voor de leefwijze van miljarden, zelfs die van atheïstjes die geen flauw benul hebben, in tegenstelling tot dat vodje van Dawkins.
Nee, dat denken ze, dat is wat anders. Ik ben nog nooit een atheist tegen gekomen die meer van religie weet dan ik, ik ben wel vaak mensen tegen gekomen die dat denken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Atheïsten weten over het algemeen meer van religie dan de gelovigen zelf. Dus dat slaat alvast nergens op.
Veel gelovigen ook. Kortom: veel mensen. Hey! Je hebt een menselijke eigenschap beschreven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat denken ze, dat is wat anders. Ik ben nog nooit een atheist tegen gekomen die meer van religie weet dan ik, ik ben wel vaak mensen tegen gekomen die dat denken.
Veel atheïsten zijn heel goed in teksten letterlijk interpreteren en elke vorm van context overboord gooien.
Ik zeg niet dat het klopt, enkel dat het de werkelijkheid en historische ontwikkeling is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Atheïsten weten over het algemeen meer van religie dan de gelovigen zelf. Dus dat slaat alvast nergens op.
Tevens beroep jij je op de zo vaak gebruikte drogredenering 'Argumentum ad populum'.
Om hier een simpel voorbeeld van te geven (die zelfs jij kunt begrijpen):
"Ik spring van deze rots af, want 10.000 lemmings kunnen het toch niet fout hebben."
Atheists, Jews top religious knowledge surveyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat denken ze, dat is wat anders. Ik ben nog nooit een atheist tegen gekomen die meer van religie weet dan ik, ik ben wel vaak mensen tegen gekomen die dat denken.
Veel atheïsten zijn heel goed in teksten letterlijk interpreteren en elke vorm van context overboord gooien.
Andersom ook, zie Jehova's bijvoorbeeld zij zien het hun taak om anderen van het BOEK op de hoogte te brengen en je te veroordelen op jou vissie van De bijbel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Veel gelovigen doen ook wat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Veel gelovigen ook. Kortom: veel mensen. Hey! Je hebt een menselijke eigenschap beschreven.
Niet weer proberen om een psychologisch verschijnsel aan één groep mensen toe te schuiven, he.
Als je wilt fappen op twaalfjarigen dan moet je op het internet wezen. Daar is genoeg te vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om dat bralboek aan te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |