SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Nutteloze fipo's maken ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
Voordat je reageert
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
nee hoor is een goede postquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Op zaterdag 21 december 2013 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
Voordat je reageert
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
Nutteloze fipo's maken ook.
Glitter heeft vanavond verre familie van je opgegetenquote:
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Glitter heeft vanavond verre familie van je opgegeten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Ik typte mijn whatsappje op mijn toetsenbord in
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef FritsFlits het volgende:
Glitter heeft vanavond verre familie van je opgegeten
nummer 1 radio DJ van Nederland dus het publiek is er dol opquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:26 schreef waxmask het volgende:
Wie maakt dezelfde grapjes telkens weer... geeraaard eknek....![]()
Wie doet alles vol jolijt en onderbroeken schijt...geeeraard eknekk
Mij is niks gevraagd...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer 1 radio DJ van Nederland dus het publiek is er dol op
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer 1 radio DJ van Nederland dus het publiek is er dol op
Precies, GTST heeft al jaren de beste kijkcijfers...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Goede zin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel moet ik denken jullie bieden om Laura en Jacqueline te zien scharen maandag ?
Heb je geborreld met Piet Paulusma?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel moet ik denken jullie bieden om Laura en Jacqueline te zien scharen maandag ?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:30 schreef glittertje39 het volgende:
ja ja nu is het wel duidelijk heren genoeg macdonald voor vandaag
Hoeveel moet je bieden om varkentje gelijk weer uit te laten? Laura mag blijvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef Mansjester het volgende:
Leestekens zijn er om te gebruiken.quote:
2 kids, getrouwd.. nahh... zit er niet inquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
echt? leuke buurvrouw heb je dan!
Ik heb een komma toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leestekens zijn er om te gebruiken.
Eerst een kilometer terugscrollen omdat je over Ilse en Amy MacDonald moet om erachter te komen dat ik je zin nog steeds krom vindquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef glittertje39 het volgende:
jeetje wat een geld verdienen krijgen die ambtenaren....
Die Chinees is er goed ingehaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
Zo ff in slaap gevallen op de bankmaar ik kan er weer tegenaan hoor
Eerder opblijven om Dennis gisternacht te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die Chinees is er goed ingehakt
En dan heb je VeilingTV van hem gemistquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder opblijven om Dennis gisternacht te zien.
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst een kilometer terugscrollen omdat je over Ilse en Amy MacDonald moet om erachter te komen dat ik je zin nog steeds krom vind
JR-Style-93quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.
Sorry, die was heel slecht
Ja ik ben afgehaakt toen nieuwwark kwam..half 4 ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan heb je VeilingTV van hem gemist
Wow..quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.
Sorry, die was heel slecht
Mooi Wark.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben afgehaakt toen nieuwwark kwam..half 4 ofzo.
Ja dat...is niet mijn ding..ja of misschien wel, ik was namelijk al weg.quote:
wisten we al fritsquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef FritsFlits het volgende:
Herpes House Band?
Ik kan ook slechte grappen maken
Zie jequote:
kun je nagaan hoe de dip isquote:
Dankje...ik had het nodig.quote:
17k opgehaaldquote:
Ja netjes zeg. Maar sowieso de bedragen die opgehaald worden door scholen, echt superveel.quote:
quote:
Vooral die basisscholen, die zijn toch meestal niet zo groot. Maar dan 3.000 ophalen met cupcakes of iets anders simpels.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja netjes zeg. Maar sowieso de bedragen die opgehaald worden door scholen, echt superveel.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
200 vlinder: 2.36.00 (PR was 2.38.62)
200 school: 2.50.29 ( PR was 2.56.61)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wtf
Dacht al... zijn dat koersen of zo. Maar je hebt wedstrijdzwemmen gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wtf
Jepquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht al... zijn dat koersen of zo. Maar je hebt wedstrijdzwemmen gedaan?
Heb het niet gezienquote:
Nou daar ging die koffie dusquote:
Ben je wel in het goede bad gesprongen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wtf
De Gordykquote:
Ja lijkt me goed...anders red ik het nooit vannacht...en ik vind Geraldine ook al wat minder interessant dan Dennis.quote:
Niet gezienquote:
Geraldine is vooral om de mannen wakker te houden vannacht. Al wacht ik meer op Laura Jansenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja lijkt me goed...anders red ik het nooit vannacht...en ik vind Geraldine ook al wat minder interessant dan Dennis.
Niks mis meequote:
Ja die zag ik daarnaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:53 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee met dat lange gezicht en nogal onzeker overkwam
Ja godver, ik zit met verrekte nek naar tv te kijkenquote:
Ik kijk ik kijkquote:
Dat was vannacht...toen de Kraaien waren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja godver, ik zit met verrekte nek naar tv te kijken
Je weet mijn huiskamer opstelling tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was vannacht...toen de Kraaien waren.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben echt hyper ik heb wel zin in een Tsunami nu![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet mijn huiskamer opstelling toch
Ja zou leuk zijn, ik heb haar ook gemistquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb LovelyLady gemist. Screenshots?
Reclamemuziekje zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
Weer Lily Allen? was een uur terug ook al
Ik hoor het bulletin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
Weer Lily Allen? was een uur terug ook al
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sopquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geraldine is vooral om de mannen wakker te houden vannacht. Al wacht ik meer op Laura Jansen
Hij brengt je wel in hogere sferenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Misschien is het wel een feestbeest en blijkt hij de leukste van de hele week te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Ofquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij brengt je wel in hogere sferen
Ja ik weet verdomme hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis wordt het opgenomen![]()
Rood haar, rode bril zwarte jas en blauwe sjaal
Godverdomme
Stelletje faalhazen
Iggy Popquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben al meer wachtmuziekjes dan vorig jaar met Candy.
Hij kan alleen maar meevallen èn de enige graveyard shift die ik ga meepakken dus ik hoop het welquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien is het wel een feestbeest en blijkt hij de leukste van de hele week te zijn
JA als redhead moet je wel gespot worden hier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis wordt het opgenomen![]()
Rood haar, rode bril zwarte jas en blauwe sjaal
Godverdomme
Stelletje faalhazen
Je moet wel naar 101tv hè op ned 3 is ze niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:00 schreef Kally het volgende:
Maar Lola, wij zien het publiek wat minder momenteel
Uit tegen Feyenoord kansloos.quote:
kutjuhquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet verdomme hoe je eruit ziet
Shit, toetsenbord is vies nuquote:
Het zijn de niet nichterige Geer en Goorquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Gramulanion het volgende:
Lol. Sander en Ramon zouden dit jaar niet in het middelpunt staan. Het zou heel anders worden.
Ja dat wildbreien was ook hysterischquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was dit gisteren en eergisteren ook al zo?
Dit is wel de beste tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was dit gisteren en eergisteren ook al zo?
James Bleekquote:
Nou hier een WIlfred om het goed te maken.quote:
Train is intens kut.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hier een WIlfred om het goed te maken.
Je moet naar Ned 3!!!quote:
Heb geen tvzenders waar ik nu zitquote:
npo.nlquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb geen tvzenders waar ik nu zit
stream?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb geen tvzenders waar ik nu zit
Jaquote:
Eén van de echte VI Hooligans natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Wie van jullie gaat een half uur bij VI aan tafel zitten?
Nou ja...zingenquote:
johannes_vermeerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Wie van jullie gaat een half uur bij VI aan tafel zitten?
Ik zou kijken....hell, ik zou er The Voice kids voor overslaanquote:
Het is maar goed dat die koffie op is.quote:
Nu zit mijn scherm onderquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die koffie op is.
Oh jaquote:
je verwacht het niet.quote:
Nee, maar ze deed het wel maarquote:
Ik vind haar passief en saai. Was in Wie Is De Mol al zo. Echt totaal niet mijn type ook verderquote:
Nee joh...dat zijn ingevlogen niet-friezenquote:
deed ze t maar nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ze deed het wel maar
Brabantquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh...dat zijn ingevlogen niet-friezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |