Hoeveel moet je bieden om varkentje gelijk weer uit te laten? Laura mag blijvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel moet ik denken jullie bieden om Laura en Jacqueline te zien scharen maandag ?
Leestekens zijn er om te gebruiken.quote:
2 kids, getrouwd.. nahh... zit er niet inquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
echt? leuke buurvrouw heb je dan!
Ik heb een komma toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leestekens zijn er om te gebruiken.
Eerst een kilometer terugscrollen omdat je over Ilse en Amy MacDonald moet om erachter te komen dat ik je zin nog steeds krom vindquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef glittertje39 het volgende:
jeetje wat een geld verdienen krijgen die ambtenaren....
Die Chinees is er goed ingehaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
Zo ff in slaap gevallen op de bankmaar ik kan er weer tegenaan hoor
Eerder opblijven om Dennis gisternacht te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die Chinees is er goed ingehakt
En dan heb je VeilingTV van hem gemistquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder opblijven om Dennis gisternacht te zien.
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst een kilometer terugscrollen omdat je over Ilse en Amy MacDonald moet om erachter te komen dat ik je zin nog steeds krom vind
JR-Style-93quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.
Sorry, die was heel slecht
Ja ik ben afgehaakt toen nieuwwark kwam..half 4 ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan heb je VeilingTV van hem gemist
Wow..quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je je beeldscherm dan recht zetten.
Sorry, die was heel slecht
Mooi Wark.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben afgehaakt toen nieuwwark kwam..half 4 ofzo.
Ja dat...is niet mijn ding..ja of misschien wel, ik was namelijk al weg.quote:
wisten we al fritsquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef FritsFlits het volgende:
Herpes House Band?
Ik kan ook slechte grappen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |