Niks mis meequote:
Ja die zag ik daarnaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:53 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee met dat lange gezicht en nogal onzeker overkwam
Ja godver, ik zit met verrekte nek naar tv te kijkenquote:
Ik kijk ik kijkquote:
Dat was vannacht...toen de Kraaien waren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja godver, ik zit met verrekte nek naar tv te kijken
Je weet mijn huiskamer opstelling tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was vannacht...toen de Kraaien waren.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben echt hyper ik heb wel zin in een Tsunami nu![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet mijn huiskamer opstelling toch
Ja zou leuk zijn, ik heb haar ook gemistquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb LovelyLady gemist. Screenshots?
Reclamemuziekje zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
Weer Lily Allen? was een uur terug ook al
Ik hoor het bulletin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
Weer Lily Allen? was een uur terug ook al
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sopquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geraldine is vooral om de mannen wakker te houden vannacht. Al wacht ik meer op Laura Jansen
Hij brengt je wel in hogere sferenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Misschien is het wel een feestbeest en blijkt hij de leukste van de hele week te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Ofquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij brengt je wel in hogere sferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |