Hij brengt je wel in hogere sferenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Misschien is het wel een feestbeest en blijkt hij de leukste van de hele week te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij komen er dit jaar echt slecht vanaf...André Kuipers heeft interessante dingen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik van de bank sop
Ofquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij brengt je wel in hogere sferen
Ja ik weet verdomme hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis wordt het opgenomen![]()
Rood haar, rode bril zwarte jas en blauwe sjaal
Godverdomme
Stelletje faalhazen
Iggy Popquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben al meer wachtmuziekjes dan vorig jaar met Candy.
Hij kan alleen maar meevallen èn de enige graveyard shift die ik ga meepakken dus ik hoop het welquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien is het wel een feestbeest en blijkt hij de leukste van de hele week te zijn
JA als redhead moet je wel gespot worden hier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis wordt het opgenomen![]()
Rood haar, rode bril zwarte jas en blauwe sjaal
Godverdomme
Stelletje faalhazen
Je moet wel naar 101tv hè op ned 3 is ze niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:00 schreef Kally het volgende:
Maar Lola, wij zien het publiek wat minder momenteel
Uit tegen Feyenoord kansloos.quote:
kutjuhquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet verdomme hoe je eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |