quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Ook echt speciale schroevendraaiers om de batterij te vervangen.quote:
Zullen ze vast een goede onderbouwing voor hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook echt speciale schroevendraaiers om de batterij te vervangen.
dit is onwaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt je eigen voorraad
hoe dat zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA bewaart al zn sperma in een potje.
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen ze vast een goede onderbouwing voor hebben
hoop ik
Je ballen afgehakt?quote:
eh, wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA bewaart al zn sperma in een potje.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ballen afgehakt?
[..]
eh, wat?
quote:
Je ballen, daar is een voorraad, opzichquote:
Ja dan heb ik liever dat je doordramt over annequote:
maar die kunnen leeg zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ballen, daar is een voorraad, opzich
Etsu x anne?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan heb ik liever dat je doordramt over anne
Iemand waar toto mij aan wil koppelenquote:
Goooed! Vandaag wezen shoppen, en dat was echt lang geleden en ik heb eindelijk een leuk rokje en ik ben zo gelukkig nuuuquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goooed! Vandaag wezen shoppen, en dat was echt lang geleden en ik heb eindelijk een leuk rokje en ik ben zo gelukkig nuuu
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bezig met een opdracht (ik schilder voor centjes) en het is een foto van een eerste date van een stelletje. Twee jongens. En ik heb al zoveel politiek incorrecte grappen gemaakt in mijn hoofd.
Ik zou die jongen moeten betalen in plaats van hij mij
Whehehe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bezig met een opdracht (ik schilder voor centjes) en het is een foto van een eerste date van een stelletje. Twee jongens. En ik heb al zoveel politiek incorrecte grappen gemaakt in mijn hoofd.
Het is nog heel lang winter, dus zoek lekker verder en bladiebla, koop die shit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Owja, ik wilde je nog een foto sturen voor die actie, maar kon niet zoveel vinden wat ik op wilde hangen.
Doet me er aan denken, je krijgt nog 15 euro van me, opdracht komt nog welquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik wil met die hoed het nieuwe jaar inquote:
Que?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me er aan denken, je krijgt nog 15 euro van me, opdracht komt nog wel
Ben je goed in mensen schilderen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is nog heel lang winter, dus zoek lekker verder en bladiebla, koop die shit!
Klopt, maar je betaalt altijd achteraf. Omdat ik vind dat je iets eerst moet beoordelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
help ara de winter door?
Dat verschilt echt per foto, ik heb meerdere portretten gemaakt waar ik trots op ben, maar ik zit nu eentje te doen, enorm ding en het is een overbelichte foto. Ik kan wel janken danquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je goed in mensen schilderen?
Doen wequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil met die hoed het nieuwe jaar in
Ja, maar, jij kan zingenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
Ik heb toegezegd dat ik auditie ga doen voor de voice.
DAT HAD IK NOOIT MOETEN ZEGGEN GODVERDOMME.
Hmmm.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat verschilt echt per foto, ik heb meerdere portretten gemaakt waar ik trots op ben, maar ik zit nu eentje te doen, enorm ding en het is een overbelichte foto. Ik kan wel janken dan
Maar dat betekent ook dat ik een filmpje op youtube moet zetten voor mijn aanmeldingsformulier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar, jij kan zingen
Wat doet ze?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moest lachen, alweer. Kom haten toto
[ afbeelding ]
Mijn buren hebben het beste vuurwerk ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Omg volgende week zaterdag vuurwerk halen![]()
wat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn buren hebben het beste vuurwerk ooit.
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn buren hebben het beste vuurwerk ooit.
CACHETquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
Ik heb toegezegd dat ik auditie ga doen voor de voice.
DAT HAD IK NOOIT MOETEN ZEGGEN GODVERDOMME.
ergquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na deze post nog 4. En dan 50.000
dat is best erg
haiquote:
Met mij, minder. Ziekig nog steeds.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dar vroeg ik aan jou. Hoezo deze TT?
echt hoorquote:
dunnoquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA, ga je nou post wijden aan Crackje?
ik 40k, is bijna geluktquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde voor 2014 100k posts halen, maar door al die bans kan t dus niet
lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
misschien wijd ik hem wel aan sof
Nee, want ik weet uberhaupt geen liedje en ik wil niet met mijn hoofd op youtube (maar wel op tv dan? DAT IS ANDERS)quote:
Valt dat echt meteen op?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij, minder. Ziekig nog steeds.
En je was er de hele dag niet, dusja
[..]
echt hoor
[..]
dunno
Wat verwachtte je dan? Dat ik iemand hier ging adoreren?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? Dat ik iemand hier ging adoreren?
Wel beter, emmer is al vanaf vanmiddag onnodigquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt dat echt meteen op?![]()
Gaat 't wel beter dan gisteren?
Ja, eigenlijk wel haha.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? Dat ik iemand hier ging adoreren?
Dan voel je je binnenkort ook weer beter. Gr, Dokter Cachie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel beter, emmer is al vanaf vanmiddag onnodig
okayquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
swagswag 50.000 allez yolo 2014 va jwz tisjeboy
Dank u, dokterquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan voel je je binnenkort ook weer beter. Gr, Dokter Cachie.
Nou lees de OP eens.quote:
oh sheeiiiitttquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou lees de OP eens.
Je bent dus tegen de regels in gegaan. De kans op een ban is groot. Heel GROOT.
we willen live verslagquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
ga ik een keer beneden zitten met laptop, gaan ze meekijken.
Dus broertje bijna van trap afgegooid, maar hij greep mijn arm en nu zijn zijn nagels erin gebrandmerkt
ik ga straks naar beneden en neem wraak.
Waarom is dat anders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik weet uberhaupt geen liedje en ik wil niet met mijn hoofd op youtube (maar wel op tv dan? DAT IS ANDERS)
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
Dus broertje bijna van trap afgegooid, maar hij greep mijn arm en nu zijn zijn nagels erin gebrandmerkt
over acht minuten ga ik naar beneden, haal mijn pizza uit de oven en zet de wekker op een uur en laat die van hen erin zittenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we willen live verslag
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
over acht minuten ga ik naar beneden, haal mijn pizza uit de oven en zet de wekker op een uur en laat die van hen erin zitten
watquote:
Haha, heeft jouw broertje lange nagels?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
Omdat je dan op een podium staat, dat is tof, gewoon achter je laptop zitten is een beetje vreemdquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou lees de OP eens.
Je bent dus tegen de regels in gegaan. De kans op een ban is groot. Heel GROOT.
geen idee, maar hij kneep heel hard, anders zou hij vallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, heeft jouw broertje lange nagels?
wat moet ik dan doenquote:
jawelquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je er niet druk om maken
"Ik heb alvast 400 kcal voor je verbrand. Geen dank"quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
over acht minuten ga ik naar beneden, haal mijn pizza uit de oven en zet de wekker op een uur en laat die van hen erin zitten
Verbaast me dat ik dit heb onthouden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:10 schreef arachide. het volgende:
Ik wilde mijn 10k goed aanpakken, en toen postte ik er zo overheenGeheugen van een goudvis.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ik heb alvast 400 kcal voor je verbrand. Geen dank"
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ik heb alvast 450 kcal voor je verbrand, is dat niet fantastisch?"
doe ik tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geef
mij
aandacht
nu
meteen
direct
etsu
val je vriendin lastigquote:
wil je dat hij komt?quote:
die is aan het hamburgers bakkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
val je vriendin lastig
die is daar een soort van voor
ik whatsapp je schatje wel evenquote:
doe me zn nummerquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik whatsapp je schatje wel even
doe datquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik whatsapp je schatje wel even
Take a jokequote:
gwnquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Take a joke
en waarom zou ik
neequote:
of gwn niet omdat dat geen zin heeftquote:
gedaanquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef arachide. het volgende:
Dat stomme glazen huis staat te ver weg.
als je zo denkt niet neequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of gwn niet omdat dat geen zin heeft
nog niksquote:
heel leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moest lachen
[..]
mooizo
ik wil 45.881quote:
dan sta ik in de top500quote:
jij bent schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij bent schattig
subtiele hosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent zelf laidquote:
veel plezier met zuipen manquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sws zijn jij, ezell en ik al legendes
schatjequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ezell en ik stelden voor om dinsdag af te spreken
kan jij dan?
quote:
ryan komt vannacht terug volgens mijquote:
Ja. Maar wel weer 6 uur werkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ezell en ik stelden voor om dinsdag af te spreken
kan jij dan?
ryan (L)quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ryan komt vannacht terug volgens mij
Ja is goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar wel weer 6 uur werkenMisschien wat vroeger afspreken?
tvpquote:
such secretquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
Nee wacht. We bespreken dit wel in onze geheime chat ghehe.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice![]()
Weer utrecht? Of nu ergens anders?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
Nee wacht. We bespreken dit wel in onze geheime chat ghehe.
hij is al zijn fans aan het na lopen. geduld s v pquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omdat nodig hier nu post maar hij negeert me
Ryan (L)quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is al zijn fans aan het na lopen. geduld s v p
gaat prima met haarquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef nodig het volgende:
[..]
hoi va
hoe is het met treinmeisje hahaha![]()
sorry
het is nu annequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef nodig het volgende:
[..]
hoi va
hoe is het met treinmeisje hahaha![]()
sorry
h. gr.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat prima met haar
gr
Rustig ik ben niet zo snel jaaquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omdat nodig hier nu post maar hij negeert me
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is al zijn fans aan het na lopen. geduld s v p
ik heb m gekooktquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
waar is krabs
hij heeft mij ook van fb gegooid
nee hoor, we zijn laatst weer gescheiden en nu wil ik weer je een kans gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
We zijn al anderhalf jaar getrouwd man
Leuk om te weten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat prima met haar
gr
oke leuk om te weten hoe je over mij denkt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, we zijn laatst weer gescheiden en nu wil ik weer je een kans geven
wat heeft t met jou te maken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oke leuk om te weten hoe je over mij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |