Whehehe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bezig met een opdracht (ik schilder voor centjes) en het is een foto van een eerste date van een stelletje. Twee jongens. En ik heb al zoveel politiek incorrecte grappen gemaakt in mijn hoofd.
Ik zou die jongen moeten betalen in plaats van hij mij
Het is nog heel lang winter, dus zoek lekker verder en bladiebla, koop die shit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Owja, ik wilde je nog een foto sturen voor die actie, maar kon niet zoveel vinden wat ik op wilde hangen.
Doet me er aan denken, je krijgt nog 15 euro van me, opdracht komt nog welquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bezig met een opdracht (ik schilder voor centjes) en het is een foto van een eerste date van een stelletje. Twee jongens. En ik heb al zoveel politiek incorrecte grappen gemaakt in mijn hoofd.
Ik zou die jongen moeten betalen in plaats van hij mij
Ik wil met die hoed het nieuwe jaar inquote:
Que?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me er aan denken, je krijgt nog 15 euro van me, opdracht komt nog wel
Ben je goed in mensen schilderen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is nog heel lang winter, dus zoek lekker verder en bladiebla, koop die shit!
Klopt, maar je betaalt altijd achteraf. Omdat ik vind dat je iets eerst moet beoordelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
help ara de winter door?
Dat verschilt echt per foto, ik heb meerdere portretten gemaakt waar ik trots op ben, maar ik zit nu eentje te doen, enorm ding en het is een overbelichte foto. Ik kan wel janken danquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je goed in mensen schilderen?
Doen wequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil met die hoed het nieuwe jaar in
Ja, maar, jij kan zingenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
Ik heb toegezegd dat ik auditie ga doen voor de voice.
DAT HAD IK NOOIT MOETEN ZEGGEN GODVERDOMME.
Hmmm.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat verschilt echt per foto, ik heb meerdere portretten gemaakt waar ik trots op ben, maar ik zit nu eentje te doen, enorm ding en het is een overbelichte foto. Ik kan wel janken dan
Maar dat betekent ook dat ik een filmpje op youtube moet zetten voor mijn aanmeldingsformulier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar, jij kan zingen
Wat doet ze?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moest lachen, alweer. Kom haten toto
[ afbeelding ]
Mijn buren hebben het beste vuurwerk ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Omg volgende week zaterdag vuurwerk halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |