Dan voel je je binnenkort ook weer beter. Gr, Dokter Cachie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel beter, emmer is al vanaf vanmiddag onnodig
okayquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
swagswag 50.000 allez yolo 2014 va jwz tisjeboy
Dank u, dokterquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan voel je je binnenkort ook weer beter. Gr, Dokter Cachie.
Nou lees de OP eens.quote:
oh sheeiiiitttquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou lees de OP eens.
Je bent dus tegen de regels in gegaan. De kans op een ban is groot. Heel GROOT.
we willen live verslagquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
ga ik een keer beneden zitten met laptop, gaan ze meekijken.
Dus broertje bijna van trap afgegooid, maar hij greep mijn arm en nu zijn zijn nagels erin gebrandmerkt
ik ga straks naar beneden en neem wraak.
Waarom is dat anders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik weet uberhaupt geen liedje en ik wil niet met mijn hoofd op youtube (maar wel op tv dan? DAT IS ANDERS)
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
Dus broertje bijna van trap afgegooid, maar hij greep mijn arm en nu zijn zijn nagels erin gebrandmerkt
over acht minuten ga ik naar beneden, haal mijn pizza uit de oven en zet de wekker op een uur en laat die van hen erin zittenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we willen live verslag
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
over acht minuten ga ik naar beneden, haal mijn pizza uit de oven en zet de wekker op een uur en laat die van hen erin zitten
watquote:
Haha, heeft jouw broertje lange nagels?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
mongolenbroertjes
Omdat je dan op een podium staat, dat is tof, gewoon achter je laptop zitten is een beetje vreemdquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou lees de OP eens.
Je bent dus tegen de regels in gegaan. De kans op een ban is groot. Heel GROOT.
geen idee, maar hij kneep heel hard, anders zou hij vallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, heeft jouw broertje lange nagels?
wat moet ik dan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |