SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tong is een slecht mens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
Wilde hem quoten in het vorige topic, zat toen volquote:
Cambuur wint.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:39 schreef Mascleta het volgende:
Mooi moment om 101TV uit te zetten. Op richting Breda om mijn clubje aan te moedigen tegen Cambuur en daarna als toegift SR tegen RTL sterrrenteam
quote:
ander beeld opgezet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:40 schreef Uccie het volgende:
Goed..en dan ga je op de afstandsbediening zitten klopt het geluid helemaal niet meer met het beeld
Ik wil mijn excuses aanbieden. Heb een verbinding die langzamer is dan Koos met het hinkelen.quote:
Nee ik zou het latenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker weten? Zet ik er nog een euro op
Nee ander geluidquote:
Ik heb Queen of Elba gestemd voor de Top2000.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het slechtste nummer van haar debuutplaat.
Wicked World is wel een gezellig muzakjequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Queen of Elba gestemd voor de Top2000.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ander geluid
Ik geloof niet dat dit deze editie nog goed gaat komen
Vandaar de 1 euroquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik zou het latenSlechtste uitploeg van Nederland, 3 uit 9. Daarnaast is een avondje NAC altijd lastig.
Nee, hij ging naar Veronica, dus ik denk waarom hoor ik Overcome en zie ik Coen zoveel praten.quote:
Met minder dan 6x je inzet voor SCC zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar de 1 euroIk ga wel even naar de odds kijken.
Waarom zet je het geluid vd stream niet aan dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij ging naar Veronica, dus ik denk waarom hoor ik Overcome en zie ik Coen zoveel praten.
Nee ik heb TV101 aanstaan op de televisie, maar het geluid was eerder zo slecht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom zet je het geluid vd stream niet aan dan?
Nee 3.00 maar dus. Ik laat het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met minder dan 6x je inzet voor SCC zou ik het niet doen
Ahhh.. Staat hier ook op. Hapert als een mallequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb TV101 aanstaan op de televisie, maar het geluid was eerder zo slecht.
Weinig, ik vond er eentje van tegen de 4, nog altijd laag.quote:
Ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhh.. Staat hier ook op. Hapert als een malle
Slechte herinneringen aan Cambuur. Eerste wedstrijd van het seizoen was zondagmiddag 12.30u tegen Cambuur. Ik ben toen 's nachts na werk in discotheek in Zeeland naar Leeuwarden gereden. zonder slaap meer dan 6 uur in de auto gezeten die dag voor een zaadloze 0-0.quote:
Oh... Zal UPC wel weer zijn danquote:
Mwah, Cambuur is vrij matig laatste tijd, en heeft geen afmaker. Als je scoort win je.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Slechte herinneringen aan Cambuur. Eerste wedstrijd van het seizoen was zondagmiddag 12.30u tegen Cambuur. Ik ben toen 's nachts na werk in discotheek in Zeeland naar Leeuwarden gereden. zonder slaap meer dan 6 uur in de auto gezeten die dag voor een zaadloze 0-0.
In de vorige ronde toch maar weer afgereisd naar het verre noorden. Verlies je op een dinsdagavond tegen cambuur na penalty's. Sta je daar met lege handen om 00.00u in Leeuwarden met de wetenschap dat je weer meer dan drie uur mag rijden naar je bedje.
Ik hou mijn hart vast vanavond.
ja precies, dus ik had de radio gewoon aangezet, loopt toch over dezelfde versterker.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhh.. Staat hier ook op. Hapert als een malle
Nee ik heb ziggo en dat was vanmiddag ook bagger.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh... Zal UPC wel weer zijn dan
Ik kijk alleen bij Unibet, omdat ik daar een account heb.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig, ik vond er eentje van tegen de 4, nog altijd laag.
Ik heb ook UPC geen problemen hier. Misschien een lokaal probleem?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb ook UPCquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op die Lukoki na is er niet veel dreiging, maar ik heb NAC al vaak zien stunten tegen topploegen, maar ze minstens net zo vaak onderuit zien gaan tegen laagvliegers. Het kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Cambuur is vrij matig laatste tijd, en heeft geen afmaker. Als je scoort win je.
UPC Is sowieso een probleem..quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC geen problemen hier. Misschien een lokaal probleem?
Ik heb zelden problemen eigenlijk. Het enige wat ik af en toe heb (maar weet niet of dat aan UPC ligt) is dat de tv opeens op een andere zender springtquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
UPC Is sowieso een probleem..
Heb je zo'n mediabox?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelden problemen eigenlijk. Het enige wat ik af en toe heb (maar weet niet of dat aan UPC ligt) is dat de tv opeens op een andere zender springt
The Wombatsquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb geen enkele anthem nog leuk gevonden eigenlijk.
The Wombats en Hello vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb geen enkele anthem nog leuk gevonden eigenlijk.
twitter:SeriousRequest twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 17:48:40Meest aangevraagd vandaag: 1 FatBoySlim - ESRR. 2 DVBBS - Tsunami. 3 Pharrell - Happy. Vraag nú jouw favoriet aan: http://t.co/9dvqk29YNM reageer retweet
Hmmm.. Volgens mij heb je die tegenwoordig ook in verschillend versies. Die hier staat is in ieder geval een klere ding. Nederland 1, 2 en 3 werken niet meer via digitaal.. Raarrrrquote:
twitter:ditisdomien twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 17:49:40Ondertussen backstage: Marcelino Wunderlich introduceert @DitisDomien.. Binnenkort de beelden! http://t.co/fwhZvcJhnX #3FM #Domien reageer retweet
Vind je Tsunami beter?quote:
Ik denk 2007quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Welk nummer was het en welk jaar? Zie dit pas sinds 2009 ofzo.
Nummer 4 heb ik helemaal níet gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
1. Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat
2. DBVVS - Tsunami
3. Pharell Williams - Happy
4.John Legend - All of me
5. Stromae - Formidable
Dit is de simpelste,ik heb tenminste het goedkoopste digitale abonnement.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm.. Volgens mij heb je die tegenwoordig ook in verschillend versies. Die hier staat is in ieder geval een klere ding. Nederland 1, 2 en 3 werken niet meer via digitaal.. Raarrrr
Ik heb hem 1x gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer 4 heb ik helemaal níet gehoord.
Is al wel langsgekomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer 4 heb ik helemaal níet gehoord.
Ahjaquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de simpelste,ik heb tenminste het goedkoopste digitale abonnement.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, Let's Dance. Dat nummer is wel tof.
Vermoedelijk tussen 6-14 dan?quote:
Friday 20-12-2013 09:14quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermoedelijk tussen 6-14 dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermoedelijk tussen 6-14 dan?
quote:Friday 20-12-2013 09:14 John Legend All Of Me
Doen alleen mee als 'hun nummer' wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:52 schreef marcodej het volgende:
Saai publiek. Ze doen helemaal niet mee. Dat was in Eindje wel anders.
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen alleen mee als 'hun nummer' wordt gedraaid.
Haha. Ik heb dit nog niet zo lang, dus de klachten kunnen nog komen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahjadit is een DVR hier.. Maar eerder een GVD af en toe
Behalve haar gezicht. Dat heeft God er per ongeluk op gegooid.quote:
Giel vindt haar lief....quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:55 schreef FritsFlits het volgende:
Je kan mensen niet beoordelen op hun uiterlijk, maar ik vind Roos niet sympathiek ogen..
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Behalve haar gezicht. Dat heeft God er per ongeluk op gegooid.
Dat doet dus al met je als je 3 dagen niet hebt gegetenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat doet dus al met je als je 3 dagen niet hebt gegeten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef FritsFlits het volgende:
Dat doet dus al met je als je 3 dagen niet hebt gegeten
Wijf ben je toch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:00 schreef waxmask het volgende:
Fok me ballen wat een kouwe wind....
ECHT etenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ze krijgen 3x per dag of hoevaak een halve liter fruit en groente, meer dan genoeg calorien samen met al die blikjes cola
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan Australias got Talen denken
Ik kijk af en toe eventjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:02 schreef waxmask het volgende:
[..]Ook voor het eerst dat ik je hier zie...
Ik ook veeeel minder, heel saai dit jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe eventjes![]()
Niet meer zo heel fanatiek als vorige keren.
Ik heb ook geen idee waar het aan ligt. Misschien is de lol er gewoon af. Heb het wel op de achtergrond aanstaan, maar posten echt heel veel minder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook veeeel minder, heel saai dit jaar.
Oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
het zure uurtje is afgelopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef waxmask het volgende:
Zure 4 uur gaan weer beginnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het zure uurtje is afgelopen![]()
Ben je wel bij de Top2000?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het aan ligt. Misschien is de lol er gewoon af. Heb het wel op de achtergrond aanstaan, maar posten echt heel veel minder.
Wordt niet minder leuk omdat elk jaar de lijst kutter wordt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk johDat is nog wel steeds leuk.
Ach het is lekker voorspelbaar en herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt niet minder leuk omdat elk jaar de lijst kutter wordt?
Wordfeud?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
En ik ben weer weg, ga effe eten en gamen
dat is ook maar weer afwachten....nieuwe DJ en DE lijst...wat hebben ze er nu weer van gemaakt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:08 schreef Karina het volgende:
ja tuurlijk joh Dat is nog wel steeds leuk.
Okequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is lekker voorspelbaar en herkenbaar
Ja. Even gegeten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwartiertje offline geweest?
Ja ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Omg omg omg! Ik ben op de camera! Must hide my face!
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:26 schreef glittertje39 het volgende:
[me=glittertje39][/me]vindt Piet niet leuk![]()
Ooit 10 minuten geprobeerd bij een vriend, maar vond het vreselijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja serieusBen pas weer begonnen. Dus misschien tot later
Ach ieder zijn ding hequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ooit 10 minuten geprobeerd bij een vriend, maar vond het vreselijk
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me had twee W's links en rechts van zijn anus getatoëerd.
Niet echt maar leuk anekdote.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me had twee W's links en rechts van zijn anus getatoëerd.
Niet echt maar leuk anekdote.
nou...quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Androgynie komt van het Grieks voor 'man' (aner) en 'vrouw' (gyne). Androgynie kan men op drie verschillende manieren omschrijven:
Whehe.
Doe nou eens! Geniale seriequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die moet ik nog altijd kijken.... en alle andere afleveringen
quote:
De grote vraag is nu...quote:
Hoe kunnen we je herkennen?quote:
quote:
Scrubs is leerzaamquote:
OP.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet op EJ ingaan, is het beste.
Ik zoek net die nummer 1 even op. Ik heb die nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:00 schreef forzaudinese het volgende:
Fatboy Slim - 'Eat, Sleep, Race, Repeat' (Calvin Harris remix)
Ah hij komt dichterbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:00 schreef forzaudinese het volgende:
Top 5 meest aangevraagd zaterdag 21 december
1. Fatboy Slim - 'Eat, Sleep, Race, Repeat' (Calvin Harris remix)
2. DVBBS & Borgeous - 'Tsunami'
3. Pharrell Williams - 'Happy'
4. John Legend - 'All Of Me'
5. Stromae - 'Formidable'
What does the fox say is net wat te onbekend bij het grote publiek helaas.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:00 schreef forzaudinese het volgende:
Top 5 meest aangevraagd zaterdag 21 december
1. Fatboy Slim - 'Eat, Sleep, Race, Repeat' (Calvin Harris remix)
2. DVBBS & Borgeous - 'Tsunami'
3. Pharrell Williams - 'Happy'
4. John Legend - 'All Of Me'
5. Stromae - 'Formidable'
dan krijg je reacties als '' VAN ONZE BELASTINGCENTEN''quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:59 schreef Blester het volgende:
Wat ik niet snap is waarom NOS & VI wel allemaal leuk met die veilingitems komen, maar zelf niet even met een leuke cheque komen? Wat is ¤10.000 of ¤15.000 nou voor VI of NOS.
Rensieeeequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zoek net die nummer 1 even op. Ik heb die nog nooit gehoord.
Seems legitquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
sorry vieze handen van kippenpoten
Ik zie de directe link tussen VI en belastingcenten eigenlijk niet? Of het moet aan mij liggen. Wat betreft NOS kan ik het dan nog een beetje begrijpen, maar dat is eigenlijk ook bullshit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan krijg je reacties als '' VAN ONZE BELASTINGCENTEN''
Noem je dat ding van je man zo voortaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
sorry vieze handen van kippenpoten
Zal ik ook doneren als ZZP-erquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zie de directe link tussen VI en belastingcenten eigenlijk niet? Of het moet aan mij liggen. Wat betreft NOS kan ik het dan nog een beetje begrijpen, maar dat is eigenlijk ook bullshit.
Welke grotere bedrijven hebben al wel wat gedaan? Dat was toch altijd iets van de laatste dag ofzo?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef waxmask het volgende:
Noem je dat ding van je man zo voortaan?
Nautje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef PeterPastoor het volgende:
De slaapgast van vandaag zal wel leuk worden denk ik![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Origineel van Lionel Richi is beter
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef arachide. het volgende:
Hello blijft voor mij wel de ultieme anthem
Dat vind ik wel echt een kutnummer zeg, tyfus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Wel de ultieme meezinger.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef arachide. het volgende:
Het is idd een erg lekker nummer. Hem 1 keer live horen doen bij 7th Sunday vorig jaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef arachide. het volgende:
quote:
Ja heerlijk nummer inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
Oh, ik heb zo'n hekel aan dit nummer. Draaiden ze ooit continu op metro Waterlooplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |