SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik moet zo het huis uit
Kan iemand anders geen boodschappen voor mij doen?
Dan ga je er toch niet heen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu tas inpakken voor 2 weken ouders. Wat een feest
Stil zitten is onmogelijkquote:
de kapper...dat probeer ik voor de kerst niet eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef Zokunen. het volgende:
Ik heb de kapper, dierenwinkel, speelgoedwinkel en supermarkt al gehad
Ik heb de boodschappen thuis laten brengenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef Zokunen. het volgende:
Ik heb de kapper, dierenwinkel, speelgoedwinkel en supermarkt al gehad
Voor mij is het ideaal, ik ga naar een kapper waar veel bejaarden komen en mij knippen kost weinig tijd. Dus terwijl zo'n bejaarde onder de kap zit knippen ze mij evenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
de kapper...dat probeer ik voor de kerst niet eens
Ik woon op 50mtr van de supermarkt...dat kan ik niet voor mezelf goedpraten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb de boodschappen thuis laten brengen
Ik heb een kapper waar je geen afspraak maakt, dus de zaterdag voor kerst zit het daar kneitervol.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:21 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Voor mij is het ideaal, ik ga naar een kapper waar veel bejaarden komen en mij knippen kost weinig tijd. Dus terwijl zo'n bejaarde onder de kap zit knippen ze mij even
Ik heb er 2 op loopafstand en nog 2binnen 5 minuten op de fiets, dat doe ik dus ook maar niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon op 50mtr van de supermarkt...dat kan ik niet voor mezelf goedpraten.
Het hoeft bij die van mij ook niet, maar ik bel altijd wel. Dan ben ik binnen 30 minuten weer thuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een kapper waar je geen afspraak maakt, dus de zaterdag voor kerst zit het daar kneitervol.
Ik ga volgende week wel, ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:25 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Het hoeft bij die van mij ook niet, maar ik bel altijd wel. Dan ben ik binnen 30 minuten weer thuis
De supermarkt die het dichtsbij is, duurt 5 minuten om erheen te gaan.. en 20 minuten voordat ik weer thuis ben met de fietsquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:24 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op loopafstand en nog 2binnen 5 minuten op de fiets, dat doe ik dus ook maar niet.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat niet.
Dat leidt tot blijvende schade in de familie.quote:
Vreselijk als het zo erg is dat je verplicht moet komen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat leidt tot blijvende schade in de familie.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Cee het volgende:
I knew you were trouble voor je vriend aanvragen.
Relatie gedoemd om te mislukken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Cee het volgende:
Sowieso alles van Taylor Swift.. Is een indicatie dat er iets mis is met je relatiequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Cee het volgende:
Of een indicatie dat die persoon een andere muzieksmaak dan jou heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sowieso alles van Taylor Swift.. Is een indicatie dat er iets mis is met je relatie
Ik vermoed dat Smack My Bitch Up straks wordt aangevraagdquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Cee het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sowieso alles van Taylor Swift.. Is een indicatie dat er iets mis is met je relatie
Oeh internet stream loopt echt vreselijk achterquote:
Een 40 seconde buffer om het geluid op tijd op mute te kunnen zettenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh internet stream loopt echt vreselijk achter
wat een service tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een 40 seconde buffer om het geluid op tijd op mute te kunnen zetten
Weer terug gezet op radioquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een 40 seconde buffer om het geluid op tijd op mute te kunnen zetten
Ja echte kerstplaat ditquote:
quote:
Ik deed dit expresquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]je loopt te ver achter met lezen
EMA'squote:
Vooral met de videoclip erbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:44 schreef FritsFlits het volgende:
Foute platen die zo weer leuk worden
was die vervelende presentator van LMFAO?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was die vervelende presentator van LMFAO?
Jupquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was die vervelende presentator van LMFAO?
weer wat geleerdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer wat geleerdwat een irritante vent was dat. Kon Ron Brandsteder niet ofzo?
Klopt.quote:
dat was toch awesome geweestquote:
Racoon, ja die hoor je veel te veel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ben ik beu.... soort van.
Ja vooral vooraf al..quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Racoon, ja die hoor je veel te veel.
Jammer, want ik vind het echt een heel mooi nummer.quote:
Topshowquote:
een naakte Brandsteder op een sloopkogelquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een dronken brandsteder bij een twerkende miley? Dat is een groot succes
Coldplay.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nog een plaat aanvragen, maar weet niet welke.
B-A-B-E - Itsie Bitsie Boequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
oh godquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een naakte Brandsteder op een sloopkogel
Oh gatverrrrrr ...nou hoef ik geen boodschappen te doen, want mijn eetlust is meteen weg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een naakte Brandsteder op een sloopkogel
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
Racoon ligt vooral vrouwen.. Mijn zus is er ook gek op.
Coldplay heeft prima nummers, grquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Fatsoenlijke muziek graag.
Iets van Chvrches?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
graag gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gatverrrrrr ...nou hoef ik geen boodschappen te doen, want mijn eetlust is meteen weg.
Tyft op manquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik voor Matchbox 20.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 11:45:09Ik heb Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/FIn8Su11n6 #SR13 reageer retweet
... Hun eerste albumsquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay heeft prima nummers, gr
zal ik daar eens wat over vertellenquote:
MB20quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan Coldplay bashenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik daar eens wat over vertellen
voor de eerstequote:
Bingo Players misschien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Violet Hill is nog wel een mooi nummer, en Fix Youquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de eerstede tweede ging nog.... daarna brak de pleuris uit
Astalaviva la Vidaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de eerstede tweede ging nog.... daarna brak de pleuris uit
Er komt een moment dat k 'm gewoon uit mijn collectie gooi, zodat jij hem niet meer kan aanvragenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er komt een moment dat k 'm gewoon uit mijn collectie gooi, zodat jij hem niet meer kan aanvragen
je bent gewoon jaloersquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
ik was vergeten dat ik de radio aan heb en de televisie op stil (ja alweer
) ik snapte niet wat toyota en FNV met die lui in dat lab te maken hadden.
had ook een keer naar Lowlands gegaan danquote:
Bij mijn ouders had ik de audio stream van 3fm en de beeld stream van tv 101.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]wat heb je op bij je ouders?
Wrijf het er even in ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ook een keer naar Lowlands gegaan dan
Goedemiddagquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
Goedemiddag, ik ben ook weer wakker
Eigenlijk bedoelde ik wat je daar gisteren hebt gegeten...quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mijn ouders had ik de audio stream van 3fm en de beeld stream van tv 101.
Nu heb ik hetzelfde maar dan gewoon over mijn normale radio
nog meer?quote:
Oh, pizza met chocomel (ja dat was geen grapje)quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik wat je daar gisteren hebt gegeten...beetje verstrooid
pizza met chocomelquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, pizza met chocomel (ja dat was geen grapje)
Tis nu 3 PMquote:
Bij nader inzien toch maar niet.quote:
Recircle of lifequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef Zokunen. het volgende:
Je kan van geitenmelk ook zeep maken, laat ze daar geiten gaan houden en zelf zeep maken
Als ze dan oud zijn heb je nog eten ook.
Erg snugger zijn ze sowieso niet bij jongerenzenders...quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef Stickertje het volgende:
Pleeboys.. Kan horen dat er uren is nagedacht over de naam..
Ik zal je sparen, heb je nog wel wat op de planning voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch maar niet.
Nee. Iedereen waarmee ik voorheen ging is nu huisje-boompje-beestje en wil niet meer naar festivals.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zal je sparen, heb je nog wel wat op de planning voor volgend jaar?
Ja over de reclame heen hèquote:
Zij zelf ja, haar muziek nietquote:
ik twijfel ernstig of ik nog naar Lowlands ga anders mag je wel in mijn tentjequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Iedereen waarmee ik voorheen ging is nu huisje-boompje-beestje en wil niet meer naar festivals.
Ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij zelf ja, haar muziek niet
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik twijfel ernstig of ik nog naar Lowlands ga anders mag je wel in mijn tentje
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik twijfel ernstig of ik nog naar Lowlands ga anders mag je wel in mijn tentje
jij wil niet meequote:
Sorry Minthy. Je mag ook mee hoorquote:
Haar clips zijn heel leukquote:
Toch is dit een liedje waar ik vrolijk van wordquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haar clips zijn heel leuk
quote:
Nee hoor, ik ben niet graag het zoveelste wiel aan de wagenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sorry Minthy. Je mag ook mee hoor
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben weer even weg, heb dingen te doen![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef Stickertje het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef Stickertje het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef Stickertje het volgende:
Moet bij die naam altijd aan Police Academy denkenquote:
Omdat die nu komtquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
Waarom staat er Who let the dogs out...als ik don't fear the reaper hoor
Die komt nu dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
Omdat je streamquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
Kijk op de toekomst.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
Daarom!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
De herder van mijn ouders heette eerst Ukkiequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Uccie het volgende:
Nee kabelradio...ik snap er nu niets meer van.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De herder van mijn ouders heette eerst Ukkie
Komkommer en banaan lijkt me niet zo'n heel smakelijke combi.quote:
Dit is dan ook gewoon vies, mafketel.quote:
De spinazie en peterselie maken het ook niet heel erg veel beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komkommer en banaan lijkt me niet zo'n heel smakelijke combi.
Rullevantquote:
Blijft een lekker meeblèrnummer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:29 schreef tong80 het volgende:
Fucking kippenvelnummer van Iggy en Kate.
Iggy één van m'n all time favorites.
Dat is jouw mening.quote:
Timber ja?quote:
Timber is de engelse benaming voor hout of een kreet dat men in engelstalige landen zegt als de book omvalt.quote:
Alweer. Gisteren ook al bij Miranda.quote:
Taylorquote:
brabantse? Dat zijn de echtequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga even worstenbroodjes in de oven gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |