verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neuh ik heb niks te bewijzen
jaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog maar eens moet lezen, want je begrijpt het kennelijk niet.
Overigens, denk je dat op datingsites iedereen eerlijk is over haar leeftijd?
Ik ben werkzaam in een typisch vrouwenberoep met met name oververtegenwoordiging van de 18-35 categorie en kan onderschrijven dat de meeste vrouwen in NL zich niet door TS aangesproken hoeven voelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:19 schreef DE_krumpel het volgende:
hahaha ik voel me niet aangesproken, overigens geldt dit voor in Nederland wonende vrouwen lijkt het wel.
Ben je heer van plezier?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam in een typisch vrouwenberoep met met name oververtegenwoordiging van de 18-35 categorie en kan onderschrijven dat de meeste vrouwen in NL zich niet door TS aangesproken hoeven voelen.
ik was keer aan het praten met neukpopje ~1,50 (meisjE) op okcupid was 18 jaar stond erquote:
nee, van kwelling, als ik bv 'vergeet' je te verdoven bij wat veldchirurgie.quote:
dus loog ze over haar leeftijd, pedo.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was keer aan het praten met neukpopje ~1,50 (meisjE) op okcupid was 18 jaar stond er
maar ze vertelde eerlijk tege me dat ze in real 15 jaar jong was
ik ben 14quote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dus loog ze over haar leeftijd, pedo.
En in werkelijkheid 10, is dat ook weer rechtgezet.quote:
Omdat ze op negers en andere kanslozen met scheve petjes types vallen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nederlandsche meisjes![]()
Het is alleen jammer dat een groot deel als vmbo-hoer over straat gaat
Waarom zijn negers kanslozen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat ze op negers en andere kanslozen met scheve petjes types vallen?(j.k)
Popcorntopic?quote:
Ach, een klein beetje leedvermaeck en langetenentrapperij en ik ben al tevreden.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Popcorntopic?
Jij hebt ook niet veel nodig om aan de popcorn te gaan![]()
Ik merk het. Het is maar waar je plezier uit haalt. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ach, een klein beetje leedvermaeck en langetenentrapperij en ik ben al tevreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |