wow, wat oud.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zat te denken om 23 te zeggen, gewoon als grapje ofzo![]()
maar ik ben 33.
Italiaanse oma-tjes .. Alsof ze allemaal een bochel hebbenquote:
Had ik laatst ook (of nou ja, ik moest mijn ID laten zien bij het kopen van sigaretten) en ik ben 26quote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
Ik werd pas 16 geschat!(ik ben 20)
En hoezo vat je dat op als een compliment?quote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
Ik werd pas 16 geschat!(ik ben 20)
hoezo nietquote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
En hoezo vat je dat op als een compliment?
Nou, wellicht gaat dit op:quote:
omdat verouderingsproces echt hard aankomt zodra je ~25 bentquote:
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat verouderingsproces echt hard aankomt zodra je ~25 bent
dan schatten mensen je opeens 33
en dan denk je
5 jaar geleden schatte mensen me nog 4 jaar jonger
5 jaar later zie je er opeens uit als 13 jaar ouder
verouderingsproces van 13 jaar in slechts 5 jaar
daarom
je moet ff 17 (33-16) maken van die allerlaatste 13quote:
het zal wel uiterlijk gericht zijn geweest, want de meid in kwestie zag me pas net 5 minuten.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Nou, wellicht gaat dit op:
- kinderlijk of puberaal voorkomen / gedrag
- ontbreken van vrouwelijke rondingen
- etc. etc.
Maar ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.
gooi het eerder op je lengte midgetquote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het zal wel uiterlijk gericht zijn geweest, want de meid in kwestie zag me pas net 5 minuten.
rondingen heb ik wel dus ik gooi het op een kinderlijke kop?
je kan nog helemaal niks zeggen over mijn verouderingsprocesquote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet ff 17 (33-16) maken van die allerlaatste 13
dima doe niet zoquote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gooi het eerder op je lengte midget
Ik heb het over echte rondingen he, niet beginnende glooiingen. Maar uiteindelijk kan ik pas oordelen als ik pics zie.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
rondingen heb ik wel dus ik gooi het op een kinderlijke kop?
terecht, want hij lult ook maar wat in het rond.quote:
ik weet nie hoor maar uit empirische ervaring kan ik dit objectief veronderstellenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
terecht, want hij lult ook maar wat in het rond.
ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik heb het over echte rondingen he, niet beginnende glooiingen. Maar uiteindelijk kan ik pas oordelen als ik pics zie.
hoe weet je dan hoe een 30+'er eruit ziet, of wil je zeggen dat jouw 'empirische veronderstelling' meisjes van 25 jaar niet ouder ziet worden in de 15 jaren erop?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar uit empirische ervaring kan ik dit objectief veronderstellen
kkijk maar naar die meisjes 25 jaar
zien er doorgaans uit als 30+
tinder hotornot badoo paiq okcupidquote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe weet je dan hoe een 30+'er eruit ziet, of wil je zeggen dat jouw 'empirische veronderstelling' meisjes van 25 jaar niet ouder ziet worden in de 15 jaren erop?
Ik denk dat je het nog maar eens moet lezen, want je begrijpt het kennelijk niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tinder hotornot badoo paiq okcupid
neuh ik heb niks te bewijzenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
We wachten vol belangstelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |