quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
niet of al die jaren nooit geweest aardappelquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feestquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef m.k het volgende:
[..]
niet of al die jaren nooit geweest aardappel
Stop dan ook met studeren en wordt soldaatquote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholischquote:
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezittenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholisch
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven nietquote:
just saying, wist niet dat je gelijk para zou wordenquote:Op zondag 22 december 2013 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezitten
niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee zover ik begreep best duidelijk zichtbaar, maar niet iedereen is zo extrovert als jij
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;Dquote:
dan is het lastig.quote:Op zondag 22 december 2013 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;D
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon opquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
ga dAn hosselen, teringquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon op
quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen
Awwquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaaktquote:
Sam moet gwn gaan hosselen en nadenken over wat die wil, kut mJaquote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaakt
Wat Sam zegt overkomt veel studenten hoor
Bovendien is dit op mij van toepassing, maakt het niet beter:quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaakt
Wat Sam zegt overkomt veel studenten hoor
Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bovendien is dit op mij van toepassing, maakt het niet beter:
Krijg ik nou levensadvies/liefdesadvies van een zestienjarige?quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahalol, ik had voor deze vaste iets van 5 blauwtjes gelopen
je moet niet te lang focussen op 1 iemand man
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je maquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sam moet gwn gaan hosselen en nadenken over wat die wil, kut mJa
dan niet joh zemmel, jij bent hier de gene zondr hosselquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg ik nou liefdesadvies van een zestienjarige?
quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg ik nou levensadvies/liefdesadvies van een zestienjarige?
Tuurlijk begrijp ik dat niet neeh, ik kom uit 't gooi enzo. Ja .... NEEquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je ma
Je hebt nog een hoop te leren
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je ma
Je hebt nog een hoop te leren
Ow, de Lissense jeugd van 16 jaar heeft niets meer leren, want ze weten alles al, want ze komen niet uit het Gooiquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik dat niet neeh, ik kom uit 't gooi enzo. Ja .... NEE
Soberso, lissens is trouwens geen woordquote:Op zondag 22 december 2013 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, de Lissense jeugd van 16 jaar heeft niets meer leren, want ze weten alles al, want ze komen niet uit het Gooi
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdquote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Je kan hosselen wat je wilt BB, maar dat laat je op de lange termijn echt niet beter voelen. Het doet je alleen maar beseffen hoe achterlijk je eigenlijk bezig bent.
Okay. Trusten.quote:Op zondag 22 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdhosselen is regelen of werken, niet fixen. Hosselen kan dus ook iemand zijn die je echt leuk vindt, niet perse een random slet. Ik heb een stuk of 8 dates met haar gehad, morgen een bosje rozen kopen
haaai, ja en danquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Zo mogguh, grote tyfuszooi hier dan.
En misschien begrijp jij niet dat hier mensen van meer leeftijden posten dan jouw leeftijdsgenoten alleen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdhosselen is regelen of werken, niet fixen. Hosselen kan dus ook iemand zijn die je echt leuk vindt, niet perse een random slet. Ik heb een stuk of 8 dates met haar gehad, morgen een bosje rozen kopen
Ik ga niet opruimen hoorquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Zo mogguh, grote tyfuszooi hier dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
wie t pikkie is boeit mij echt niks, mja 1 is makkelijk op te lossen. Verder gewoon einde emoties, jank gezeikquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En misschien begrijp jij niet dat hier mensen van meer leeftijden posten dan jouw leeftijdsgenoten alleen.
Sam was vorig jaar dan nog 't pikkie in 't topic' maar dat geeft jou niet het recht om hem te vertellen wat hij wel of niet fout doet, of wel of niet mag voelen.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef m.k het volgende:
Mijn hoerentoeter ging af
hi schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |