SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Voel je niets van johquote:
Noem mij, noem mij !quote:
Het past wel bij de TT, die fout.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:25 schreef Snowballed het volgende:
Godver de godver.. krijg ik die fucking popup ad tussendoor.. en ik faal met de TT
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:25 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Het past wel bij de TT, die fout.
Slaapzacht!quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga maar slapen jongens, volg het toch niet meer
Veel kijkplezier nog
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga maar slapen jongens, volg het toch niet meer
Veel kijkplezier nog
Ben ik de enige die zichzelf nog nuchter mag noemen? Nee toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]Ja maar ik ben enkel stoned...
Waar ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme dit is ook een lekkere
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme dit is ook een lekkere
Meld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zichzelf nog nuchter mag noemen? Nee toch?
Geen idee eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Als je dronken wordt van chocolademelk en water wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik heb zin in kruimels....quote:
* CrashO meld ookquote:
Dan zou ik dus niet nuchter zijn hèquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je dronken wordt van chocolademelk en water wel.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus niet nuchter zijn hè
Ik heb de drang om ieder kwartier te gaan rokenquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
* CrashO meld ook
Al ben ik redelijk `lam` van de caffeine na 9 expresso's
Ik heb al een hele tijd een glas staan met het laatste beetje uit de fles wijn. Niet meer te drinkenquote:
Wegflikkeren, klaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd een glas staan met het laatste beetje uit de fles wijn. Niet meer te drinken
quote:Groeten aan alle Fok!kers. Gr Stickertje![]()
Waarin?quote:
Geen nood, het komt er op den duur vanzelf wel uit.quote:
Wel goed boven de latrinne hangen en vergeet het niet af te dekken.quote:
Niks geleerd van SR?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed boven de latrinne hangen en vergeet het niet af te dekken.
want anders moeten we weer bergen zeepjes sturenquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed boven de latrinne hangen en vergeet het niet af te dekken.
Ik heb zeker wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niks geleerd van SR?![]()
Handen wassen.. Met zeep
Ze doet je de groeten.quote:
Ben je wel dronken ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:38 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben bijna door de alcohol heen
Dan is het drama nog te overzien.quote:
Nou dan word het eindelijk tijd....quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:38 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben bijna door de alcohol heen
Voor wat..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou dan word het eindelijk tijd....
* 2cv heeft zowel alcohol als beheersingquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:40 schreef CrashO het volgende:
* CrashO heeft geen alcohol in huis, laatste keer dat ik het had tikte ik een fles single malt in een avond weg
Dat doen we dus niet meer
Ik heb het allebei nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv heeft zowel alcohol als beheersing
Wat je altijd doet aan het eind van een avond en de drank op is...quote:
Is ook een oplossing.quote:
* CrashO heeft uitstekende beheersingquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je alcohol inname beheren.. Wat is dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeiken als een racepaardquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat je altijd doet aan het eind van een avond en de drank op is...
Iets wat niet iedereen kan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je alcohol inname beheren.. Wat is dat?
Zolang ik alleen ben, gaat dat prima. Zodra ik met vrienden ben, gaat het hardquote:
Ik stond een paar jaar geleden in de rij van een concert, hoor ik ineens achter me 'Zo, die vrouw is erg dronken'. Keek om me heen waar iets te lachen viel en toen viel het op dat ik het wasquote:
Zelfs dat is geen probleemquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zolang ik alleen ben, gaat dat prima. Zodra ik met vrienden ben, gaat het hard
Neeeheeeequote:
Haha volgens mij ben jij echt een gekkiequote:Op zaterdag 21 december 2013 04:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik stond een paar jaar geleden in de rij van een concert, hoor ik ineens achter me 'Zo, die vrouw is erg dronken'. Keek om me heen waar iets te lachen viel en toen viel het op dat ik het was
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik stond een paar jaar geleden in de rij van een concert, hoor ik ineens achter me 'Zo, die vrouw is erg dronken'. Keek om me heen waar iets te lachen viel en toen viel het op dat ik het was
www.thevoiceofholland.nlquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:43 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is die vent? vind dit triester dan rinus
Ja wel raakbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:45 schreef 2cv het volgende:
Ziet er wel lief uit, dat meisje in het blauw met bruin (?) haar.
Zenuwen.quote:
Als je nuchter bent klinkt het beter.quote:
Gaat tegen elkaar op idd...quote:
Die klinkt als Rebecca Black?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:48 schreef Yurithemaster het volgende:
laat alleen die blonde maar zingen ja
Ik ben hier.quote:
Nee/ja.quote:
bijnaquote:
Ik krijg even overal een stijve van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:55 schreef Stickertje het volgende:
Regie krijgt volgens mij een stijve van dat meisje met dat sjaaltje
dat zijn gewoon 3 jochies van 16...quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:55 schreef Stickertje het volgende:
Regie krijgt volgens mij een stijve van dat meisje met dat sjaaltje
Maar even naar de dokter dan? of een aflevering van jambers?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik krijg even overal een stijve van.
Ah jij bent ook aan het gamen.. ik ga ook even tekken tag doen denk ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:55 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms own je ergens in... en hard ook
Nee ben net klaar, na iedereen weeer alle hoeken van het veld hebben laten zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jij bent ook aan het gamen.. ik ga ook even tekken tag doen denk ik
Welke speelde jij dan? Is dat 2?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee ben net klaar, na iedereen weeer alle hoeken van het veld hebben laten zien.
Goedkope manier om een jetlag te krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Gottegot. Midden in de nacht opstaan om naar het Glazen Huis te gaan.
Soul Calibur 1.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speelde jij dan? Is dat 2?
Echt he.. pleur het kind lekker op vrijdagnacht tussen bezopen lui....quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Gottegot. Midden in de nacht opstaan om naar het Glazen Huis te gaan.
Oh ik dacht een Tekken-karakter te herkennen, maar dat kan ook natuurlijkquote:
Tekken ken ik van playstation, maar Soul Calibur 1 blijft de meester op de dreamcast, en ik de meester in het spelquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht een Tekken-karakter te herkennen, maar dat kan ook natuurlijkIs al laat
En ook raar dat er steeds dezelfde mensen achter hem staat die dezelfde bewegingen maken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:01 schreef 2cv het volgende:
Goh, als die man met die etalageruitbril op z'n neus praat is het plotseling een stuk drukker
Ik denk dat het robots zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En ook raar dat er steeds dezelfde mensen achter hem staat die dezelfde bewegingen maken.
Uiteraard en iedereen vraagt zich af waarom jij er niet bij bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
De dronken lui zijn ook weer van het plein zeker.
Stromen langzaam weg jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
De dronken lui zijn ook weer van het plein zeker.
Ik woon niet in de buurtquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uiteraard en iedereen vraagt zich af waarom jij er niet bij bent
Detail.quote:
quote:
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:12 schreef 2cv het volgende:
Lijkt het zo of heeft die linkse bij de brievenbus een flinke voorgevel ?
Hoop het niet ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:13 schreef CrashO het volgende:
Dat, of ze heeft een handtas onder der jas
101.tv kanaal 999 bij ziggo.quote:
Ja ik zit te gamenquote:
Dat kan uit.quote:
Kan erger, ik zag gisteren steeds de banners en logo's als het beeld donker/zwart werd in Homeland...quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
Natuurlijk, tv met energiespaarstand, schakelt ie net uit
Glazenbeeldbuis?quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan erger, ik zag gisteren steeds de banners en logo's als het beeld donker/zwart werd in Homeland...![]()
Plasma hahaha is wel stuk minder als voorgaande modellen, maar na zo lang SR op te hebben staan brand het toch een beetje in.quote:
* 2cv stort vermoedelijk ter aarde wanneer hij het contact tussen zijn aars en de leunstoel verbreekt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb de moed verzameld om van de bank op te staan. Slapen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoezo? Is het net als geen seks hebben bij een orgie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:28 schreef waxmask het volgende:
Een Wappie feest meemaken broodnuchter...dan snap je de definitie van Wappie niet helemaal....
Ja hahaah zo ongeveer wel ja, kijken hoe anderen sex hebben, maar ja als er teveel (oude) bekenden zijn kan dat ook wel storen. Daarom gaan die Friezen ook los als ze een keer in Amsterdam zijn, beetje de Amish Breaking Free.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoezo? Is het net als geen seks hebben bij een orgie?
*kuch*IkBenEenFries*kuch*quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja hahaah zo ongeveer wel ja, kijken hoe anderen sex hebben, maar ja als er teveel (oude) bekenden zijn kan dat ook wel storen. Daarom gaan die Friezen ook los als ze een keer in Amsterdam zijn, beetje de Amish Breaking Free.
Omdat de kippenpakken op waren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:34 schreef CrashO het volgende:
Waarom staan er om half 6 in de ochtend 3 dertien jarigen in een koeienpak
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:34 schreef CrashO het volgende:
Waarom staan er om half 6 in de ochtend 3 dertien jarigen in een koeienpak
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus je weet dat ik gelijk heb...
Één van de DJ's gaf ook aan dat het gebrek aan privacy het moeilijkst was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:35 schreef Stickertje het volgende:
Moet je toch ook hartstikke gek van worden dan mensen je 24 uur per dag, 6 dagen lang aan staan te gapen..
Bij de Primark hadden ze nog wel Pandapakken, Tijgetjepakken, Aarbeipakken en Konijnenpakken...quote:
Ja. Al jaren.quote:
Ja, maar je moet kiezen he, je kan ze niet allemaal tegelijkertijd aantrekken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de Primark hadden ze nog wel Pandapakken, Tijgetjepakken, Aarbeipakken en Konijnenpakken...
Bijna mn bed in jajajaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:41 schreef waxmask het volgende:
Zegt ze echt dat ze geld had opgehaald in haar bedrijf en het zelf heeft opgezopen op 5 euro na?![]()
De bekende strijkstok ahhahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]De mensen uit Den Haag hadden ook meer opgehaald als 655 euro. Er is geld vanaf gegaan aan alcohol
Graag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:48 schreef 2cv het volgende:
Ik wil Giel nog wel eens zo wakker zien schrikken dat 'ie met een rotklap tegen het bed boven hem komt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, ik ga de boel hier even aan kant zetten en dan mn bed in. Tot morgen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, ik ga de boel hier even aan kant zetten en dan mn bed in. Tot morgen
Mee !quote:Op zaterdag 21 december 2013 05:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mn vriendin bericht me net dat ze op is gestaan en de deur uit is gegaan
quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:02 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga ook maar eens.. Morgen ben ik er weer als ik niks beters te doen heb
quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:02 schreef Stickertje het volgende:
Tot morgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:02 schreef Stickertje het volgende:
Schakelt NL3 nu pas over ?quote:
Aangenaam laatquote:
Kijk ik nu ook naar. Heb jij geen 101.tv ?quote:
Hmmquote:Op zaterdag 21 december 2013 06:44 schreef Trebo het volgende:
Er is een orgie geweest hier. Deluna zit de komende dagen in een rolstoel.
Vast wel.quote:
Mwah zo erg vind ik dr dan weer nietquote:
Gewoon een kutartiestennaam die ik altijd zo hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik dr dan weer niet. Eerder
.
Ik had hem nog niet gehoord, maar is leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 08:19 schreef waxmask het volgende:
What does the fox say..... het nummer van 2013![]()
![]()
![]()
Clip is ook best grappig, heel serieus de mooiboy spelen op de bank en heel streng kijken in de camera en zo...quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gehoord, maar is leuk![]()
![]()
![]()
.
Leer engelsquote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vannacht heb ik nog genoten van de Gangnam Style
Anders overleeft Giel het huis niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:13 schreef JaneDoe het volgende:
waarom moet mondriool er ook ieder jaar bijzijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |