SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Ze smelten de kazen!
'ik heb veel inkijk maar niemand mag het zien'!quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef ChatGirl het volgende:
Wat was er net, iets met tieten ofzo?
Chick had een decollete dieper dan een drinkwaterput.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'ik heb veel inkijk maar niemand mag het zien'!
Ah. thanks.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Chick had een decollete dieper dan een drinkwaterput.
Dame op front row met jas open en zeer diep truitje/jurkje/shirtje/whatever (bh was zichtbaar) stond wat dom giechelig te doen over het feit dat de cameraman dat filmde. "Hihihi, dat kan echt niet hoor! Hihihi."quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:25 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik haak af..nog veel plezier!!![]()
Iets met kruimels...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef ChatGirl het volgende:
Tot morgen Ucquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:25 schreef Uccie het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:26 schreef Stuart het volgende:
De volgende BN'ers komen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Woensdag: Anna Drijver
› Donderdag: Jan Smit
› Vrijdag: Dennis Weening
› Zaterdag: Geraldine Kemper
› Zondag: Jacqueline Govaert en Laura Jansen
› Maandag: André Kuipers
Waarom ken ik alleen Jan Smit en André Kuipers van naam?
Wat een baas ben jequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:27 schreef Mansjester het volgende:
Gangsters! Ik heb zojuist in een lege kroeg"tsunami"aangevraagd.Hij werd gedraaid!
Jacqueline Govaert is van Krezip, ken je die?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:26 schreef Stuart het volgende:
jacqueline, is dat niet dat ene wijf van krezip?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wie die anderen zijnquote:
En dan kijk ik niet eens veel tv en ik luister ook al niet veel radioquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie die anderen zijn![]()
Oja, die hebben een hit gehad, die naam zegt wel ietsquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert is van Krezip, ken je die?
Die twee samen...quote:
Ik woon al jaren niet meer in NL, zal daardoor wel komenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
En dan kijk ik niet eens veel tv en ik luister ook al niet veel radio
Gelukkig is er altijd nog google.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie die anderen zijn![]()
Hoe bekend is iemand (BN'er) als ik diegene moet opzoeken met Googlequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog google.
QFTquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nineties trouwensAltijd dikke vette plus.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nineties trouwensAltijd dikke vette plus.
Ken je Barbie en Sterretje wel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe bekend is iemand (BN'er) als ik diegene moet opzoeken met Google
Ik kan je dan Remember the Nineties in Zwolle van harte aanbevelen. Ik had verwacht dat ik er de laatste keer met spierpijn in m'n benen vandaan zou komenquote:
Ja, van naam ja. Dat is dat walgelijke volk uit ooh ooh Cherso toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ken je Barbie en Sterretje wel?
Waar blijven de foto's van dit epische moment ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Meid, als je dan toch kleding aan hebt die je halve tieten showt, doe dan niet zo moeilijk over die fucking camera
Ja. Als jij in het buitenland woont, en je kent ze.. Dat maakt ze technisch gezien internationale bekendhedenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, van naam ja. Dat is dat walgelijke volk uit ooh ooh Cherso toch?
Ik kijk 101tv, dus dat moet je mij niet vragen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van dit epische moment ?
Nou, zover wil ik niet gaan hoor. Ik kijk wel eens vlug op de Telegraafquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja. Als jij in het buitenland woont, en je kent ze.. Dat maakt ze technisch internationale bekendheden
Ik vond het al gek dat je tijdens het uitgaan op FOK! zat, dat is net als in het stadion FOK!kenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu is alles al dicht hier en fiets ik naar huis
Mooiwark is Drenths toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef 2cv het volgende:
Waar komen die lui vandaan ? Dat dijkfeest klinkt bekend (heb in de Noordoostpolder gewerkt).
Ik vroeg het ook in het algemeenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik kijk 101tv, dus dat moet je mij niet vragen.
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben best naar de kloteIs serious request leuk om te volgen?
Dijken in Drenthe ?quote:
Drenthe/Groningen.. maar zitten door het hele land..quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef 2cv het volgende:
Waar komen die lui vandaan ? Dat dijkfeest klinkt bekend (heb in de Noordoostpolder gewerkt).
Oh, dan heb ik het maar half gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Drenthe/Groningen.. maar zitten door het hele land..
Trustequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:34 schreef Stuart het volgende:
Meisjes... met ijsjes...quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
Dit ken ik dus niet. Moet ik me nu schamen?
Nee gewoon likken...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
Je komt pas zondag weer terug ?quote:
Ik ken dit alleen omdat een klasgenoot dit als marketingstunt had verzonnen voor een of ander bedrijf.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:35 schreef heloef het volgende:
Dennis Weening en dronken mensen. Blijft een goede combo.
Heb je haar ook weer.quote:
Waarvoor kunnen we ons dan opgeven..?quote:
Er onder.quote:
Voor het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarvoor kunnen we ons dan opgeven..?
Het... Het is victor reinier..?quote:
Dan heb je 20 uur en 20 minuten geen FOK!. Kan je dat aan ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer rond 0:01 ofzo, net als vandaag
EW ? Is dat zoiets als een snufje zout ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
Volgens mij zitten er typishe EW-kijkers/luisteraars te smsen. Al die 'ik herhaal' smsjes
In de war met Witte Leugensquote:
This post gave me a depression.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
EW ? Is dat zoiets als een snufje zout ?
EkstraWeekend, een inmiddels niet meer bestaand programma van 3FM op de vrijdagavondquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het ron brandsteder... ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
Volgens mij zitten er typishe EW-kijkers/luisteraars te smsen. Al die 'ik herhaal' smsjes
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
EkstraWeekend, een inmiddels niet meer bestaand programma van 3FM op de vrijdagavond
Het uitgaan is hier om twee uur al afgelopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat je tijdens het uitgaan op FOK! zat, dat is net als in het stadion FOK!ken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het uitgaan is hier om twee uur al afgelopen
De dj vond tsunami niet inspirerend.Hij snapte het alleen niet toen ik zei dat het"the Anthem"was en hem aanvroeg
Rest in R.I.P.quote:
Mja, af en toe 3FM, af en toe een rondje zappen, maar eigenlijk vrijwel de hele dag Spotify. Ik zou niet meer zonder Spotify kunnen levenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
* 2cv luistert normaal gesproken naar Radio 2
gezellig druk daar toen welquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:35 schreef heloef het volgende:
Dennis Weening en dronken mensen. Blijft een goede combo.
Wat een dooi dorp woon je in. Eindjequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was de enige kroeg die nog open was.Na een uur heb ik het wel gezien
Is Spotify een zender ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Mja, af en toe 3FM, af en toe een rondje zappen, maar eigenlijk vrijwel de hele dag Spotify. Ik zou niet meer zonder Spotify kunnen leven
Aha ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Nee! Spotify is een muziekstreamingdienst.
Via een smartphone met bluetooth en een autoradio met bluetooth denk ik? Weet ik veel, ik heb geen rijbewijs en nul verstand van auto'squote:Op zaterdag 21 december 2013 03:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aha ...
Kan je het ook op een autoradio ontvangen ?
Ik en een smartphonequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Via een smartphone met bluetooth en een autoradio met bluetooth denk ik? Weet ik veel, ik heb geen rijbewijs en nul verstand van auto's
rustig manquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja ik ga max 1x in de maand uit ofzo
Het is nog serieus bijna een stad ook qua groottequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een dooi dorp woon je in. Eindje
Dat blijft gewoon episch.quote:
Dat was geniaalquote:
Ik begin me bijna te schamen voor alle keren dat ik dronken was.. Bijna..quote:
Je moest eens weten...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begin me bijna te schamen voor alle keren dat ik dronken was.. Bijna..
De gitaarkoffer hebben ze niet goed gestemd.quote:
Ik versta de zang bijna niet en dat heeft niet met het accent/dialect te makenquote:
Okquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
De gitaarkoffer hebben ze niet goed gestemd.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik versta de zang bijna niet en dat heeft niet met het accent/dialect te maken
Dat is het zeker..quote:
Aan een screenshot kan je niet zien wat ze zingen he ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zat al klaar om een screenshot te maken
Je commentaar loopt voor op mijn stream, dus ik dacht dat er een blote kont aan zat te komenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aan een screenshot kan je niet zien wat ze zingen he ?
Van harige konten..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zat al klaar om een screenshot te maken
Check !quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:58 schreef Trebo het volgende:
Zo nog maar even naar het plein fietsen, ik heb een blauwe jas aan en een grijze muts op.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:58 schreef Trebo het volgende:
Zo nog maar even naar het plein fietsen, ik heb een blauwe jas aan en een grijze muts op.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je commentaar loopt voor op mijn stream, dus ik dacht dat er een blote kont aan zat te komen
Het is niet bijzonder druk, dus tot ziens!quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:58 schreef Trebo het volgende:
Ik zit hardop te lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je commentaar loopt voor op mijn stream, dus ik dacht dat er een blote kont aan zat te komen
Blote kont laten zien.quote:
Tarrels bedoel je...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een kontmatje niet kunnen waarderen
Leuk teken hihahoquote:
Laat je bips zienquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gewoon een kartonnen bord meenemen met "Fok! Ik ben hier''
Of dit, er zit heus niemand achter een computer die er een screenshot van maaktquote:
Wow, such surfer, much California.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gewoon een kartonnen bord meenemen met "Fok! Ik ben hier''
quote:
Natuurlijk niet, het is het internet, dat kan je vertrouwenquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of dit, er zit heus niemand achter een computer die er een screenshot van maakt
101.tv ? Kanaal 999 bij Ziggo.quote:
Dat zal er eerlijk gezegd vast heel knullig uitzienquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:01 schreef Trebo het volgende:
Ik doe m'n beide wijsvingers omhoog. Daar zullen jullie het mee moeten doen.
Hij kan echt met belachelijk veel artiestenquote:
Wel de hele tijd doen he ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:01 schreef Trebo het volgende:
Ik doe m'n beide wijsvingers omhoog. Daar zullen jullie het mee moeten doen.
Switch naar 101tv!quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat zal er eerlijk gezegd vast heel knullig uitzien
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bedenk dan eens wat beters godverdomme
quote:
Het is wel herkenbaar en daar gaat het om!quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
Lettergrootte 144 en dan op A3.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
^ dat uitprinten op een blaadje
Komt goed. Ik heb ook een donker sjaaltje om.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Het is wel herkenbaar en daar gaat het om!
Maar ik zag het al helemaal voor me, een FOK!ker op het plein met twee wijsvingers omhoog
Truste !quote:
Ik geloof dat ik Robin van Persiequote:Op zaterdag 21 december 2013 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan echt met belachelijk veel artiestenAlles wat op cy eindigt
Slaapzachtquote:
en een A3 printerquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook standaard A3 thuis liggen
2 A4's aan elkaar plakken..quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
360 cam gestartquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Trebo het volgende:
Ik ga schuin achter Mooiwark staan.
Nou grgr.
pics van je zus.. oh wachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen luister ik naar hoe mijn zus de WC onder braakt
2 A4tjes aan elkaar plakken. Even praktisch denken graagquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Gezellig..quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dus.quote:
verwachtte aankomsttijd?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Trebo het volgende:
Ik ga schuin achter Mooiwark staan.
Nou grgr.
Je moet niet iedereen bezwangeren hoor...quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is ze ziek of heeft ze teveel gezopen ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Praktisch denken om 4 uur 's nachts niet mijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
2 A4tjes aan elkaar plakken. Even praktisch denken graag
Goed oefenen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Praktisch denken om 4 uur 's nachts niet mijn sterkste punt.
Gezopen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is ze ziek of heeft ze teveel gezopen ?
Assumptions are the main cause of most fuck-ups.quote:
Sta je om 5 uur bij het aanrecht met een pot pindakaas in 1 hand en een boterham in de andere.. En je weet niet hoe je het ene op het andere krijgt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Praktisch denken om 4 uur 's nachts niet mijn sterkste punt.
Romantisch, zet er een geurkaarsje bij zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat zal niet gebeuren omdat er geen pindakaas in mijn huis te vinden is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sta je om 5 uur bij het aanrecht met een pot pindakaas in 1 hand en een boterham in de andere.. En je weet niet hoe je het ene op het andere krijgt?
Ik geloof dat ze wel meer niet krijgt...quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:10 schreef Stickertje het volgende:
Vervelende vrouw krijgt vast haar liedje niet te horen
Houdt ons alsjeblieft op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mn zus is gaan slapenVoor zo lang.
Niet te zien.. is te ver weg..quote:
Wie ?quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 21 december 2013 04:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet te zien.. is te ver weg..
de badkamer...quote:
quote:
Ik heb gewoon serieus met m'n vingers omhoog gestaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee.. fiets er nog een keer heen
Vervanging van Gerardquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Paul is wel van de woordgarpen dit jaar.
Je was er wel erg kortquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon serieus met m'n vingers omhoog gestaan
Trouwens wel een zooitje dronkenlappen bij elkaar
Wat is de stem van Roos ineens diep gewordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:16 schreef BobW het volgende:
Dat is die ene van Peking Express
O ja Roos
Wrom niet ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag ik helemaal hier niet weg haha
Vandaar, val je ook niet op met je autistisch gedragquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon serieus met m'n vingers omhoog gestaan
Trouwens wel een zooitje dronkenlappen bij elkaar
Worden de begeleiders dan boos?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag ik helemaal hier niet weg haha
Naja zeg.. waar is de liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vandaar, val je ook niet op met je autistisch gedrag
Ik heb me even weten los te rukken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Worden de begeleiders dan boos?
quote:
Slaapzachtquote:
Fap ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb me even weten los te rukken.
Recalcitrant typquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb me even weten los te rukken.
Tieten heb je nodig...quote:
Omdat er minder van te zien is zo ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever deze Roos dan de Hollandse Roos.
Sorryquote:Op zaterdag 21 december 2013 04:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld.. Je had een Fok bord mee moeten nemen
Ja, let dan maar beter opquote:
quote:
quote:
Ga er heen en paal ze.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:22 schreef Trebo het volgende:
Ik wordt gewoon een beetje geil van al die gewillige meisjes.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Assen present groetjes b...?
Er was nog een leuke dame met een donker rode/paarse jas en grijzig kort haar...quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:22 schreef Trebo het volgende:
Ik wordt gewoon een beetje geil van al die gewillige meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |