SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat had ik dan moeten doen?quote:
Ook niet drinken..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen?
Kheb niet gedronken.. wel wat andersquote:
Ik kaapte oprecht nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Trebo het volgende:
Voordat je reageert
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
Of eh ik bedoelde hunten natuurlijk. Kapen deed ik sowieso nietquote:
Iemand moet de laatste post makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of eh ik bedoelde hunten natuurlijk. Kapen deed ik sowieso niet
Geeft niets ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of eh ik bedoelde hunten natuurlijk. Kapen deed ik sowieso niet
Mooiquote:
Wie is die mafkees ?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
Respect dit dat. Dat woord verliest z'n betekenis ook zo
Dat woord gebruik ik bewust al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
Respect dit dat. Dat woord verliest z'n betekenis ook zo
HANDJES!!!quote:
Had je hem vorig jaar met dat publiek bezig moeten zien...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je ziet die kids ook naar die danny kijken van wtf
Wat moet ik daarop zien dan ?quote:
MC Rage - Fuck the Macarenaquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:44 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Even allemaal weer wakkeeeeeer woooordaaah
3 Steps Aheadquote:
Interview over dat het nog niet dood is.quote:
tja het is winter, wat verwacht jequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:47 schreef 2cv het volgende:
Het is daar teringkoud. Anders had ik er ook nog wel gestaan.
Sneeuw.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tja het is winter, wat verwacht je
Hij was net ff niet in beeld vandaar...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat moet ik daarop zien dan ?
N.b. ik weet dat die gast in het glazen huis zit. Vorig jaar gezien en dit jaar zag ik hem zomaar los rondlopen.
DJ Free in een glazen huis ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
De DJs van Sky Radio gaan volgend jaar ook in een Glazen Huis zitten.
Hier.quote:
Hier.quote:
Hier.quote:
Royale treurnis inderdaadquote:
Viel mij ook al op dat er na 10 uur nog erg veel jong grut rond liep.quote:
't is vakantie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat er na 10 uur nog erg veel jong grut rond liep.
Niet op gelet.. ik heb gister nog de groeten gedaan aan hier... maar ook niet meer gezien/gehoord..quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:50 schreef 2cv het volgende:
Overigens heb ik vanavond nog een toffe SMS verstuurd, heeft iemand die nog voorbij zien komen ?
Ach joh. Toch geweldig als je dat als kind meemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat er na 10 uur nog erg veel jong grut rond liep.
En dan slapen mensen onder de 16 plotseling niet meerquote:
Dan mogen ze heus een keer opblijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dan slapen mensen onder de 16 plotseling niet meer
quote:
quote:
Oh... zeg dat dan...quote:
Jij mocht in de vakantie nooit langer opblijven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dan slapen mensen onder de 16 plotseling niet meer
datquote:
Ok. Sja, ik heb geen verstand van alles wat jonger is dan ik zelf benquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:52 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dan mogen ze heus een keer opblijven.
datquote:
Dat zeggen we toch ...quote:
Ouwe bokquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ok. Sja, ik heb geen verstand van alles wat jonger is dan ik zelf ben
Ik vind het wel een verschil dat hij er met zijn ouders is of dat ze gewoon maar over straat zwalken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want je bent zelf nooit jong geweest?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik mocht niksquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij mocht in de vakantie nooit langer opblijven?
Nou.. eehm oke.. nu..?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Want je bent zelf nooit jong geweest?
Daarbij trekt zo'n kindje een nachtje korter slapen ook beter dan ik in ieder geval. Naarmate ik ouder word, des te slechter ik het trek als ik eens kort heb geslapen
quote:
quote:
Volgens mij liep het solo rond.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verschil dat hij er met zijn ouders is of dat ze gewoon maar over straat zwalken.
Same here, same here. Ik moet nog eigenlijk een kerstcadeau kopen, m'n hele huis opruimen, boodschappen doen en dat allemaal voordat m'n zusje komt om een hapje te eten en naar de bios te gaan. Oh boyquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ja, ik weet nu al dat ik er morgen spijt van ga krijgen dat ik nu nog niet slaap.
Ik ben niet oud !quote:
Dit word mn 3e graveyard...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ja, ik weet nu al dat ik er morgen spijt van ga krijgen dat ik nu nog niet slaap.
quote:
Dan ben ik toch benieuwd waar de buurvrouw dan is..quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Met z'n moeder, vader en buurman. Wel blijven opletten hè!
Ja dat vind ik ook niet kunnen, van dat 12 jarige grut. Maar dit jochie is was er met zijn moeder.quote:
Want de buurman kan niet single zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd waar de buurvrouw dan is..
Ben wel jong geweest, maar kan me dat zo slecht herinnerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Want je bent zelf nooit jong geweest?
Daarbij trekt zo'n kindje een nachtje korter slapen ook beter dan ik in ieder geval. Naarmate ik ouder word, des te slechter ik het trek als ik eens kort heb geslapen
Er zou een vriendin komen eten en ik zou kokenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Same here, same here. Ik moet nog eigenlijk een kerstcadeau kopen, m'n hele huis opruimen, boodschappen doen en dat allemaal voordat m'n zusje komt om een hapje te eten en naar de bios te gaan. Oh boy
Die heeft de buurvrouw op bezoek...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:56 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Want de buurman kan niet single zijn?
Ik moet dus ook koken en m'n zusje is zo'n clean eater oid. Ik hoop dat ik niet de hele stad af hoef voor een paar boodschappenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zou een vriendin komen eten en ik zou kokenik hoop heel erg dat ze het toch te druk heeft.
Ik moest gisteren en vandaag gewoon werken, dus dat leek me geen goed idee.quote:
Dan waren z'n moeder, vader en buurman even oud als dat grut zelf !quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Met z'n moeder, vader en buurman. Wel blijven opletten hè!
Ik zie ze met hun hoofd heen en weer gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:58 schreef Qunix het volgende:
Zie ze springen
Ze kijken naar een doodmaken publiek
en jij zit op FOK!quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:58 schreef Trebo het volgende:
HET PUBLIEK GAAT LOS! WAT EEN KNOTSGEKKE AVOND DAAR IN LJOUWERT
Wat is dat danquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:57 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik moet dus ook koken en m'n zusje is zo'n clean eater oid. Ik hoop dat ik niet de hele stad af hoef voor een paar boodschappen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:58 schreef Trebo het volgende:
HET PUBLIEK GAAT LOS! WAT EEN KNOTSGEKKE AVOND DAAR IN LJOUWERT
Godsamme wat een dooie mensenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:58 schreef Qunix het volgende:
Zie ze springen
Ze kijken naar een doodmaken publiek
Onbewerkte producten, weinig e-nummers, geen geraffineerde suikers oid. Geen idee, ze moet maar een recept voorstellenquote:
DIT jochie ja. En dit jochie was trouwens 10.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet kunnen, van dat 12 jarige grut. Maar dit jochie is was er met zijn moeder.
Oh dat klinkt op zich niet verkeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:59 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Onbewerkte producten, weinig e-nummers, geen geraffineerde suikers oid. Geen idee, ze moet maar een recept voorstellen
Ik hoor nu ook gewoon nieuws.quote:
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat klinkt op zich niet verkeerd.
Ik dacht aan macrobiotisch veganistisch iets in die richting, dat vind ik altijd zo'n drama.
Gewoon eten wat de pot schaft is geen optie ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:59 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Onbewerkte producten, weinig e-nummers, geen geraffineerde suikers oid. Geen idee, ze moet maar een recept voorstellen
er is geen reclame.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ieder vol uur.. ipv reclame. Mogen ze niet uitzenden.
Sinds de freaknacht met barend en wijnand is, luister ik daar nooit meer naar... en nu zijn er ook vage bellers snachts...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest gisteren en vandaag gewoon werken, dus dat leek me geen goed idee.
En verder ben ik hier gewoon niet meer aan gewend
Ja, maar die prutupdate duurt minstens drie keer zo lang als de reclame. Doe me dan maar de zoveelste keer wallpaper en lilly allen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ieder vol uur.. ipv reclame. Mogen ze niet uitzenden.
Nu in de nacht alleen het bulletinquote:
E-nummers zijn niet verkeerd, ze zijn gewoon een numerieke aanduiding voor iets. Alleen omdat mensen niet weten waar het nummertje voor staat denken ze meteen dat het vergif is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat klinkt op zich niet verkeerd.
Ik dacht aan macrobiotisch veganistisch iets in die richting, dat vind ik altijd zo'n drama.
Oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu in de nacht alleen het bulletin
Bulletin, ja. Zo heet dat.quote:
Mwoah, ik houd graag rekening met anderenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gewoon eten wat de pot schaft is geen optie ?
Behoudens allergieën natuurlijk.
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een bulletin.
Nee, maar ik bedoelde meer dat je je bewust bent van wat je eet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
E-nummers zijn niet verkeerd, ze zijn gewoon een numerieke aanduiding voor iets. Alleen omdat mensen niet weten waar het nummertje voor staat denken ze meteen dat het vergif is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, als ik iets kook wat niet uit een pakje komt is het voor mij al een prestatie als driekwart van de eters het binnen houdtquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Mwoah, ik houd graag rekening met anderenDaarbij had ik toch nog niets bedacht en volgens mij zit ik zelf ook wel aardig snor, aangezien ik pakjes en dergelijke verafschuw.
Oh, en het komt bij haar wel voort uit problemen met veel buikpijn oid. Heeft ze nu geen last meer van
Je kunt toch wel minstens een receptje volgen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, als ik iets kook wat niet uit een pakje komt is het voor mij al een prestatie als driekwart van de eters het binnen houdt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:04 schreef -Datdus- het volgende:
Tijd vliegt.Lego ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Mits het op een pakje staat ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel minstens een receptje volgen?
Gewoon een allerhande halen en uitproberen.quote:
Die heeft toch ook nog regelmatig recepten met voorgefabriceerde dingen. Maar Allerhande en al die meuk van andere tijdschriften is een goed idee om mee te beginnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een allerhande halen en uitproberen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Recept: "Voeg een snufje zout toe"
Ik: "Hoeveel is een snufje ? Laat ik maar een eetlepel doen, beter te veel dan te weinig"
Een eetlepelquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ik: "Hoeveel is een snufje ? Laat ik maar een eetlepel doen, beter te veel dan te weinig"
Het is net als eendjes voeren...quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ja om te beginnen, en er staan ook wel pakjesloze dingen in hoor. Maar die zijn vaak wat ingewikkelder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Die heeft toch ook nog regelmatig recepten met voorgefabriceerde dingen. Maar Allerhande en al die meuk van andere tijdschriften is een goed idee om mee te beginnen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Trustequote:
Truste !quote:
snuf is like snuifjequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Pieter Derksquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een humor heeft die man heh..
Echt, zeg je Paul dan zeg je....!???
Wie vult hem in??
Dat is bij Radio 6 NL, 4,50 voor 3 smsjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
4,5 cent. Ik heb best vaak mensen horen zeggen dat ze dachten dat het 4,50 euro was
Okayquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:10 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben er weer.. moest even 2 uur rust hebben, mijn hersencellen werkte niet meer door alle drukte van lezen, typen, kijken, luisteren.
Starttik, niet smsjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is bij Radio 6 NL, 4,50 voor 3 smsjes.
Eat sleep rave repeat..quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:10 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben er weer.. moest even 2 uur rust hebben, mijn hersencellen werkte niet meer door alle drukte van lezen, typen, kijken, luisteren.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb kaasblokjes om de volgende paar uur door te komen
Humanquote:
Ik heb worst....quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb kaasblokjes om de volgende paar uur door te komen
Is het eigenlijk online te volgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt komt die nou net.
Alleen don't you want mequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Human
Don't you want me
die ken je allebei toch wel?
http://www.101.tv/livequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het eigenlijk online te volgen
Slaap lekkerquote:
Er zit iets tussen je tieten...quote:
Wie het kleine niet eert....quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op FOK! schaam ik me altijd met mijn 25cm.
Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.quote:
koekkruimels van koekjes die ik eerder opgegeten hadquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zit iets tussen je tieten...
In de OP staan nog wel een paar andere mogelijkhedenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.
Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken
Ga even kijken, thanks!quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de OP staan nog wel een paar andere mogelijkheden
Zonde Johannes, moet je niet doen..quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op FOK! schaam ik me altijd met mijn 25cm.
Veeg 'm nog wel altijd keurig af aan de gordijnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde Johannes, moet je niet doen..
Dus die moeten er eerst afgesnoept?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
koekkruimels van koekjes die ik eerder opgegeten had
Je wilt graag mee doen met de kindjes uit Afrika? Empathisch van jequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vijf rollen pepermunt. Ik eet nu pepermunt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde Johannes, moet je niet doen..
..Ja die moeten er eerst afgesnoept..quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus die moeten er eerst afgesnoept?
En dan..? En dan..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
..Ja die moeten er eerst afgesnoept..
mee eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Meid, als je dan toch kleding aan hebt die je halve tieten showt, doe dan niet zo moeilijk over die fucking camera
'Kijk naar mij, kijk naar mij!'quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Meid, als je dan toch kleding aan hebt die je halve tieten showt, doe dan niet zo moeilijk over die fucking camera
pics gvd heb het gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
2 uur geleden een halve doos mini snacks naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat houd me niet tegen te stoppen met snoepen....quote:
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, welterusten iedereen
En ik geef de leiding tot zes uur aan Mexicanobakker.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot morgen Johannesquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
houdoequote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |