abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2013 @ 01:46:51 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134515161
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ben jij onder gezelschap altijd aan het posten op FOK!?
Doe ik soms ook tijdens het bowlen. Stiekem foto's maken vn meisjes op de buhne
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 21 december 2013 @ 01:47:03 #27
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_134515164
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, als het gewoon vriendinnen zijn van je en je zegt gewoon ik zit niet lekker in mn vel dan moet dat voldoende zijn. Het kan zijn dat ze even vragen waarom dan.. maar als jij zegt dat je het daar niet over wil hebben dan lijkt het mij dat echte vriendinnen daar respect voor hebben. Probeer het eens.
Ja oke, ik vertel het ze wel van de week ja.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_134515165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het is gewoon echt heel erg onrespectvol om altijd maar te zeiken op mbo/vmbo. Die mensen hebben gewoon dit niveau, net zoals wij hbo niveau hebben en andere wo niveau. Laaat ze lekker man echt :')!
Dat is het ook. Het overgrote deel van mijn vrienden zit/zat op het mbo. Er zit wel echt een verschil tussen de klachten van hun en hbo'ers en wo'ers.
pi_134515173
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ben jij onder gezelschap altijd aan het posten op FOK!?
Ja.
Heerst een kutsfeer 2 meisjes zijn dronken lijkt wel Geordie Shore nu.
blablablabla
pi_134515179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoezo niet? :') Als je die opmerkingen van hun gehoord zou hebben zou je het volledig met me eens zijn overigens. Enige verschil is dat ik het ook zeg en andere denken het.
Nee, écht absoluut niet. De opmerkingen zijn niet zo slim, dat weet ik zelf ook wel maar die mensen hebben gewoon geen hoger niveau dus waarom daar zo moeilijk over doen :?.

Ik snap niet waarom er zoveel gezeikt wordt op mensen die gewoon duidelijk een lager niveau hebben, respecteer dat geowon?
Baby darling doll face honey
pi_134515182
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee, je kunt zeggen dat het niet jóúw niveau is oid.. maar meteen zeggen dat die mensen dom zijn. Kom op nou zeg :')! Echt, ik vind het echt triest. Mn broertje kan niet beter en die heeft echt altijd het gevoel zich te moeten verdedigen omdat ie op mbo niveau 1 zit. Echt, altijd gejank en gezeik van mensen of ie niet verder gaat studeren blabla.. Die mensen doen ook gewoon hun best, of jij 't niveau nou laag vind of niet.
Daar ben ik het mee eens. Niet iedereen is tot hetzelfde in staat. En gelukkig maar anders hebben we straks een groot tekort in bepaalde beroepen :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_134515183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet gezeur hoor :P Het niveau was gewoon om te huilen, tevens van de docenten zelf :')
Leerlingen worden dom gehouden eerlijk waar. Het verschil is in de burgklassen nog niet heel groot, maar naarmate de opleiding vordert verdwijnt echt alle diepgang en de mogelijkheid hiertoe.

Best treurig aangezien een groot deel op het vmbo echt veel beter kan. Sowieso is het huidige onderwijs systeem niet heel veel waard.

Was getekend,

Student lerarenopleiding :D
  zaterdag 21 december 2013 @ 01:47:49 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134515187
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.
Gewoon ongemakkelijk rondom je blijven kijken en blijven FOK!ken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_134515189
quote:

[..]

Nee, je kunt zeggen dat het niet jóúw niveau is oid.. maar meteen zeggen dat die mensen dom zijn. Kom op nou zeg :')! Echt, ik vind het echt triest. Mn broertje kan niet beter en die heeft echt altijd het gevoel zich te moeten verdedigen omdat ie op mbo niveau 1 zit. Echt, altijd gejank en gezeik van mensen of ie niet verder gaat studeren blabla.. Die mensen doen ook gewoon hun best, of jij 't niveau nou laag vind of niet.
Tja ik ben niet van dat geneuzel dat je niveau niet laag mag noemen omdat dat nu eenmaal hun niveau is. Goed dat er in het westen voor ieder niveau wat is waar ze zich nuttig mee kunnen maken maar dat pamperen meh.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_134515192
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.
_O- :D
  zaterdag 21 december 2013 @ 01:48:05 #36
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_134515196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga ook mbo doen. #yolo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_134515198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Leerlingen worden dom gehouden eerlijk waar. Het verschil is in de burgklassen nog niet heel groot, maar naarmate de opleiding vordert verdwijnt echt alle diepgang en de mogelijkheid hiertoe.

Best treurig aangezien een groot deel op het vmbo echt veel beter kan. Sowieso is het huidige onderwijs systeem niet heel veel waard.

Was getekend,

Student lerarenopleiding :D
Wat voor les wil je geven?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134515199
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Niet iedereen is tot hetzelfde in staat. En gelukkig maar anders hebben we straks een groot tekort in bepaalde beroepen :Y
Precies, moet er toch niet aan denken dat ik een mbo-baantje zou moeten. Ben ontzettend blij dat ze er zijn _O_. En ongeveer 65% van de banen zijn banen op mbo-niveau.
pi_134515202
quote:

[..]

Dat is heel wat anders. Ik heb toch ook geen disrespect of iets?
Als mensen niet anders kunnen, prima.

Maar als je 19 bent en je gaat een discussie aan met een docent of de hoofdstad van noord-holland niet dezelfde stad is als de hoofdstad van Nederland..Terwijl je in Amsterdam studeert :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_134515203
ik heb mbo diploma nu heb ik uitkering
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134515210
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee, écht absoluut niet. De opmerkingen zijn niet zo slim, dat weet ik zelf ook wel maar die mensen hebben gewoon geen hoger niveau dus waarom daar zo moeilijk over doen :?.

Ik snap niet waarom er zoveel gezeikt wordt op mensen die gewoon duidelijk een lager niveau hebben, respecteer dat geowon?
Die eindigen als paupers dat willen mensen voorkomen.
blablablabla
pi_134515213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga ook mbo doen. #yolo
Kom bij mij op school. Dan houden rens en ik wel een plekje voor je vrij in de pauzes.
pi_134515217
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tja ik ben niet van dat geneuzel dat je niveau niet laag mag noemen omdat dat nu eenmaal hun niveau is. Goed dat er in het westen voor ieder niveau wat is waar ze zich nuttig mee kunnen maken maar dat pamperen meh.
Je mag best zeggen dat het een laag niveau is maar mijn punt is dat er met bijzonder weinig respect over gepraat wordt :P.
pi_134515223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja oke, ik vertel het ze wel van de week ja.
Verstandig. De enige manier om verandering in een situatie te brengen. Je hart luchten tegen vrienden is toch altijd lekkerder dan tegen een leraar waarvoor jij maar één van de vele bent.
  zaterdag 21 december 2013 @ 01:49:19 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134515227
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:

[..]

Kom bij mij op school. Dan houden rens en ik wel een plekje voor je vrij in de pauzes.
Quelle horreur ;(
pi_134515229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik echt hoor sof.
Groot fan van User Wotte
pi_134515235
Op het mbo heb je verschillende soorten mensen:

- mensen die hun middelbare school hebben verkloot
- havo'ers en zelfs vwo'ers die ervoor kiezen
- luie mensen
- mensen die niet hoger mogen (bijv. door taalbarrière)
- mensen voor wie dat niveau goed is

En dan mis ik er vast nog wel een paar.
pi_134515238
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik heb ook vmbo afgerond maar zeker havo denk niveau. Dus wat kom je dom praten :')
pi_134515239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Je mag best zeggen dat het een laag niveau is maar mijn punt is dat er met bijzonder weinig respect over gepraat wordt :P.
Ik ben uiteraard tegen hersenloos bashen, maar ik vond fokkies uitspraak niet erg disrespectvol.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_134515245
Lekker hrm twee vingers in de neus 80% baangarantie. #yolo
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')