Doe ik soms ook tijdens het bowlen. Stiekem foto's maken vn meisjes op de buhnequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij onder gezelschap altijd aan het posten op FOK!?
Ja oke, ik vertel het ze wel van de week ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als het gewoon vriendinnen zijn van je en je zegt gewoon ik zit niet lekker in mn vel dan moet dat voldoende zijn. Het kan zijn dat ze even vragen waarom dan.. maar als jij zegt dat je het daar niet over wil hebben dan lijkt het mij dat echte vriendinnen daar respect voor hebben. Probeer het eens.
Dat is het ook. Het overgrote deel van mijn vrienden zit/zat op het mbo. Er zit wel echt een verschil tussen de klachten van hun en hbo'ers en wo'ers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is gewoon echt heel erg onrespectvol om altijd maar te zeiken op mbo/vmbo. Die mensen hebben gewoon dit niveau, net zoals wij hbo niveau hebben en andere wo niveau. Laaat ze lekker man echt!
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij onder gezelschap altijd aan het posten op FOK!?
Nee, écht absoluut niet. De opmerkingen zijn niet zo slim, dat weet ik zelf ook wel maar die mensen hebben gewoon geen hoger niveau dus waarom daar zo moeilijk over doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet?Als je die opmerkingen van hun gehoord zou hebben zou je het volledig met me eens zijn overigens. Enige verschil is dat ik het ook zeg en andere denken het.
Daar ben ik het mee eens. Niet iedereen is tot hetzelfde in staat. En gelukkig maar anders hebben we straks een groot tekort in bepaalde beroepenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je kunt zeggen dat het niet jóúw niveau is oid.. maar meteen zeggen dat die mensen dom zijn. Kom op nou zeg! Echt, ik vind het echt triest. Mn broertje kan niet beter en die heeft echt altijd het gevoel zich te moeten verdedigen omdat ie op mbo niveau 1 zit. Echt, altijd gejank en gezeik van mensen of ie niet verder gaat studeren blabla.. Die mensen doen ook gewoon hun best, of jij 't niveau nou laag vind of niet.
Leerlingen worden dom gehouden eerlijk waar. Het verschil is in de burgklassen nog niet heel groot, maar naarmate de opleiding vordert verdwijnt echt alle diepgang en de mogelijkheid hiertoe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gezeur hoorHet niveau was gewoon om te huilen, tevens van de docenten zelf
Gewoon ongemakkelijk rondom je blijven kijken en blijven FOK!kenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Heerst een kutsfeer 2 meisjes zijn dronken lijkt wel Geordie Shore nu.
Tja ik ben niet van dat geneuzel dat je niveau niet laag mag noemen omdat dat nu eenmaal hun niveau is. Goed dat er in het westen voor ieder niveau wat is waar ze zich nuttig mee kunnen maken maar dat pamperen meh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je kunt zeggen dat het niet jóúw niveau is oid.. maar meteen zeggen dat die mensen dom zijn. Kom op nou zeg! Echt, ik vind het echt triest. Mn broertje kan niet beter en die heeft echt altijd het gevoel zich te moeten verdedigen omdat ie op mbo niveau 1 zit. Echt, altijd gejank en gezeik van mensen of ie niet verder gaat studeren blabla.. Die mensen doen ook gewoon hun best, of jij 't niveau nou laag vind of niet.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Heerst een kutsfeer 2 meisjes zijn dronken lijkt wel Geordie Shore nu.
quote:
Wat voor les wil je geven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leerlingen worden dom gehouden eerlijk waar. Het verschil is in de burgklassen nog niet heel groot, maar naarmate de opleiding vordert verdwijnt echt alle diepgang en de mogelijkheid hiertoe.
Best treurig aangezien een groot deel op het vmbo echt veel beter kan. Sowieso is het huidige onderwijs systeem niet heel veel waard.
Was getekend,
Student lerarenopleiding
Precies, moet er toch niet aan denken dat ik een mbo-baantje zou moeten. Ben ontzettend blij dat ze er zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Niet iedereen is tot hetzelfde in staat. En gelukkig maar anders hebben we straks een groot tekort in bepaalde beroepen
Dat is heel wat anders. Ik heb toch ook geen disrespect of iets?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die eindigen als paupers dat willen mensen voorkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, écht absoluut niet. De opmerkingen zijn niet zo slim, dat weet ik zelf ook wel maar die mensen hebben gewoon geen hoger niveau dus waarom daar zo moeilijk over doen.
Ik snap niet waarom er zoveel gezeikt wordt op mensen die gewoon duidelijk een lager niveau hebben, respecteer dat geowon?
Je mag best zeggen dat het een laag niveau is maar mijn punt is dat er met bijzonder weinig respect over gepraat wordtquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik ben niet van dat geneuzel dat je niveau niet laag mag noemen omdat dat nu eenmaal hun niveau is. Goed dat er in het westen voor ieder niveau wat is waar ze zich nuttig mee kunnen maken maar dat pamperen meh.
Verstandig. De enige manier om verandering in een situatie te brengen. Je hart luchten tegen vrienden is toch altijd lekkerder dan tegen een leraar waarvoor jij maar één van de vele bent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, ik vertel het ze wel van de week ja.
Quelle horreurquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom bij mij op school. Dan houden rens en ik wel een plekje voor je vrij in de pauzes.
Ik heb ook vmbo afgerond maar zeker havo denk niveau. Dus wat kom je dom pratenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, écht absoluut niet. De opmerkingen zijn niet zo slim, dat weet ik zelf ook wel maar die mensen hebben gewoon geen hoger niveau dus waarom daar zo moeilijk over doen.
Ik snap niet waarom er zoveel gezeikt wordt op mensen die gewoon duidelijk een lager niveau hebben, respecteer dat geowon?
Ik ben uiteraard tegen hersenloos bashen, maar ik vond fokkies uitspraak niet erg disrespectvol.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat het een laag niveau is maar mijn punt is dat er met bijzonder weinig respect over gepraat wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |