quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Eigenlijk alles rondom London welquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
newcastle is ook pauper veel steden boven London wel
Was welhaast de mooiste tijd van m'n leven dat lager onderwijsquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat gezeur op vmbo/mbo echt ontzettend treurig.
RTquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Niet gezeur hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat niet magquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het wel ja, vraag me af of je ermee op vwo mag lesgeven.
Snap het niet helemaal 100% in Nederland though
Ik werk op een primary schoolquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deels. Dan heb je enkel je eerste graad wat je machtigt voor vmbo/onderbouw havo/vwo.
Al kan dit in de praktijk heel anders lopen. Uiteindelijk draait het daar wel om je kwaliteiten en in mindere maten op je papieren.
Ik vond jouw opmerking van net echt niet respectvol.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gezeur hoorHet niveau was gewoon om te huilen, tevens van de docenten zelf
Ik niet, ik bash graag om mezelf beter te voelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Wel eerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking van net echt niet respectvol.
Ik breng af en toe wat bier rond in The English Collegequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat niet mag![]()
[..]
Ik werk op een primary school
nadeel van het communisme, omdat jij niets wilt mogen anderen ook nietsquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
Domme gasten hier gaan ze eten bestellen en omdat ik nergens zin in heb en niks wil gaan ze niks bestellen nu maar doen ze wel boos tegen mij
Misschien wel, maar het is gewoon echt heel erg onrespectvol om altijd maar te zeiken op mbo/vmbo. Die mensen hebben gewoon dit niveau, net zoals wij hbo niveau hebben en andere wo niveau. Laaat ze lekker man echtquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking van net echt niet respectvol.
Ben jij onder gezelschap altijd aan het posten op FOK!?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
Domme gasten hier gaan ze eten bestellen en omdat ik nergens zin in heb en niks wil gaan ze niks bestellen nu maar doen ze wel boos tegen mij
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik bash graag om mezelf beter te voelen.
#eerlijk
Nee, je kunt zeggen dat het niet jóúw niveau is oid.. maar meteen zeggen dat die mensen dom zijn. Kom op nou zegquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet ie dan zeggen dat het een geweldig niveau was?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nadeel van het communisme, omdat jij niets wilt mogen anderen ook niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |