SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat is toch elk jaar? En elk jaar weer die spanning of ze het bedrag van het voorgaande jaar wel overtreffenquote:
Nee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze hadden daar toen ook een eigen glazen huis
Ja, alsof het een competitie is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat is toch elk jaar? En elk jaar weer die spanning of ze het bedrag van het voorgaande jaar wel overtreffen
Ja, met 2011.quote:
Dat leek me dan wel weer leuk tijdens het nieuws...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat is toch elk jaar? En elk jaar weer die spanning of ze het bedrag van het voorgaande jaar wel overtreffen
Agossie..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef FritsFlits het volgende:
Everytime you hunt for last post, God kills a kitty
Jaaa neee ik bedoel vorig jaar had een stad toch ook z'n eigen glazen huis met optredens en alles. En daar kwamen heel weinig mensen heen.quote:
Treurnis is het he Pien?quote:
Eindhoven, 2011.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaa neee ik bedoel vorig jaar had een stad toch ook z'n eigen glazen huis met optredens en alles. En daar kwamen heel weinig mensen heen.
Dm naar jezelf..?quote:
Ik heb een tante die Kitty heet...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef FritsFlits het volgende:
Everytime you hunt for last post, God kills a kitty
Ja, dat mag ik zeggen.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaa neee ik bedoel vorig jaar had een stad toch ook z'n eigen glazen huis met optredens en alles. En daar kwamen heel weinig mensen heen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven, 2011.
Lezen, debiel.
Huh? Mezelf DMen?quote:
Zeur niet zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zie, half miljoen meer. Dat was te verwachten. Ik heb niks tegen de actie, in tegendeel, maar dat gegoochel met die bedragen vind ik minder en niet wat ik verwacht van de PO.
RTquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Insomnia
Jammer van de radio edit
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insomnia. Dit had Team Pandapunt fout.
quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is Dago ook wel eigenlijk.
Voorspelbaar....quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid: live gezien, Faithless
Mazzelpik. Waar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:
Zie text die erbij staat als je je muis erop zet...quote:
En, waren ze goed?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:
Ze waren een paar jaar geleden in ieder geval in de Oosterpoort in Groningen.quote:
Ik ook; lang geleden, afsluiter op Pinkpop. Als ik moest gokken zou ik 97 of ergens in die buurt gokken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:
dat hoeft niet altijd slecht te zijn, ik wil jullie ook niet teleurstellenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zie text die erbij staat als je je muis erop zet...
zekerquote:
Hier 101tv.. leek ff of de compressor/limiter een probleempje had ofzo..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kijk de stream op m'n TV maar geen problemen hier
Pinkpop twee maal en Lowlandsquote:
Ook wel buiten.. maar ik weet niet meer waar precies...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden in ieder geval in de Oosterpoort in Groningen.
Die dingen zijn standaard een probleemquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier 101tv.. leek ff of de compressor/limiter een probleempje had ofzo..
Poe, ja. Dennis is een baas. Verder wel leuke dag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Pino
[..]
[..]![]()
Nog iets boeiends gemist vandaag?
Ik weet niet of jij wat gemist hebt.quote:
wat is dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier 101tv.. leek ff of de compressor/limiter een probleempje had ofzo..
Is Tsunami de anthem?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Poe, ja. Dennis is een baas. Verder wel leuke dag.
En #teamTSUNAMI
in 1999 sloten ze afquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook; lang geleden, afsluiter op Pinkpop. Als ik moest gokken zou ik 97 of ergens in die buurt gokken.
Lekker!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pinkpop twee maal en Lowlands
Westerpark in Amsterdam hebben ze ook gestaan volgens mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook wel buiten.. maar ik weet niet meer waar precies...
Een compressor maakt de dynamiek (verschil harde en zachte geluiden) kleiner en een limiter zorgt dat geluid niet boven een bepaald niveau kan komen.. het resultaat is dat het enorm plat klinktquote:
Het anthemquote:
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Trebo het volgende:
Vinden jullie het goed als ik af en toe even het mooiste meisje van SR13 post?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef borisz het volgende:
Tijd om een tegeltje stuk te gooien
/Goede oude SRtijd
Een apparaat dat het geluid recht trekt in de eindregie.. (heel kort gezegd)quote:
Zou zo maar kunnen. 15 jaar terug dus.quote:
En lelijk laat klinkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een apparaat dat het geluid recht trekt in de eindregie.. (heel kort gezegd)
Wat een drukte in dat topic.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!
nee, het is zoquote:
och is toch bijna hetzelfdequote:
Dat ligt eraan hoe en wie hem bediend....quote:
quote:
Foo Fightersquote:
Buiten de randstatquote:
Coen lult er wel meer naast.quote:
Ohja Fleet Foxesquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Fleet Foxes
+1quote:
beide noordelijk en beide geen Friesland heb ik begrepenquote:
Waarom wordt het gebruikt dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een compressor maakt de dynamiek (verschil harde en zachte geluiden) kleiner en een limiter zorgt dat geluid niet boven een bepaald niveau kan komen.. het resultaat is dat het enorm plat klinkt
Mykonos is zooooo één van de beste platen ooit.quote:
Godver, typte ik echt randstat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide noordelijk en beide geen Friesland heb ik begrepen
Nou, wie dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Snowballed het volgende:
Soms kun je gewoon bijna horen wie de eindregie doet...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godver, typte ik echt randstat?
quote:
Klopt ja, als je sommige Liwwadders mag gelovenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide noordelijk en beide geen Friesland heb ik begrepen
Gavin deGraw met Viva la Vida in Groningenquote:
Zodat als je thuis het geluid zacht zet.. of het is rumoerig, wat thuis vaak is, je niet elke keer het geluid harder of zachter moet zetten. Blijft allemaal rond dezelfde luidheidquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom wordt het gebruikt dan?
Ik dacht dat het opzet was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:
Veel input (platen, mics, backline, etc) zijn allemaal op verschillend volumequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom wordt het gebruikt dan?
Was het ookquote:
Volgens mij vind je Foo Fighters een goede band.. Weet het niet heel zeker maar die indruk krijg ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Fleet Foxes
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wow ja, wat gaat een jaar toch snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Het is de eerste dag van de winter
[ afbeelding ]
Vind ik als Fries ook hoor. Al is Leeuwarden wel een stuk opgeknapt de laatste jaren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Klopt ja, als je sommige Liwwadders mag geloven![]()
Groningen is overigens veel leuker naar mijn mening
Dat is alleen je input signaal, kan je regelen met de gain. Compressor/Limiter komt daarna pas.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Veel input (platen, mics, backline, etc) zijn allemaal op verschillend volume
Och, klein beetje maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij vind je Foo Fighters een goede band.. Weet het niet heel zeker maar die indruk krijg ik
Geil.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Uccie het volgende:
Ben ik weer...even verkast naar de slaapkamer.
Toen ik er laatst was viel Leeuwarden mij echt mee. Best mooi en gezellig met die grachtenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik als Fries ook hoor. Al os Leeuwarden wel een stuk opgeknapt de laatste jaren.
Ik ben niet boos, alleen een beetje teleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zodat als je thuis het geluid zacht zet.. of het is rumoerig, wat thuis vaak is, je niet elke keer het geluid harder of zachter moet zetten. Blijft allemaal rond dezelfde luidheid
Duidelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Veel input (platen, mics, backline, etc) zijn allemaal op verschillend volume
ja de helft van de gebouwen rond het plein staan nog leegquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik als Fries ook hoor. Al is Leeuwarden wel een stuk opgeknapt de laatste jaren.
Nee niet echt, dikke pyama en alles.quote:
Zou kunnen, ik ben er echt al jaren niet meer geweest. Heb er niet zoveel te zoekenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik als Fries ook hoor. Al os Leeuwarden wel een stuk opgeknapt de laatste jaren.
Sorry noes. Sorryquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, alleen een beetje teleurgesteld.
allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee niet echt, dikke pyama en alles.
Zeker. Wat niet wegneemt dat het een goed nummer is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 2 in de SvhJ, onverwachts.
TV heeft een afgesproken norm (EBU R128). Moet allemaal rond dezelfde luidheid zitten. Vroeger was dat anders geregeld, daarom klonken reclames destijds ook harder. Tegenwoordig is het iets beter.quote:
Klopt.. maar die gaan ze niet steeds bijdraaien terwijl de ene plaat de ander niet is...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is alleen je input signaal, kan je regelen met de gain. Compressor/Limiter komt daarna pas.
pyjama's kunnen ok best spannend zijn Ucquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee niet echt, dikke pyama en alles.
Ja, maarja dat is de tijd nu eenmaal, dat is gewoon even niet anders.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de helft van de gebouwen rond het plein staan nog leegdat is wel een beetje een sfeerbederver als je er staat
Heel vijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, het moet even slijten.
Nee deze niet, gewoon wit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pyjama's kunnen ok best spannend zijn Uc
Heeft het een vogelprint?
Ik mag blij zijn met een top 100 plek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie o wie gaat P1 halen in de dagcijfers?
Ik voorspel dat jij tweede wordt met 616 posts.. Ongeveer dan.. Raad ik maar..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staan er al zie ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn met een top 100 plek.
Ja normaal staan ze er pas rond 0.20, nu eerder blijkbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij tweede wordt met 616 posts.. Ongeveer dan.. Raad ik maar..
Opwarmen voor de Top2000quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan er al zie ik
01. 773 Dagoduck
02. 616 Mexicanobakker
03. 463 KnutdeIJsbeer
04. 425 FritsFlits
05. 378 Pino112
06. 350 Karina
07. 348 Geo4kant
08. 314 Insomnia_
09. 271 LovelyLady
10. 270 Snowballed
11. 264 Toto69
12. 263 Stickertje
13. 256 Ajacied422
14. 242 johannes_vermeer
15. 202 DeLuna
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga wel snel.. maar zo snel ook weer niet...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh als het zo makkelijk gaat...ga ik maandag voor een top 15 plaatsquote:
Hallo hallo hallo!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
NUL NEGIE NUL NEGIE EEN DRIEDRIE ZES
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij tweede wordt met 616 posts.. Ongeveer dan.. Raad ik maar..
Ik ga weer voor P2 morgen vandaagquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh als het zo makkelijk gaat...ga ik maandag voor een top 15 plaats
Moet je zeker halen, ik ben maandag er sowieso weinig. Kerstdiner op 't werkquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh als het zo makkelijk gaat...ga ik maandag voor een top 15 plaats
Hoe luid staan de speakers buiten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Etcetera het volgende:
Weer even op het plein gestaan, best wel een lekker sfeertje eigenlijkalleen is de sfeer nog beter als er wat stevigere muziek wordt gedraaid. Publiek wil wel in elk geval
Nietje door het hoofdquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet je nou met 300 pasfoto's? Aan de muur nieten?
Nja ik moet wat huishoudelijk gedoe doen en boodschappen en zulks...maar maandagochtend zit ik toch van 8u te wachten tot er iemand voor mij boiler komt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga weer voor P2 morgen vandaag
Hard genoegquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe luid staan de speakers buiten?
EW lives on...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nee dat mag mocht alleen tijdens EW.
gisteren best hard, harder dan in Eindhovenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe luid staan de speakers buiten?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
al die foto's ook naar binnen duwen
die kunnen achter weer de vuilnisbak in
Oh da's mooiquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hard genoegje kunt de muziek een stuk beter horen dan in Groningen bijvoorbeeld
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren best hard, harder dan in Eindhoven
Na 1 uur gaan ze wel zachter... (iig doordeweeks.. vergunningen enz)quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar vanaf Leeuwarden moeten ze dan ook wel heel erg hard staan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer gedaan en vond het zoooo saai. Liever gewoon poolen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
Je zal maar 24 uur moeten biljarten.
Snookerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer gedaan en vond het zoooo saai. Liever gewoon poolen.
Dat is wel begrijpelijk lijkt mequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Na 1 uur gaan ze wel zachter... (iig doordeweeks.. vergunningen enz)
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar vanaf Leeuwarden moeten ze dan ook wel heel erg hard staan.
Ik had ooit een vriendje die biljartte. Zo saai om naar te kijken ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer gedaan en vond het zoooo saai. Liever gewoon poolen.
Lang is niet veel beter hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind het vrijwel nooit mooi als vrouwen hun kapsel zo kort hebben
Je vriendje of het biljarten? Indien je vriendje, begrijp ik dat het uit isquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendje die biljartte. Zo saai om naar te kijken ook
Maar dingen die hij met een stok kon....quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendje die biljartte. Zo saai om naar te kijken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Uch.. neeequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lang is niet veel beter hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef marcodej het volgende:
Miranda van Holland is het levende bewijs dat er ook irritante christenen zijn.
Stenigen ermee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef marcodej het volgende:
Miranda van Holland is het levende bewijs dat er ook irritante christenen zijn.
Joh, ik was 16. En hij was niet zozeer saai, maar andere dingenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vriendje of het biljarten? Indien je vriendje, begrijp ik dat het uit is
Vannacht kwam er nog iemand die toch niet kon slapen.... woonde op 50m van het plein...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk lijkt me
[..]![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^Niet irritant genoeg?
das meer van de moslims tegenwoordigquote:
Hey Pino. Kijk eens dom! Ja, ho maar.quote:
Azijn op?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hey Pino. Kijk eens dom! Ja, ho maar.
quote:
Heldenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hey Pino. Kijk eens dom! Ja, ho maar.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
De verkeerde Weening zit trouwens in het huis.
Bijna weer afgelopen, maar okequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Het heeft wat tijd nodig maar dan heb je ook wat
Het kan friezen, het kan dooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan friezen, het kan dooien.Hier is nog een slechte: Je kan er liters bier in gooien maar de Friezen blijven nuchter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan friezen, het kan dooien.Zelfkennis +2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Pieter Weening?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
De verkeerde Weening zit trouwens in het huis.
Stickertje gaat los nu.quote:
Er moet toch ook Berenburg (?) ofzo in???quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier is nog een slechte: Je kan er liters bier in gooien maar de Friezen blijven nuchter..
Uiteraard.quote:
Sonnema Beerenburgquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er moet toch ook Berenburg (?) ofzo in???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Het is nogal lastig om de sfeer erin te houden als er alleen maar slome liedjes gedraaid worden en heel af en toe was swingendsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Het heeft wat tijd nodig maar dan heb je ook wat
Ja dat kan mij niets schelen... Ik doe het gewoon...quote:
Pakt alvast een paar flessen alcoholquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja dat kan mij niets schelen... Ik doe het gewoon...
Net zoveel anthem als Zombie Nation.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kraaien was het anthem vorig jaar.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zoveel anthem als Zombie Nation.
Zombie Nation!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zoveel anthem als Zombie Nation.
Top 2000 grapjequote:
Ja, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Is jan jaap van der wal al geweest? Heb ik nou wat gemist
ja & neequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Is jan jaap van der wal al geweest? Heb ik nou wat gemist
Nee daar ontspan je teveel van...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pakt alvast een paar flessen alcohol
Natuurlijk moet jij daar weer op reagerenquote:
quote:
quote:
ik?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk moet jij daar weer op reageren
Hij kent je nog van vorig jaarquote:
Nee, prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef glittertje39 het volgende:
iemand hier darten aan het volgen?
ja, spannendquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef glittertje39 het volgende:
Goede tip!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef glittertje39 het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef glittertje39 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |