tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik in het eerste deel al gepost, maar 10x per dagDat houd je toch niet vol.
Niet ELKE dag.quote:
okee...10 keer is wat veel, zeker iedere dag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet ELKE dag.
En al houd je het wel vol, dan is er toch geen moer meer aan lijkt me als je het ZO vaak doet.
inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet ELKE dag.
En al houd je het wel vol, dan is er toch geen moer meer aan lijkt me als je het ZO vaak doet.
Even snel in de parkeergaragequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
en in je lunchpauze gaan neuken?
I call bullshit
enig idee hoe aantrekkelijk dat klinkt?quote:
Volgens mij klinkt het beter dan dat het in de praktijk zou zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
enig idee hoe aantrekkelijk dat klinkt?
by the way: ik weet niet wat ik hier doe, ik ben geen vrouw, het topic was aan vrouwen gericht...
ja..een parkeergarage is nou niet echt een romantische (en schone) omgevingquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt het beter dan dat het in de praktijk zou zijn
Stel je voor dat je stof in je bilspleet krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja..een parkeergarage is nou niet echt een romantische (en schone) omgeving
ja...gatver..of andersom!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Stel je voor dat je stof in je bilspleet krijgt
Dit is topic 2 ervan alweerquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef nosmo_king het volgende:
trouwens, wat me opvalt: behalve de TS verteld niemand hoe vaak hij/zij masturbeerd?
tja...dan houd het opquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dit is topic 2 ervan alweeris verteld meeste in eerste deel
...mastrubeer...hihiquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef cjan het volgende:
Dit topic is geil! Ik mastrubeer 3x per dag. Ook s'ochtends en s'avonds meestal. Ik probeer het in te perken maar het lukt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |