Roadtrip, dat staat suidelijk in de TT en OP...quote:
Ga jij weg met je vijf verklote studies.quote:
Vier. Ken je feiten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ga jij weg met je vijf verklote studies.
quote:
Lagonquote:
Dahaag Flappie!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Deze is ook leuk!
[ afbeelding ]
Dumpert!quote:
Ja, als mod moet je toch alles altijd een beetje in goede banen leiden enzo.. en als een TT dan de inhoud van het topic niet helemaal goed weergeeft, dan moet je dat even aanpassen. Enzo.quote:
Je hebt gelijk, goed aangepakt ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, als mod moet je toch alles altijd een beetje in goede banen leiden enzo.. en als een TT dan de inhoud van het topic niet helemaal goed weergeeft, dan moet je dat even aanpassen. Enzo.
Oké ik ben overtuigd ik ga naar Walesquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk plaatje wat ik net vond.
[ afbeelding ]
Jij hebt de hele wereld met jouw geboorte verneukt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:26 schreef Erno-BE het volgende:
Motorbloempje heeft mijn hele topic verneukt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:26 schreef Erno-BE het volgende:
Motorbloempje heeft mijn topic naar een hoger niveau getild.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oké ik ben overtuigd ik ga naar Wales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, hebben we nou echt niets beters te doen?
het is de vrijdagavond voor de kerstvakantie, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, hebben we nou echt niets beters te doen?
Die is briljant he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik wel, op zich. Maar dus ontwijk ik dat. Omdat 't kan.
Zit ook al een half uur naar http://24hoursofhappy.com/ te kijken/luisteren
Ja, vier of zo, creativiteit ligt op straat momenteel.quote:
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moeten we eens bij TS doen. Tijd voor een speciale ONZ-meet.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moeten we eens bij TS doen. Tijd voor een speciale ONZ-meet.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als we het nu toch over douchen hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oy, wel on topic posten jijquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Is TS werkelijk de 'ik heb geen baan/ geen inkomen/ geen vrienden/ geen feesten, maar ik doe alsof ik het wel heb ROADtrip?
Ik las Roadtrip in de OP, daar stopt een normaal mens toch, toch.. ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
oy, wel on topic posten jij!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |