SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toto69 -->
[ Bericht 0% gewijzigd door roislecxe op 20-12-2013 22:58:00 ]Forcefield City Bewoner
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
Lapo hunters die zich nu helemaal rustig houden
Ik zal jou eens naar de maan schietenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
Wacht maar! Vannacht gaat Doge to the moon!
Was net al 590 hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hij heeft er moeite mee, maar ben bang dat btc vanacht weer een stuk onder de 600 schiet zodra ie er echt door is. dan schijt iedereen ineens in hun broek.
Doen! Dan heb ik winst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef lf2 het volgende:
ik ga uit ltc denk ik maar schiet niet op
hij springt zo naar boven
Moest gisteren ook 20 minuten F5-en en herladen om überhaupt een verkooporder erdoor te drukkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik druk op de withdraw knop en wat doet coinedup: Niks
ja voor het eerst, dan schrikt iedereen van de lage prijs en gaan ze kopen. maar na een half uurtje heeft het schrikgevoel een plekje gekregen en is iedereen geestelijk klaar voor een dipquote:
oh shit zit je er nog inquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef roislecxe het volgende:
LTC ga es ff naar 18.6 aub.
Dankjewel.
Elke keer als jij met verlies verkocht ging hij toch weer omhoog?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef lf2 het volgende:
[..]
zit niet op jou exchange plus zit er maar met 100 in plus ik maak nu 2 dollar winst lol
Jeejquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja nu net thuis.
Altijd hetzelfde liedje toch
eerst omlaag dan omhoog of andersomquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef lf2 het volgende:
[..]ik wil dat ie omlaag gaat en jij omhoog....nu ben ik serieus benieuwd wat er gaat gebeuren...
http://en.wikipedia.org/wiki/Irresistible_force_paradox
Komende 7 maanden stabielquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef lf2 het volgende:
[..]ik wil dat ie omlaag gaat en jij omhoog....nu ben ik serieus benieuwd wat er gaat gebeuren...
http://en.wikipedia.org/wiki/Irresistible_force_paradox
Welke gokquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef robin007bond het volgende:
Ondanks mijn extra BTC die ik heb verkregen door een gok blijf ik nog steeds holden. For the longest time.
Dat was eergisteren.quote:
Willikookquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was eergisteren.
0.1 BTC op Bitzino, 5.5x mijn inzet terugverdiend.Dus die 0.1 BTC is vermenigvuldigd door 5.5. Voor een student als ik toch best heftig.
Oh daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was eergisteren.
0.1 BTC op Bitzino, 5.5x mijn inzet terugverdiend.Dus die 0.1 BTC is vermenigvuldigd door 5.5. Voor een student als ik toch best heftig.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef lf2 het volgende:
als je goed kijkt naar grafiek ziet het eruit alsof btc de afgrond in staart.
ltc doet geen flikker natuurlijk
Daar gaat je all-in op short.quote:
ROFLquote:
quote:
Het lijkt wel of de fruitautomaat gezegend is. Volgens mij klopt er statistisch niets van want ik heb echt te vaak uitschieters.quote:
Nee nog niet gedaan...was het idee als ik uit ltc kwam...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat je all-in op short.
Buy now of cry later. !!!quote:
Misschien stap ik tegen de 18 wel uit, want ik denk dat het vannacht gaat dalen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:13 schreef lf2 het volgende:
[..]
ROFL
dit kan ons alleen gebeuren
jij staat verlies en ik verlies terwijl ik wil dat het omlaag wilt en jij omhoog.
serieus wanneer gaan we een controle doen.
Wij zijn gewoon 1
Coin-e ineens op 145quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Sell order op 145, beetje hoop en weg zijn ze
waar zie je dat in godsnaam? hier niet hoor?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Gaat lekker zo, zo staat ie op 145, zo kan ik niks kwijt op 119.
Coins-equote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
waar zie je dat in godsnaam? hier niet hoor?
Je was er niet bij met 200+?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer bij
zo vliegt ie naar 145, dan naar 110 en ligt ie 5 minuten stil.
Nu weer op 120 en nog steeds raak ik ze niet kwijt.
Zet een sell-order neer danquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer bij
zo vliegt ie naar 145, dan naar 110 en ligt ie 5 minuten stil.
Nu weer op 120 en nog steeds raak ik ze niet kwijt.
Zelfs als de markt boven mijn sell-order staat wordt ie nog niet geaccepteerd. Maar hij is er wel al een tijdje.quote:
Doge is een hoax. Cijfers die je ziet fake.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als de markt boven mijn sell-order staat wordt ie nog niet geaccepteerd. Maar hij is er wel al een tijdje.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doge is een hoax. Cijfers die je ziet fake.
Dogequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch een mooie 50 dollar verdient aan mijn fake dogequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik probeer hem bang te maken, jullie helpen niet echt mee allemaalquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Toch een mooie 50 dollar verdient aan mijn fake doge
Die exchange maakt me bang, zelfs coinedup werkte nog beter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik probeer hem bang te maken, jullie helpen niet echt mee allemaal
Ik bedoel doge heeft mij geld gekostquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik probeer hem bang te maken, jullie helpen niet echt mee allemaal
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik bedoel doge heeft mij geld gekost
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
GO GO GO, TO DA MOOON![]()
DAT is fake
You are winningggquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heul niet.
Maan is onderweg hoorde ik. Na kerstmis.
gr gr. Sjakkelien.
En dan nu gaan trollenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik bedoel doge heeft mij geld gekost
18quote:
Ik had gewoon geluk.quote:
Wie is tico?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan nu gaan trollen![]()
Oh wacht, je moet je naam wel af en toe waarmaken
PS: Wanneer is de bruiloft met Tico? Mag ik ceremoniemeester worden of is die positie al beslist?
Voor kort spelen lijkt het te werken maar na 3 kwartier op autoplay is toch al het speelgeld weg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had gewoon geluk.
Zulke korte potjes zijn ook niet goed om statistische conclusies uit te trekken.
Het leek wel te werken, maar dat is meer gevoel dan ratio.
Een vriend van me heeft ook zijn BTC vergokt. Maar eventjes stond hij gelijk op winst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor kort spelen lijkt het te werken maar na 3 kwartier op autoplay is toch al het speelgeld weg.
Mijn Doges waren er na de beursgang eergisteren na 150 en een beetje confirmsquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weg zijn mijn Doges... gratis en voor niets verkocht aan cryptsy.
Ze zeggen 6 confirms nodig te hebben, ik tel er nu al 9...
Sorry: Me -->quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan nu gaan trollen![]()
Oh wacht, je moet je naam wel af en toe waarmaken
PS: Wanneer is de bruiloft met Tico Toto? Mag ik ceremoniemeester worden of is die positie al beslist?
Hah ik heb 258 en 58 confirms, en zijn nog steeds neit released. Ik heb een ticket aangemaakt en getweet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het een aantal minuten gekeken, maar ik vind het maar een vervelend, zelfingenomen mannetjequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Voor BTC-traders is het Youtube-kanaal van deze dude wellicht interessant om te volgen:
Good luck. Duurde bij mij tussen de 5 en 12 uur gisteren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Morgen pas bij mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet niet om je CENT wallets op te starten! Iemand al stake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |