SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Twitter is zo 2011quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Kreeg een mail van Twitter dat ze me terugverwelkomenwas nogal lang geleden
Volgens mij een Jolanda Sapjequote:
copresentatrice van Expeditie Robinsonquote:
Sterktequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Ik pak mijn citroenen in en maak een sprong naar The Voice..
TVOHquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Jammiequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Een zuurtje, dat zal een aantal hier wel aanspreken.
I DONT CAREquote:
Ow, dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
copresentatrice van Expeditie Robinson
Mooi gesproken door Geo, grtwitter:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat je je knie tegen je bureau stoot lillik stuk nageboorte dat je bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uh, okéquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je knie tegen je bureau stoot lillik stuk nageboorte dat je bent
Niet likken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je knie tegen je bureau stoot lillik stuk nageboorte dat je bent
Het zijn nu 'nachtkrachten'quote:
Anna niet kennenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn nu 'nachtkrachten'
En ik zie liever een leuk iemand dan een bekend iemand
Die Anna was beide niet overigens
quote:
We don't need another heeeeeeroquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
tina heeft vele betere nummers, dit vind ik weinig aan
Ik heb liever Bertha 38quote:
Film, boeken, series, column in de viva of flair.quote:
Ze schrijft ook?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Film, boeken, series, column in de viva of flair.
Ik kon der ook niet tot gister, wel ooit ergens een keer haar hoofd gezien in een programma maar dat was hetquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Film, boeken, series, column in de viva of flair.
Liever The Undertones dan Blondie, muzikaal dan.quote:
Ik zie liever iemand die als BNner kan verrassen, dan de zoveelste 'leuke' gozer/meid die mij om een of andere manier bekend lijkt, en voor de rest alleen maar een beetje meedanst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn nu 'nachtkrachten'
En ik zie liever een leuk iemand dan een bekend iemand
Die Anna was beide niet overigens
En ze kan ook nog zingen en dansen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze schrijft ook?
Viva en Flair lees ik niet, nl series kijk ik niet, en in de films die ik gezien heb zat ze niet, of maakte ze niet genoeg indruk
Ja, dat zei ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand die als BNner kan verrassen, dan de zoveelste 'leuke' gozer/meid die mij om een of andere manier bekend lijkt, en voor de rest alleen maar een beetje meedanst.
Zoveel talenten, en nog steeds boeit ze me nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ze kan ook nog zingen en dansen.
twitter:FritsFlits twitterde op zondag 30-12-2012 om 08:29:09Als ik kinderen krijg die Blof leuk vinden dan sta ik ze af ter adoptie #top2000 #radio2 reageer retweet
afgezien van dat het wel heel erg zielig is om je eigen tweets te quoten, zou blof het anders omschreven hebben...(en dat zeg ik als iemand die de zelfde mening over blof deelt)quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
twitter:FritsFlits twitterde op zondag 30-12-2012 om 08:29:09Als ik kinderen krijg die Blof leuk vinden dan sta ik ze af ter adoptie #top2000 #radio2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgezien van dat het wel heel erg zielig is om je eigen tweets te quoten, zou blof het anders omschreven hebben...(en dat zeg ik als iemand die de zelfde mening over blof deelt)
twitter:
Zijn ze wel gauw geswitchtquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Anthem wordt weer door de strot geduwd..
Alles. Tsunami is veel leukerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat was er mis met eatsleapraverepeat?
Haha, nee, echt niet. ESRR klopt en is echt een Born Slippy-achtig nummer. Tsunami klopt technisch gewoon helemaal niet.quote:
Muisquote:
Hij kreeg last van diarreequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien had Eric dit jaar niet veel tijd
Zal best, maar het klinkt gewoon leuker en is ook beter geschikt als anthem. Dat het technisch niet klopt boeit verder niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee, echt niet. ESRR klopt en is echt een Born Slippy-achtig nummer. Tsunami klopt technisch gewoon helemaal niet.
Ik ga de discussie over de plaatselijke voetbalclub niet aan, maar ik vind niet dat hun goaltune ook anthem moet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal best, maar het klinkt gewoon leuker en is ook beter geschikt als anthem. Dat het technisch niet klopt boeit verder niet zoveel.
Haha dit vind ik echt een lachwekkend statement met betrekking tot Born Slippy.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee, echt niet. ESRR klopt en is echt een Born Slippy-achtig nummer. Tsunami klopt technisch gewoon helemaal niet.
Beide overratedquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dit vind ik echt een lachwekkend statement met betrekking tot Born Slippy.
Het zal me mijn reet roestenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je in #teamTsunami of #teamESRR?
Born Slippy is wel duidelijk beter. Maar ik snap dat mensen het een repetitieve plaat kunnen vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dit vind ik echt een lachwekkend statement met betrekking tot Born Slippy.
Daar issiequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat was er mis met eatsleapraverepeat?
Met een tsunami kan je ook zwemmenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik Eat Sleep Swim Repeat van maken
Ja gezellig!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met een tsunami kan je ook zwemmen
nou vertelquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet welke plaat anthem moet worden
De bakplaatquote:
Met ik het wellicht wel mee eens. En het 'moet' tegenwoordig ook een springplaat zijn, per se dance dus, terwijl dat imo ook niet nodig is. Twee jaar geleden werd dit heel veel aangevraagd nadat het door Corton geïntroduceerd was met een persoonlijk verhaal. Heel toepasselijk nummer, mooi meezingbaar refreinquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born Slippy is wel duidelijk beter. Maar ik snap dat mensen het een repetitieve plaat kunnen vindenAls anthem wellicht ook niet geschikt, maar dat anthem moeten ze sowieso gewoon mee nokken. Is niet meer spontaan.
Eens! Met beide punten, willen aan springplaten.. dat nummer van Greg is erg mooiquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Met ik het wellicht wel mee eens. En het 'moet' tegenwoordig ook een springplaat zijn, per se dance dus, terwijl dat imo ook niet nodig is. Twee jaar geleden werd dit heel veel aangevraagd nadat het door Corton geïntroduceerd was met een persoonlijk verhaal. Heel toepasselijk nummer, mooi meezingbaar refrein
wat mij betreft had dat destijds anthem geworden er zijn genoeg platen waar je bij uit je dak kunt gaan. Jij zal het wel een kanjernummer vinden hoor, maar goed.
Amenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Met ik het wellicht wel mee eens. En het 'moet' tegenwoordig ook een springplaat zijn, per se dance dus, terwijl dat imo ook niet nodig is. Twee jaar geleden werd dit heel veel aangevraagd nadat het door Corton geïntroduceerd was met een persoonlijk verhaal. Heel toepasselijk nummer, mooi meezingbaar refrein
wat mij betreft had dat destijds anthem geworden er zijn genoeg platen waar je bij uit je dak kunt gaan. Jij zal het wel een kanjernummer vinden hoor, maar goed.
Nee Lost Boy vind ik een fantastisch nummer. Ik hou heel erg van ingetogen plaatjes, zolang het oprecht en niet zeikerig overkomt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Idd...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef D. het volgende:
Je zou zeggen dat mensen dit nummer inmiddels wel genoeg gehoord hebben
Ik dik? wie zei dat? Shreyas zeker, valse nicht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze dik is, dus ze is Budah?
Alors is een slanke dame.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze dik is, dus ze is Budah?
Weet ik niet meer precies. Maar klopt niet dus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dik? wie zei dat? Shreyas zeker, valse nicht.
Ik heb mijn leven lief, dus liever niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een half uurtje aan de VI tafel bij de veiling.
Nee. Mensen hier zullen dat bevestigen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies. Maar klopt niet dus?
Lekker afgezeken worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een half uurtje aan de VI tafel bij de veiling.
Zal ook niet goedkoop worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven lief, dus liever niet.
Ja inderdaad.quote:
Okequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Mensen hier zullen dat bevestigen.
Dat is de magie van een goed nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe dit nummer nooit verveeld ik weet het niet
Wel eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Verve heeft alleen maar betere nummers.
Eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe dit nummer nooit verveeld ik weet het niet
Nouja ik was even vergeten dat er op Forth (Fourth?) wel een aantal mindere staan.quote:
Rather Be, alles van hun 1e albumquote:
EN deze is heel mooi:quote:
Ik vind I See Houses ook wel wat hebben, die sfeer van dat hele album is briljant.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rather Be, alles van hun 1e album
. Bestaan ze nog .?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rather Be, alles van hun 1e album
Nope.quote:
Tim?quote:
Nee, Ashcroft is een lul.quote:
Jaren actiefquote:
Mijn persoonlijke favorietquote:
Doet het bij iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
Het pak faalt een beetje bij Dennis
Ging vanmiddag bij Paul ook helemaal fout.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
Het pak faalt een beetje bij Dennis
Paar uur terug ook alquote:
Ik heb het alleen bij Anna Drijver gezien, dat ging best aardig toch?quote:
Misschien moet ie even in de was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
Dat groene pak heeft ook wel eens beter gewerkt
Roze kleuren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moet ie even in de was.
ja van dat geld hadden ze een drol kunnen opruimen in afrikaquote:
Gay-bar, gay-bar!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja van dat geld hadden ze een drol kunnen opruimen in afrika
Diarree weg kunnen spoelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja van dat geld hadden ze een drol kunnen opruimen in afrika
Duh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook altijd maar aan één ding hè!
Misschien is het wel wel een vlees lul, dan is het niet zoveel.quote:
maar t is zo 'in your face'quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk er niet naar.quote:
Je kan gewoon geen normaal gesprek voeren of er komt weer een vrouw tussen met een vunzige opmerking.. dit is precies waarom mannen graag onder elkaar zijn in een café of zo. Eventjes een beetje niveau.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ja hoor, moet weer ook seks gaan. Vrouwen altijd
Haaahahahahahaaaaa hahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen normaal gesprek voeren of er komt weer een vrouw tussen met een vunzige opmerking.. dit is precies waarom mannen graag onder elkaar zijn in een café of zo. Eventjes een beetje niveau.
Precies, bier en voetbalquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen normaal gesprek voeren of er komt weer een vrouw tussen met een vunzige opmerking.. dit is precies waarom mannen graag onder elkaar zijn in een café of zo. Eventjes een beetje niveau.
Vrouwen denken aan zoveel dingen tegelijk dat mannen dat tot een ding samen weten te vatten, 'gezeur'.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar worden nooit opmerkingen gemaakt zoals "die zal ik doen". Dat is echt iets voor vrouwmensenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Daar worden nooit opmerkingen gemaakt zoals "die zal ik doen". Dat is echt iets voor vrouwmensen
Wanneer kan je ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dancing in the moonlight
Wil ik trouwens wel een keertje met iemand doen
Ik heb wel tijd vanavond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dancing in the moonlight
Wat heb jij een grote orenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dancing in the moonlight
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die tijd ben jij al ontgroeid.quote:
Compleet gemist, terwijl ik wel zit te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat hoefde niet, het viel best wel op
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Geen screens van 'piemps' graag, als Edwin de camera man straks chicks gaat filmen mogen we screencaps
Oh.quote:
toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik heb hier een banaan maar met al die vrouwen hier durf ik 'm niet eens meer op te eten..
Onzinquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |