SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneindig mooi jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, ik ben weer 's een band tegengekomen die behoorlijk bekend schijnt te zijn, maar nooit eerder op mijn pad is gekomen: Galaxie 500. Wát een mooie platen hebben die gemaakt.
Ik heb bijna alles van Dean Wareham in de kast staan. Galaxie blijft natuurlijk de grote band, al moet ik zeggen dat ik zijn werk daarna, waar ie wat minder hoog zingt, toch wat vaker opzet.quote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, ik ben weer 's een band tegengekomen die behoorlijk bekend schijnt te zijn, maar nooit eerder op mijn pad is gekomen: Galaxie 500. Wát een mooie platen hebben die gemaakt.
Volgens mij is Moderat in de states niet echt een ding.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Slobeend het volgende:
Het valt me in veel jaarlijstjes op dat Moderat er niet in staat. Toch niet veel minder dan Darkside wat mij betreft. Leg dat eens uit mensen
Onkundequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Slobeend het volgende:
Het valt me in veel jaarlijstjes op dat Moderat er niet in staat. Toch niet veel minder dan Darkside wat mij betreft. Leg dat eens uit mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, thanks! Kon 'm al niet vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
De Live in Paris hier te downloaden
https://soundcloud.com/otherpeoplerecords/darkside-live-pitchfork
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef Maxerazzi het volgende:
WILCO![]()
![]()
Vind Summerteeth tot nu toe de beste plaat van wat ik gehoord heb, YHF en A Ghost is Born.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |